Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מייבש כביסה.מורה נבוכים.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4912 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה.האישה לוחצת לגבי מייבש כביסה.אני לא מבין בזה כלום וזה מוצר שלא ממש מעניין אותי,למרות שבד"כ יש לי חוש טכני לא רע. על מה אני צריך להקפיד בקנייה? .יש לציין כי אינני יודע היכן המייבש יוצב בבית ,או בחצר ורציתי לדעת את ההשלכות של המיקום (בשל כך שהבנתי כי לרוב המייבשים ישנו צינור שפולט את החום החוצה) .

ראיתי את זה :

http://www.groupon.co.il/deals/haifa-iw/alkol-c1301114601/15772661?nlp=&CID=IL_CRM_1_0_0_8&a=1964

מה דעתכם?

נ.ב.

השימוש של המייבש יהיה סימלי בלבד וישמש אותנו רק בימים גשומים כגון אלו העוברים עלינו כרגע.

ליטר1 ל 15 מטר ..... :lol:

פורסם

צריך לוודא שהמייבש נמצא במקום מאוורר, או, לחלופין לדאוג ליציאה מתאימה לצינור הפליטה שלו.

אפשרות אחרת היא לרכוש מייבש עם מעבה (condenser) פנימי - מעים מגירה שבה המיים מתעבים והמפעיל שולף אותה בסיום הייבוש ושופך את המים. מייבש כזה יהיה יותר יקר.

עקרונית מייבש הוא מכשיר יחסית פשוט שלא עומד בעומסים גדולים - המייבש הקודן שלי החזיק כ-15 שנה כולל הצפה במיים חמים מדוד חשמלי שפרצו ישירות מעליו. הנוכחי משמש אותי כבר כ-8 שנים בנאמנות עם צורך בתיקון אחד (החלפת גוף חימום). אצלי המייבש עובד קשה - לפחות 6-8 מכונות בשבוע.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אנילא מעורה בשוק היום. כאמור - קניתי לאחרונה מייבש לפני כ-8 שנים, תוצרת באוקנכט.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לא חושב שזה כל כך משנה.

יש לי מייבש מדבקה של קריסטל כבר 16 שנה.

פעם אחת נקרעה הרצועה שמסובבת את התוף, החלפתי (50 שקל) וזהו.

 

כולה מנוע, מאוורר וגוף חימום.

פורסם

אל תקנה מייבש שהוא פחות מ 2800W. למייבש חלש מזה ייקח יותר מדי זמן עד שהוא יצליח להשתלט על כמות הכביסה.

מייבש זאת מכונה די פשוטה, אין סיבה לרוץ אחרי המותגים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אנא הסבר לאישה ששימוש במייבש כביסה לבגדים שוחק אותם די מהר. כמה שזה בלתי מתקבל על הדעת, השיטה של לתת לבגד להתייבש מעצמו מאריכה את חיי הבגד בצורה משמעותית.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

זה לא הניסיון שלי. יש לי בגדים שעברו מאות (!) כביסות וייבוש במייבש ונותרו במצב מצויין. החירג הוא, כמובן, סריגים ובגדים עדינים שלא סובלים חימום ומחייבים כביסה קרה ויבוש בתליה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מתנצל שרק עכשיו נכנסתי ללינק בהודעת הפתיחה.

זאת דוגמה הכי טובה לזריקת כסף לפח.

אם תשים 6 ק"ג למכונה הזאת, MULLER עם 2000 ווט, שפועלת עד 90 דקות רצוף,

גם פעמים 90 דקות ישאירו את הכביסה רטובה.

 

 

הייתי מחפש משהו בסגנון הזה:

 

http://www.cell-tec.co.il/Product.asp?Pid=58538538585385&Cat2Cat1ID=5&Cat2ID=15&aff=Zap&lang=he

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

הכל תלוי במכונת הכביסה - או יותר נכון, איך היא סוחטת.

היתה לי קריסטל 15 שנה (נקנתה עם המייבש).

עשתה יופי של עבודה עד שמתה.

או ככה חשבתי..

90 דקות של יבוש והבגד יוצא לח.

 

לאחרונה קניתי מכונה חדשה (דיהו משהו) עם סחיטה עד 1000 סל"ד.

אני משתמש ב 800 והיבוש עכשיו לוקח בין 45-60 דקות.

חסכתי פעמיים.

פחות זמן יבוש ומכונה בדירוג A.

פורסם

מכונת הכביסה שלי דנדשה ורוב הבגדים (כנראה שזה תלוי בהרכב הבד או משהו ..) יוצאים 80 אחוז יבשים.דווקא הכביסה של הקטנה יוצאת רטובה וזה מה שהכי מפריע.

ליטר1 ל 15 מטר ..... :lol:

פורסם

יש מין סיבים כאלה שנאגרים על הפילטר של המייבש-צריך לרוקן אותם בכל ייבוש, אני משער שזה מה שגומר על הבגד, כל פעם עוד ועוד סיבים עד שהוא יהיה שקוף.

לדעתי צריך לשים שם מגבות ובגדים מפוליאסטר, כותנה ועוד בגדים עדינים ויקרים עדיף לייבש בדרכים יצירתיות.

מה גם שאני אוהב את הריח של הבגדים אחרי שהם מתייבשים בחוץ, יותר רענן.

כשאין בררה אז מייבש

לי יש SPECTRA שנים, עושה את העבודה.

SEAT LEON TSI 1.2 2012

פורסם

מייבש הוא מכשיר פשוט, וככל שהוא יהיה פשוט כך הוא יחיה יותר.

 

ישנם מבצעים (כל הזמן) על מייבשים בסכומים של בערך 1000~ ש"ח.

אם אתה מעוניין במשומש, צור עימי קשר

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=461141

 

בנוגע לזמן הייבוש - מצטרף לדעתו של אייל: מכונה טובה היא קריטריון חשוב.

מניסיון, עד לפני שבוע עבדתי עם מכונה של באוקנכט 5 ק"ג שסוחטת ב 800 סל"ד, והמייבש עבד איתה מצויין (ייבוש של עד 60 דקות בד"כ, שמתוכן 12 דקות אחרונות זה רק אויר ללא חימום).

לפני שבוע "ירשתי" מכונה חדישה יותר של 7 ק"ג (של LG) שגם סוחטת עד 800 סל"ד, וגם איתה המייבש עובד מעולה והכביסה מתייבשת עד 60-70 דקות עבודה (אני נותן אקסטרה 10 דקות בגלל קיבולת גבוהה יותר ביחס למכונה הקודמת ב 40%). שתי המכונות בדירוג A.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

×
×
  • תוכן חדש...