Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4916 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

האם עדיף לקנות רכב משומש מסוכנות רכב כמו לובנסקי,קרסו,הונדה......

והאם אפשר לעשות טרייד אין.

יש לי מאזדה ליסינג ומצאתי בכמה סוכניות רכבים טובים אבל איני יודע אם אפשר לעשות טרייד אין ואם להתקרב לחברות אלו או לא.

פורסם

רכב משומש אשר נמצא בסוכנויות רכב מורשות או מגרשי רכב מטעם היבואנים הגדולים בד"כ עדיפים לרכישה מאשר מגרשי רחוב

היות והם רכבים אשר נרכשו מלקוחות בעסקאות טרייד אין שרכשו בתמורה רכב חדש מאותה סוכנות.

לרוב גם אלו יהיו רכבים אשר מטופלים ובעלי נתונים טובים יחסית לרכבים אחרים.

למרות זאת אין מנוס מביצוע בדיקה במכון אבחון מורשה שאתה סומך עליו או לעיין בבדיקה שבוצעה על ידי אותה סוכנות

 

תוכל להעלות פה ולקבל חוות דעת נוספת בפורום ייעוץ הקיים לשם כך.

 

לגבי הטרייד אין על הרכב שלך, אופציית טרייד אין היא בדרך כלל שירות שמוצע על ידי סוכנויות כך שתיקח בחשבון שרוב הסיכויים שהיא אכן קיימת, כמו כל שירות יש לכך עלויות וייתכן ותוכל למכור את הרכב בשוק הפרטי במחיר שהוא יותר ממה שיוצע לך בסוכנות עצמה אך מצד שני קח בחשבון שלא מדובר פה במספר רכבים אטרקטיביים אלא רק באחד שתצטרך להחליט במהרה אחרת מישהו אחר ייקח

Confidence In Motion

פורסם
רכב משומש אשר נמצא בסוכנויות רכב מורשות או מגרשי רכב מטעם היבואנים הגדולים בד"כ עדיפים לרכישה מאשר מגרשי רחוב

היות והם רכבים אשר נרכשו מלקוחות בעסקאות טרייד אין שרכשו בתמורה רכב חדש מאותה סוכנות.

לרוב גם אלו יהיו רכבים אשר מטופלים ובעלי נתונים טובים יחסית לרכבים אחרים.

למרות זאת אין מנוס מביצוע בדיקה במכון אבחון מורשה שאתה סומך עליו או לעיין בבדיקה שבוצעה על ידי אותה סוכנות

 

תוכל להעלות פה ולקבל חוות דעת נוספת בפורום ייעוץ הקיים לשם כך.

 

לגבי הטרייד אין על הרכב שלך, אופציית טרייד אין היא בדרך כלל שירות שמוצע על ידי סוכנויות כך שתיקח בחשבון שרוב הסיכויים שהיא אכן קיימת, כמו כל שירות יש לכך עלויות וייתכן ותוכל למכור את הרכב בשוק הפרטי במחיר שהוא יותר ממה שיוצע לך בסוכנות עצמה אך מצד שני קח בחשבון שלא מדובר פה במספר רכבים אטרקטיביים אלא רק באחד שתצטרך להחליט במהרה אחרת מישהו אחר ייקח

תודה וזה ברור שאין מגוון רכבים טובים שאפשר למצוא-אין מבחר כמו חברות ומגרשים

×
×
  • תוכן חדש...