Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4907 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ניר הרכב שלך שנת 2012 ? רק מהשנתון הזה הבנתי יש 1.4 עם גג לבן . נכון?

 

כן הרכב שלי הוא 2012 אבל אני לא יודע לגבי הגג הלבן צריך לבדוק את זה, רק תשים לב שאצלי רק הגג הוא תוספת ולא כל גירסת ה"ספורט" כי לדעתי לא שווה להוסיף 20K בשביל התוספות הללו.(פחות קריטי שאתה יד שנייה)

 

נ.ב.

אצלי הגג הוא כסוף, כי בגג כסוף אז גם המראות בצבע כסוף דבר שאין בגג לבן.

skoda fabia 1.4 16V

skoda octavia 1.9TDI

audi A4 1.8T - sold

פורסם
כן הרכב שלי הוא 2012 אבל אני לא יודע לגבי הגג הלבן צריך לבדוק את זה, רק תשים לב שאצלי רק הגג הוא תוספת ולא כל גירסת ה"ספורט" כי לדעתי לא שווה להוסיף 20K בשביל התוספות הללו.(פחות קריטי שאתה יד שנייה)

 

נ.ב.

אצלי הגג הוא כסוף, כי בגג כסוף אז גם המראות בצבע כסוף דבר שאין בגג לבן.

 

פחות אהבתי את הגג הכסוף. כל הרעיון חוץ מזה שזה מוסיף למגניבות של הרכב הוא שברכבים כהים עם הגג הלבן הרכב פחות רותח מאשר רכב עם גג בצבע אחיד כהה.

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

עדכון. לאחר כחודש וחצי של חיפושים אחרי פאביה 1.6 ידנית - אין כלום באופק ולכן אני חושב להתמקד בפולו 1.4 2008 ידנית.. ראיתי שיש 2 דגמים. קומפורט ליין וטרנדליין . יש הבדל גדול ביניהם ? כשאני אומר הבדל גדול הכוונה היא לא לאחת יש 2 כריות אוויר ולשניה 14 כי זה לא מעסיק אותי , יותר כיון של בקרת אקלים מול מזגן מכני וכאלה. מחירון של הטרנדליין הוא 41,800 לפי לוי יצחק ושל הקומפורט 43,200. בכל המודעות ביד 2 מבקשים מעל המחירון . שאלתי היא האם הרכב נמכר מעל המחירון ? מישהו מכיר בעל פאביה שרוצה למכור ? ידנית ?

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

×
×
  • תוכן חדש...