Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4907 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדובר על שנתון 2008. נמכרת סביב ה50 +- . זה נכון שצריכת דלק בין עירונית היא 1-19? אפשר קצת מידע? בחיפוש שערכתי יש התייחסות לאוטומט. כל מידע יעזור אחזקה . טיפולים. התנהגות רכב. מנוע.

האם פאביה 1.6 מתחרה ראויה ? יש סיכוי למצוא אחת מ-08 באיזור המחיר של 50 ?

תודה לכולם.

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

מספרים דמיוניים.

 

לא החזקתי את הרכב אף פעם, אבל היא חולקת את אותו מנוע עם סיאט איביזה/סקודה פאבייה. ואנשים מדווחים על צריכה משולבת של 1ל-13-14 מהרכבים האלה. ככה שאולי מקסימום בנסיעה בין עירונית תוציא 1 ל-15-16

פורסם

אתה בטוח שאתה לא מתבלבל בין פולו sdi?:wink:

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
מספרים דמיוניים.

 

לא החזקתי את הרכב אף פעם, אבל היא חולקת את אותו מנוע עם סיאט איביזה/סקודה פאבייה. ואנשים מדווחים על צריכה משולבת של 1ל-13-14 מהרכבים האלה. ככה שאולי מקסימום בנסיעה בין עירונית תוציא 1 ל-15-16

 

 

http://www.kml.co.il/Car/%D7%A4%D7%95%D7%9C%D7%A7%D7%A1%D7%95%D7%95%D7%92%D7%9F_%D7%A4%D7%95%D7%9C%D7%95_2006-2009_6873

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

אתר לא תמיד מדייק,אם ה1.4 הוא לא ידוע בתור מנוע סופר חסכוני עושה כזאת צריכה,אז כמה עושה ה sdi? 1/25 לא הגיוני.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
אתר לא תמיד מדייק,אם ה1.4 הוא לא ידוע בתור מנוע סופר חסכוני עושה כזאת צריכה,אז כמה עושה ה sdi? 1/25 לא הגיוני.

 

כן נראה לי גם משהו לא הגיוני. בגלל זה שאלתי. מה לגבי אחזקה וביטוח? איך הוא בהשוואה לפאביה 1.6 ספורט. הם באותו טווח מחיר בערך.

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

הפולו הנוכחית קיימת רק מ-2009.

 

1-19 זה דמיוני, אומנם מנוע חסכוני אבל הצריכה היא יותר באזור 1-15 בבינערוני.

 

הפאביה היא אלטרנטיבה ראויה, סה"כ היא מבוססת על הפולו.

פורסם
הפולו הנוכחית קיימת רק מ-2009.

 

1-19 זה דמיוני, אומנם מנוע חסכוני אבל הצריכה היא יותר באזור 1-15 בבינערוני.

 

הפאביה היא אלטרנטיבה ראויה, סה"כ היא מבוססת על הפולו.

 

רק מ-09 ? ראיתי 2 מודעות ביד 2 שמתייחסות ל-08

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

רשמת "פולו החדשה", שזה נכון רק לדור הנוכחי שקיים מ2009.

 

הפולו שמשנתונים 2003-2008 היא פולו דור 4. ב2005 בוצעה מתיחת פנים (עיצוב חיצוני שונה).

 

לענייננו- פולו/ פאביה/ איביזה/ קורדובה 1.4 צורכות 1-14/15 בנסיעה בינעירונית.

פאביה 1.6 פחות חסכונית (ליטר ל12/13) אך יותר מוצלחת (באמינות והספק).

 

אני אישית הייתי בוחר בגרסת ה1.6.

 

יש גם גרסת דיזל SDI אבל הן עד שנתון 2005-2006. הן באמת עושות 1-19/20. אבל לך תמצא אחת שמורה ובעלת קילומטראז' נמוך.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם
רשמת "פולו החדשה", שזה נכון רק לדור הנוכחי שקיים מ2009.

 

הפולו שמשנתונים 2003-2008 היא פולו דור 4. ב2005 בוצעה מתיחת פנים (עיצוב חיצוני שונה).

 

לענייננו- פולו/ פאביה/ איביזה/ קורדובה 1.4 צורכות 1-14/15 בנסיעה בינעירונית.

פאביה 1.6 פחות חסכונית (ליטר ל12/13) אך יותר מוצלחת (באמינות והספק).

 

אני אישית הייתי בוחר בגרסת ה1.6.

 

יש גם גרסת דיזל SDI אבל הן עד שנתון 2005-2006. הן באמת עושות 1-19/20. אבל לך תמצא אחת שמורה ובעלת קילומטראז' נמוך.

 

זה מה שרשום ביד 2 - כנראה יש להם טעות. ראיתי את זה ב2 מודעות . פאביה עושה 1-12? בינעירוני? זה המון !

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

הפאביה 1.6 עושה כק"מ אחד פחות לכל ליטר (ע"פ אתר KML הפער הוא חצי ק"מ לטובת 1.4). הייתי אומר שזה זניח, והאמינות עדיפה.

 

בחישוב מהיר- נניח ואתה נוסע 20 אלף ק"מ לשנה, הפער בעלות האחזקה החודשית על צריכה של 1:14 אל מול 1:15 הוא 65 ש"ח לחודש לפי 7.5 ש"ח לליטר. אם הפער בפועל קטן יותר- אז בכלל.

 

בנוסף יש ל1.6 מנוע 105 כ"ס אל מול 86 כ"ס ב1.4.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם
רשמת "פולו החדשה", שזה נכון רק לדור הנוכחי שקיים מ2009.

 

הפולו שמשנתונים 2003-2008 היא פולו דור 4. ב2005 בוצעה מתיחת פנים (עיצוב חיצוני שונה).

 

לענייננו- פולו/ פאביה/ איביזה/ קורדובה 1.4 צורכות 1-14/15 בנסיעה בינעירונית.

פאביה 1.6 פחות חסכונית (ליטר ל12/13) אך יותר מוצלחת (באמינות והספק).

 

אני אישית הייתי בוחר בגרסת ה1.6.

 

יש גם גרסת דיזל SDI אבל הן עד שנתון 2005-2006. הן באמת עושות 1-19/20. אבל לך תמצא אחת שמורה ובעלת קילומטראז' נמוך.

 

אין לי מושג מאיפה הבאת את זה שה1.6 יותר אמינה. שתיהם נחשבים למנועים מאוד אמינים וטובים, כמובן שה1.6 יהיה יותר חזק מה1.4 אבל גם צורך דלק יותר(לא בהבדל גדול גם מבחינת הדלק וגם מהמנוע). הפולו והפאביה חולקים את אותם המכלולים וגם מבפנים הם ניראים אותו הדבר, וזאת בהנחה שאתה מדבר הדור החדש של הפאביה והפולו.

skoda fabia 1.4 16V

skoda octavia 1.9TDI

audi A4 1.8T - sold

פורסם
אין לי מושג מאיפה הבאת את זה שה1.6 יותר אמינה. שתיהם נחשבים למנועים מאוד אמינים וטובים, כמובן שה1.6 יהיה יותר חזק מה1.4 אבל גם צורך דלק יותר(לא בהבדל גדול גם מבחינת הדלק וגם מהמנוע). הפולו והפאביה חולקים את אותם המכלולים וגם מבפנים הם ניראים אותו הדבר, וזאת בהנחה שאתה מדבר הדור החדש של הפאביה והפולו.

 

ניר הרכב שלך שנת 2012 ? רק מהשנתון הזה הבנתי יש 1.4 עם גג לבן . נכון?

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם
מספרים דמיוניים.

 

לא החזקתי את הרכב אף פעם, אבל היא חולקת את אותו מנוע עם סיאט איביזה/סקודה פאבייה. ואנשים מדווחים על צריכה משולבת של 1ל-13-14 מהרכבים האלה. ככה שאולי מקסימום בנסיעה בין עירונית תוציא 1 ל-15-16

 

+1 מניסיון (1.4 ידני)

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם

מאיפה הבאתי את המידע שה1.6 אמין יותר? מהמוסכים ששאלתי אותם (ואני לא מתכוון למורשים).

 

זה פחות משמעותי בשנים הראשונות. ההבדל נהיה יותר משמעותי כשעוברים נסועה גבוהה (150 אלף ק"מ ויותר) ובאחזקת הרכב לטווח הארוך מ6 שנים. ייתכן והמצב השתנה במעבר ל1.4 86 כ"ס (עד 2008 שווקו גרסאות 75 ו-100 כ"ס), אך אין הרבה נסיון עדיין.

 

אציין שזה יותר בגדר תקלות מעצבנות (שמוסך טוב יתמודד איתן בלי בעיה) ופחות קריטיות. אך עדיין מנסיון במשפחה (עד לפני כ3 שנים)- ה1.6 הרגיש יותר מוצלח והראה אמינות טובה יותר, אצלנו לפחות, וגם האחזקה השוטפת שלו הייתה זולה יותר (בדלק פחות).

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

×
×
  • תוכן חדש...