Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב בתקציב עד 40k


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4918 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רכב עד 40k אוטומט בלבד

 

שלום לכולם

 

אני מחפש רכב יד שנייה מגודל סופר-מיני עד משפחתי. רצוי משפחתי קטן יחסית.

הרכב צריך להתאים לנסיעה עירונית בעיקר (40 ק"מ ליום) אבל גם לבין-עירונית.

כרגע הרכב צריך להתאים לזוג אבל עם אופק להתרחבות משפחתית.

הרכב צריך להיות אמין,חסכוני ואם אפשר בטיחותי-רצוי יפני או קוראיני

קיבלתי מספר הצעות מחברות טריידאין של היבואן ואשמח לדעת מה מתוכן עדיף:

*יונדאי אקסנט פמילי 2006

*מאזדה 3 2007

מיצובישי לאנסר 2007

*סוזוקי סוויפט 2008

*מאזדה 2 דיינמיק

*מיצוביש לאנסר 2008 אקסקיוטיב

*יונאדי אקסנט GL 2008

 

כמו כן אשמח לשמוע הצעות נוספות והאם כדאי להגדיל את התקציב כדי לקבל שיפור מהותי ברמת הרכבים

 

 

תודה!

פורסם

מהרשימה הנ"ל ממליץ על:

1. מיצובישי לנסר - אמינה ונותנת תמורה נאה לכסף. יש לי חבר שמוכר אז אם אתה מעוניין צור עימי קשר בפרטי.

2. יונדאי אקסנט - פחות מרווחת אבל מאוד אמינה.

 

שניהם לא חסכוניות בדלק אבל נותנת תמורה ואמינות מאוד!

ניסיתי, גיליתי, קניתי ונהנה - רנו מגאן !

כשחושבים מחוץ לקופסא, לעיתים מופתעים - שברולט קרוז 2011!

פורסם
מהרשימה הנ"ל ממליץ על:

1. מיצובישי לנסר - אמינה ונותנת תמורה נאה לכסף. יש לי חבר שמוכר אז אם אתה מעוניין צור עימי קשר בפרטי.

2. יונדאי אקסנט - פחות מרווחת אבל מאוד אמינה.

 

שניהם לא חסכוניות בדלק אבל נותנת תמורה ואמינות מאוד!

 

יש לי נסיון די טוב עם סופר לנסר 96

 

מה כוונה לא חסכוניות? 1:8,1:7?

מה לגבי אפשרויות אחרות אפילו בחריגה של 5-7 אלף?

פורסם

אישית ממליץ לך על מאזדה 3 (למרות שכבר נמאס לראות את הרכב הזה) מצד אחד הוא רכב מאוד אמין נוח וסביר בצריכת הדלק, אולם מצד שני יהיה לך מאוד קשה למכור אותו בעתיד משום שהשוק שלהם ירד מאוד.

אתה יכול לקנות אותה בזול אבל כשתרצה למכור תצטרך לרדת הרבה מתחת למחירון בשביל למכור אותה.

 

מיצובישי לנסר גם מומלצת מאוד לפי חוות דעת ששמעתי מהמשפחה וחברים, רכב נוח אמין וצריכת דלק סבירה.

כל נתוני צריכת הדלק עולים כשאר הרכב הוא אוט'.

פורסם
יש לי נסיון די טוב עם סופר לנסר 96

 

מה כוונה לא חסכוניות? 1:8,1:7?

מה לגבי אפשרויות אחרות אפילו בחריגה של 5-7 אלף?

 

לא ממש. צריכת דלק סבירה של לנסר 1.6 קלאסיק היא באזור ה-1:10, אולי קצת פחות אם אתה נוסע הרבה בתוך העיר. זה רכב מאוד אמין ומאוד משתלם היום בשוק המשומשות - רכב מודל 2008 יד שנייה מליסינג נמכר בפחות מהסכום שציינת, 2009 מליסינג יכולה להיכנס לתקציב. אין הרבה רכבים בקבוצה הזאת שמתאימים למחיר הזה. לדעתי זאת בחירה מעולה!

 

חוץ מזה, מאזדה 2 וסוזוקי סוויפט יקרות יותר מהתקציב שציינת כך שאני קצת מתפלא שאתה מציע אותם. אולי הציעו לך רכבים עם קילומטראז' מאוד גבוה ומהשכרה?

×
×
  • תוכן חדש...