Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4902 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אהלן,

בימים אלו אני במהלך חיפוש נעליים לחתונתי, כמובן שיש דרישה לנעליים יפות ומכובדות, אך עד עכשיו לא נתקלתי בשום נעל נוחה!

מה ביקשתי?? נעל שתראה מכובדת ויפה, ותהיה נוחה כמו נעל התעמלות..

אם מישהו מכיר, אשמח להמלצות, התקציב לא בעייתי.

 

דורון

 Jeep Grand Cherokee Trailhawk
Renault Megane RS Trophy

פורסם

אני חיפאי כך שלא ממש בטוח כמה זה יעזור לך.

לחתונה שלי לפני מס' שנים רכשתי נעליים אלגנטיות ואורטופדיות מעור במחיר מגוכך. מה גם שמדובר בתוצרת הארץ אז בכלל היה שווה.

החברה נקראת: נעליי מורן.

פורסם

התחתנתי לפני חודשיים ואת הנעליים קניתי ברוברטו (זאת רשת שיש גם בתל אביב, בעזריאלי למשל), אמנם לא עשיתי השוואה של נוחיות מול אחרות אבל הנעליים שקניתי היו מאד נוחות והחזקתי מעמד כל יום החתונה בלי שום בעיה

 

החברה של הנעליים נקראת דון ריקארדו לדעתי

שששששששששירוקו אדומה

פורסם

כמי שנאלץ להלך מרבית השנה בנעליים "אלגנטיות" כבר יותר משבע שנים, אני בקביעות קונה ברשת גלי את "האש פאפיז" או כל דבר שמגיע ממפעלי בריל. כיום עם האש פאפיז מדגם ACTIVE AIR שהם סופר נוחות. לא מכיר זוג אחד שאיי פעם עלה לי יותר מ300 ש"ח (תמיד היו מבצעים של לאומי קארד). מזל טוב!

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם
נעלי hush puppies. נמכרות גם בגלי וגם במשביר.

אה כן, מזל טוב!

 

מחזק, גם אני דרכתי על הכוס עם הכלבלבים האלה.

מתחדשת*

פורסם

ממש לא ממליץ על האש פאפיס וכרית האויר בעקב שלה, קניתי כאלו לא מזמן, והכרית הזו זה הדבר הכי מעצבן,

אתה תרגיש כאילו איזו גולה קטנה ורופסת מצציקה לך כל הזמן בעקב, עם הקמצנות שלהם הם תקעו כרית כל כך קטנה שהיא הפכה לעקב אכילס של הנעל.

 

לך על ECCO ו, או סאוקוני עור שחורות.

ecco-transporter-leather-shoes-lace-ups-for-men-in-cocoa-brown-coffee~p~3596u_01~1500.jpg

 

115642_350_A.jpg

פורסם

מדובר בחתונה ולא באירוע קז'ואלי. קצת כבוד למעמד.

לך לאמפוריום או שקר כלשהו של קבוצת סקל ורכוש לך זוג נעלי קנט קול. KENNETH KOLE

גם לרוקפורט יש נעליים מכובדות ונוחות אבל אל תצפה מהן להחזיק 10 שנים אחר כך.

פורסם

אני יודע שזה לא ה CUP OF TEA של כולם, אבל אני מאוד אוהב נעליים בסגנון נעלי גולף, הן נוחות ולטעמי גם נראות מצויין.

הספייקים אגב יוצאים החוצה בהברגה.

gf2.jpg

white.jpg

golfshoes.jpg

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

תודה לכולם!

 

הכיוון הוא אכן נער עור מפונפנת.. ובתור אחד שהולך תמיד עם נעלי התעמלות וסניקרס העולם הזה מאוד זר לי ואני לא מבין איך אנשים הולכים עם הזוועות האלו.

אבל מסתמנת פשרה - מכיוון שיש לי זוג אחד מפונפן (שלא נלבש מעולם) כנראה שאלך איתו ובשלב הריקודים אחליף לאיזה סניקרס שיקיות כמו Camper (שגם יהיה לי מה לעשות איתן אח"כ).

 

בהחלט אבדוק את הדגמים שניתנו פה.

 Jeep Grand Cherokee Trailhawk
Renault Megane RS Trophy

פורסם

האש פאפיז.

 

נקנו במיוחד לחתונה. משמשות אותי היום בעבודה כשצריך להתלבש מכובד.

 

ביום יום אני עם סולומון\וואנס.

"יושב לי כאן ומחכה לך, כמו עורב על עץ. ולא חבל לך על תפוח, שנפל והתפוצץ. הרחוב ריק, הלילה קר הגשם כבר שטף את כולי. אני יבש כמו מדבר, הרסת אותי שברת לי את הכלי." (תמוז)

פורסם
אני יודע שזה לא ה CUP OF TEA של כולם, אבל אני מאוד אוהב נעליים בסגנון נעלי גולף, הן נוחות ולטעמי גם נראות מצויין.

הספייקים אגב יוצאים החוצה בהברגה.

 

זה מתאים יותר לכוכב פורנו הומו מזדקן משנות ה 70.

attachment.php?attachmentid=320717&d=1356934780

×
×
  • תוכן חדש...