Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4902 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יותר כמו הנעליים של קרמר. כן, זה בהחלט הולך טוב עם כובע נוצה ומקל הליכה :). זו הייתה דוגמה, לי אישית יש נעל בסגנון הנעל השחורה ללא האבזם שהבאתי למעלה.

 

פורסם
נצל"ש - מתחתן בעוד חודשיים - ואין לי מושג איפה לקנות חליפת חתן :)

 

התקציב ... 3000 .. עדיפות ... חצי :)

 

בתקציב הזה קלי קלות - כרטיס טיסה לאיטליה, אזור ורונה. נסיעה לאאוטלט ליד ברשייה, לא רחוק מאגם גארדה.

http://www.franciacortaoutlet.it/index2.php?id_cat=0001

מבחר של חליפות איטלקיות מדהימות ב 100-200 יורו, כולל כל התיקונים וחולצה יפה.

חזרה לשדה וחזרה הביתה.

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם

אני לא מצליח לראות את עצמי מפריד בין הרגל שלי לאהובתה, הסאקוני. גם לא בשביל אישה :twisted:

סאקוני זה כמו לרוץ על עננים.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

קניתי נעל של רוקפורט, עלתה כ-800 ש"ח. היא נוחה יותר מנעלי ספורט (קצת נסחפתי).

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם
נצל"ש - מתחתן בעוד חודשיים - ואין לי מושג איפה לקנות חליפת חתן :)

 

התקציב ... 3000 .. עדיפות ... חצי :)

 

אישית אני שונא חליפות.

 

קניתי חליפה לראשונה לבר המצוה של הבן הבחכור ומאז לבשתי אותה בדיק 6 פעמים - פעמיים בכל בר מצוה (בית הכנסת והמסיבה) - וכשאני לובש את החליפה אני חש זקן יותר מכפי שאני במציאות.

 

לחתונה שלי לא קניתי חליפה אלא חולצה, מכנסיים ונעליים די אלגנטיים ועניבה מתאימה, וכיון שברגע האחרון התברר שמזג האויר יהיה מזופת הלכתי וקניתי ז'קט יום לפני החגיגה. בכמה חתונות שאליהן הוזמנתי בשנה האחרונה החתן כלל לא לבש חליפה אלא כל מיני הרכבים הרבה פחות רשמייםו הרבה יותר נוחים ולטעמי יפים, ולא פחות חגיגיים.

 

אבל ברור לי שיש גם ציפיות של הקהל, ויש חוגים ועדות בהם חתן לא יתקבל אלא בחליפה שחורה.

 

ד"א - הייתי מתחיל לחפש בחנויות מסוג המשביר לצרכן או חנויות בקניונים, סבירות גבוהה שתמצא חליפות בשליש הסכום שהקצבת לעצמך. באירופה (ספרד, אוסטריה) מצאתי בשנים האחרונות חליפות יפות ב-100 אירו (לא קניתי - אני לא מוצא להן שימוש) - אז אם אתה נוסע, קבל את עצתו של גיל מלינה. לא צריך לנסוע עד ברשיה, בתי כלבו יש בכל עיר גדולה ובכולם יש מבצעים :-D

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

רבותי. תקנו חליפות איכותיות ואל תתעצלו ללכת לחייט טוב ולהתאים אותן. אין בגד נוח מזה בתנאי אקלים מתאימים, תאמינו לי.

למרות שגם אני כבר מזמן לא הולך עם חליפות, אבל כל פעם שיוצא לי לעבור בפקטורי 54 בנתניה אני מזיל ריר על חליפות של זניה או בוס.

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

עידכון -

לאחר סקר שוק מקיף (מאוד), מצאתי את רשת החנויות שופרא, שמייבאת מותגים שונים שהם גם נוחים מאוד וגם "שיקים" לדעתי.

קניתי שני זוגות (וגם החברה..) אחד של Tsubo, והשני של Cushe, שתיי חברות שלא הכרתי עד היום אבל בהחלט אחפש מעכשיו.

המחירים לא זולים, אבל יש גם אחלה מבצע לכבוד סוף העונה עכשיו..

 

Tsubo:

8332-STOL_1.jpg

 

Cushe:

CSH-R-2UM00153-042810-AE059.pdf

 Jeep Grand Cherokee Trailhawk
Renault Megane RS Trophy

פורסם

אני מקוה שויתרת על החליפה, כיון שהנעליים בסגנון ספורטיבי שממש לא מתאים לחליפה. בכך לא אמרתי שהנעליים לא מתאימות לתלבושת חתן אחרת, פחות רשמית.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
קניתי נעל של רוקפורט, עלתה כ-800 ש"ח. היא נוחה יותר מנעלי ספורט (קצת נסחפתי).

 

+100 לנעליים שלהם!

 

אני קניתי לחתונה זוג שלהם, אחרי שכבר היו לי 3 זוגות בעבר.

הן יקרות מאוד, אך שוות כל שקל.

מאוד נוחות ומאוד עמידות!

 

עד היום יש לי את הזוג הקודם שמשמש אותי לכל מטרה בימים שיורד גשם.

קצת משחת נעליים והן כמו חדשות.

 

עודד.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
אני מקוה שויתרת על החליפה, כיון שהנעליים בסגנון ספורטיבי שממש לא מתאים לחליפה. בכך לא אמרתי שהנעליים לא מתאימות לתלבושת חתן אחרת, פחות רשמית.

 

יש לי חליפה, אבל לא רשמית ומחוייטת, משהו שהולך עם הנעליים..

 Jeep Grand Cherokee Trailhawk
Renault Megane RS Trophy

פורסם
זה מתאים יותר לכוכב פורנו הומו מזדקן משנות ה 70.

attachment.php?attachmentid=320717&d=1356934780

 

תשתקי את הפה שלך!

זה מגניב בטירוף!!

איך קוראים לזה ואיפה אני קונה את זה?

Ford Focus estate ; Subaru XV

×
×
  • תוכן חדש...