Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התייעצות לגבי הסרת שריטות מסוגים שונים


שימו לב! השרשור הזה בן 4142 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כולן הגיעו עד הפח ? יש מישהי שניתן בוודאות להרגיש שהיא לא הגיעה לפח ?

את כולן תוכל לתקן ללא בונדו, בתהליך שאמרתי בפוסט הקודם.

יש לך עוד אפשרות - מישהו העלה פרויקט תיקון שריטות עמוקות. התהליך דיי דומה לשלי. קצת ארוך יותר, אך ההסבר מדויק.

תשקול.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הגעה לפח משמעותה שרואים צבע לבן במקום השריטה אז נראה לי שכן,כולן כאלה .

 

מצאתי את הפרויקט המדובר

 

אבדוק עלויות של שניהם ואז אחליט .

 

מבחינת תוצאות , התוצאות די דומות ,נכון ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הגעה לפח משמעותה שרואים צבע לבן במקום השריטה אז נראה לי שכן,כולן כאלה .

 

מי חבר הפורום שהעלה פרויקט טיפול בשריטות עמוקות ?

ויזואלית זה שרירותי לגמרי, שכן יש מקרים בהם השפשוף נראה כצבע יסוד ומתברר שזה בכלל צבע שירד בשפשוף מהגורם המשופשף.

 

לגבי הפוסט:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=461122

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ישנה דרך שאינה וויזואלית ע"מ לקבוע?

 

למשל שריטה שיש בפגוש האחורי (העלאתי בקובץ תמונות הראשון) אם לבדוק עם ציפורן, הציפורן נשארת על השריטה ודי שוקעת בה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שוב , אין אף דרך וגם לא טכנולוגית (לפחות לא בעולם הדיטיילינג) לקבוע את עומק השריטות .

או שמחלקים אותן לשריטות שהגיעו לפח\צבע יסוד , או לכאלו שלא הגיעו .

 

 

כשמדובר בכאלה שהגיעו ליסוד , מן הסתם אין אפשרות לתקן אותן אלא רק צביעה מחדש (מכחול או צביעה רגילה) .

לעומת זאת אלו שלא הגיעו ליסוד , והלכה מסביב לשריטה לא הושחטה באופן ברוטאלי , מנסים לתקן ורואים איך השריטה "מגיבה" .

את העומק שלה אפשר לקבוע רק אם הצלחנו לתקן אותה , וזה בהערכה גסה אותה כמות הלכה שנדרשנו להסיר .

אם למשל הסרנו 10 מיקרונים של לכה והשריטה נעלמה , כנראה שגם העומק שלה היה כמעט 10 מיקרונים .

אך עדיין , מבלי שננסה לתקן לא נדע , יתכן שהשריטה בכלל בעומק של 50 מיקרונים , מה שאומר שלא נוכל לתקן אותה (ברכב רגיל , צבע מקורי) מבלי לשחוט את הלכה לחלוטין .

במילים אחרות , גם האדם המנוסה ביותר לוקח סיכון כשהוא בוחר לתקן שריטות .

ההבדל בין אדם כזה , לכל אחד שלא מנוסה , הוא הטכניקה והיכולת להסיר כמות מינימלית ואחידה של לכה , דבר שהוא לא מובן מאליו .

 

כשזה נוגע לטכניקה , למשל שריטות עמוקות אי אפשר להסיר באמצעות פוליש ולא משנה מה נעשה (למרות שבאמצעות פוליש אפשר להסיר את כל הצבע עד לפח) , לכן נדרש לשיוף באמצעות נייר מים (כמו שדיברנו בהודעות "שלייף סבון" בשפת עמך הפחות דיטיילרי) תוך כדי ירידה בדרגות הגסות של הנייר לטש , ורק לאחר מכן מערבים פוליש בתהליך (גם זה במספר דרגות) .

להזכירך משיחותינו , בלתי אפשרי לעשות את זה בלי מכונה , מהסיבה שלאחר שיוף באמצעות נייר מים - לא ניתן לשטח (לשתך? או שזה מיוחס לכימיקלים , לא יודע) את פני השטח באופן מקובל על הדעת עם פוליש ידני , ובהכרח נידרש לשחוט את הלכה על מנת להביא אותה למצב של שקיפות (לאחר שיוף עם נייר לטש מתקבלים פני שטח לבנים) .

 

אני מרגיש כמו תקליט שבור , ואחד חופר במיוחד , אז כדי לדבר בשתי מילים :

אי אפשר לקבוע מהתמונות שלך , גם אם היינו רואים את הרכב במציאות זו הערכה קשה .

מהתמונות נראה שחלק מהשריטות ברות תיקון , או לפחות חלקיןם מסויימים מתוך כל שריטה .

 

בונדו יכול לעזור לך במילוי שריטה , בתנאי שהיא נעשתה ע"י משאית שהחליטה להזיז את הרכב שלך כמה ס"מ הצידה - זה חומר פחחות , לא דיטיילינג ..

MX-5T 05>911 S 08>S2000 07>S2000 06>S2000 08>Mazda 6 05+Z800 14+Polo 98>Suzuki Splash 09 :cry:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בזכות הפוסט אני לומד תיאוריה לעומק ,כמה עמוק ,לא ניתן לדעת בוודאות עד אשר אנסה להפוך את המילים למעשים .

 

תודה רבה לכל המגיבים בפוסט

 

מכונת DA סבירה ולא יקרה,ניתן למצוא בארץ או שהסיכוי למצוא אותה אצל הגויים באיביי \אליבאבא ודומיהם ,גבוה יותר ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

http://www.autogeek.net/meguiars-da-microfiber-system.html

 

ה-DA הכי מומלצת כרגע .

רק שלא תגיד לא אמרו לי , כבר אפשר לקנות את ה-9227 של מאקיטה (משומש , או כמה מאיות נוספות לחדש) , אבל אין צורך ממשי בזה והסיכון להרוס את הצבע גבוה יותר .

MX-5T 05>911 S 08>S2000 07>S2000 06>S2000 08>Mazda 6 05+Z800 14+Polo 98>Suzuki Splash 09 :cry:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4142 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...