Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ריכוז סרטוני מצלמות רכב של דבילים


יוסי פרנקוס

פוסטים מומלצים

זקן שנרדם/שיקח בפלאפון/החליט שהוא לוקח את הנתיב ממול עבור הפניה שלו.

למזלי ראיתי זאת קודם לכן, התחלתי עם הצפצופים במטרה ולנסות למשוך את תשומת ליבו. הוידאו לא עושה חסד מבחינת איך שהסצינה המפחידה הזאת התרחשה באמת ולמעשה, ראיתי כיצד הוא תכף נכנס בי ולא, העדפתי לא לקחת בחדות לנתיב ממול כי לעולם אי אפשר לדעת ולא, לא העדפתי לעלות על המדרגה גם כן.

ככה האינסטינקט פעל.

 

לא ברור לי למה יש קצת חוסר פוקוס במצלמה, אולי בגלל המרחק מהשמשה, ההשתקפות ואולי גיל המצלמה וכו' (בת שנתיים וכמה חודשים).

האחורית A119 מצלמת ברזולוציה של 2560X1440 עם זווית של 160 מעלות.

 

https://www.youtube.com/watch?v=5nSRG4SKCIY

 

התוכנה שבה ערכתי והיא סופר קלה ופשוטה ולמעשה, התוכנה מספר 1 ב TOP TEN VIDEO EDITING, נקראת CYBERLINK POWERDIRECTOR 15 ULTIMATE. המצב הזה נקרא PIP וזה אוטומטי ברגע שמכניסים 2 קבצי וידאו (אפשר עד 99 אפילו) ואז זה אוטומטי מראה חלונית שאותה אפשר למקם, להגדיל ולשחק בהתאם וזהו, עוברים לשלב של הקידוד והכנת הוידאו.

איזה תוכנה אתה משתמש כדי לשים ככה את 2 המצלמות ביחד אחי??

בדיוק מה שאני יודע צריך עכשיו כדי לעשות סרטון של טיול.

 

Enviado desde mi ONEPLUS A3003 mediante Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

מתוך רוטר: אלפא שיובאה כפי הנראה על ידי עולה חדש עפה מהמכולה שהביאה אותה לארץ

עריכה - סרטון הנפילה מופיע בתגובות

 

האלפות האלה... אפילו בתוך מכולות הן לא אמינות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זו 159 Q4. חשבתי שהסיכוי להפוך אותה נמוך יותר...

יש לפחות תקווה שבג׳וליה עיניינים השתפרו.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשדרות דב הוז, פינת המעפילים, חולון



ב5.3.2017, בשעה 7:44

נהגת בטויוטה יאריס, ליסינג, מחברת השכרת הרכב, אוטו-ליס,

שמספרה: 23-158-37

רכב צמוד של עובדת בחברת הביטוח: DavidShield

חתכה אותי בכוונה, בניסיון לגרום לתאונה, אילצה אותי לבלום, בלימת חירום





צילום ממצלמת הרכב בשמשה הקדמית:





צילום ממצלמת הרכב, בשמשה האחורית:

חצופה אם הייתה נופלת עליי זה לא היה נגמר כל כך טוב למרות שאני מבליג אבל היא מהטיפוסים ששמות קצוץ על כל הנהגים

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

<Kia Rio LX 1.4 4DR automatic 2014 <SOLD

 

TOYOTA COROLLA SUN 2011 automatic

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זקן שנרדם/שיקח בפלאפון/החליט שהוא לוקח את הנתיב ממול עבור הפניה שלו. [...]ראיתי כיצד הוא תכף נכנס בי ולא, העדפתי לא לקחת בחדות לנתיב ממול כי לעולם אי אפשר לדעת ולא, לא העדפתי לעלות על המדרכה גם כן.

ככה האינסטינקט פעל.

 

לדעתי התגובה במקום. אין טעם לעלות על המדרכה עד למצב שבו אין ברירה אחרת, וממש לא כדאי לברוח לצד דל הנהג הדני אלא אם כן כלו כל הקצים ויש מימין תהום או משהו כזה.

 

מה שכן, שני דברים שיכולים לעזור במצבים כאלו:

לתזמן את ההגעה לפניה אחרי שהרכב השני השלים אותה.

להגיע לפניות לאט יותר. במקום להיכנס, נגיד, בעשרים קילומטרים לשעה ולהאט תוך כדי הפניה ל-12, נכנסים בעשר קילומטרים לשעה ומאיצים ל-12. בנוסף, הרכב יהיה יציב יותר ותצטרך לסובב את ההגה פחות.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מהקל אל הכבד:

 

-אחד שממשיך ישר מנתיב פניה, אחת שסוטה מהנתיב שלה, ואחד שכמעט נכנס בה (ומוציא לה יד מהחלון אח"כ).

-יש לי AMG אז מותר לי לנסוע על 80 קמ"ש בעיר מלאה כיכרות ותו"כ שיורד גשם.

יכולתי לבלום מוקדם יותר אבל לא רציתי שירגיש מלך, בלם בלימת חירום טיפה לפני מעבר החציה ונכנס לכיכר ב 40~ קמ"ש.

-מירוץ בין סיאט לאון לi20 (??) תוך חציית קו רציף ואלוהים יודע מה עוד בהמשך.. כשה i20 הגיעה מולי בהיגוי יתר (קשה לראות בסרטון) ממש נבהלתי למען האמת, לא ברור לי עם איזו אגרסיביות הנהג הגיע לזה.

הייתי על 60 קמ"ש בערך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנראה פשוט סובב את ההגה מהר מדי ויותר מדי בכניסה לפניה. ברגע הראשון זה בסדר (כי המכונית לא מגיבה מיד) ורק בסוף מגלים שזה יותר מדי ופעולות כמו הרפיה חדה מהדוושות (לרוב הבלם) או האטה חדה רק מחריפות את הבעיה.

 

זה לא בהכרח היגוי יתר.

 

לפעמים הנהג משתלט על המצב אבל כשהוא חוזר לגז הבעיה חוזרת.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קשה לראות את זה בסרטון (אני גם ראיתי קצת יותר ממה שהמצלמה ראתה בגלל שאני בשמאל) אבל התחת עף קצת החוצה. בוודאות היגוי יתר. מינורי מאוד אומנם אבל מפתיע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רואים. זו תוצאה של זווית ה"החלקה" (slip angle) של המרכב, לאו דווקא של היגוי יתר.

 

זה קיים בכל פניה במהירות מעל 40-60 קילומטר לשעה. זו תוצאה של הפיגור בין היווצרות כוח הפניה בחרטום ובירכתיים וככל שאתה מסובב את ההגה מהר ואגרסיבי יותר - הפיגור גדל ואיתו זווית המרכב.

 

המשמעות של היגוי יתר אינה שהזנב בחוץ אלא שהוא ממשיך ״לצאת״ מעצמו. בתת היגוי הרכב מתיישר מעצמו.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב, הכנסת לי מושג חדש ללקסיקון, אם כי למרות קריאה קצרה אני עדיין לא בטוח כיצד יכולה להיות לו השפעה גדולה כל כך (במקרה שלפי דעתך הוא ניטראלי או נוטה לתת היגוי דווקא).

 

כיצד היה הגוי יתר בא לידי ביטוי (בהנחה שהנהג היה מתקן אותו עם ההגה מיד, כפי ששיערתי אני) במקרה הנ"ל אם היה מתרחש?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפילו לא הייתי קורה לזה נייטרלי. בתת-היגוי, תגובת הרכב להיגוי בכניסה לפניה גדלה בהדרגה, מגיעה לשיא (כשאתה מסיים לסובב את ההגה פנימה) ואז צונחת לערך קבוע.

 

ה-overshoot הזה הוא מה שאתה רואה וזו גם הסיבה שהוא נפתר מעצמו בלי דרמה. חריפותו תלויה בעיקר בחדות פעולת ההיגוי.

 

כמו שאמרתי, היגוי-יתר הוא מצב שבו זווית ה״החלקה״ של המרכב הולכת וגדלה מעצמה עד כדי סחרור, אלא אם כן הנהג מבצע פעולת היגוי הפוך (שאני לא רואה) כדי לתקן אותה. וגם אז, הייתי מצפה לראות את הרכב מתנודד על המתלים יותר לאחר התיקון.

 

בעצם, על פי הגדרת SAE, היגוי יתר הוא מצב שבו זווית ה״חלקה״ של הצמיגים האחוריים גדולה מזו של הקדמיים.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כולם נוסעים לאן שמתחשק להם. נתיבים? מה זה בכלל?

 

 

וואו, מה שהולך שם :shock:

אם כי גם אני הייתי צריך לראות את הסרטון 3 פעמים כדי להבין לאן כל נתיב מוביל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...