Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

(המלצה לרכב) מיני באזור עד 60K


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4958 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מתקן מההודעה המקורית - אני מתכנן לעשות באזור ה 15K בשנה.

 

אני עדיין מתלבט בין הספארק לרנו קליאו.

בעד הקליאו: הרבה יותר מרווחת ונסיעה נוחה(עדיין לא נסעתי על הספארק) ובכלל מרגישה ממש כמו אוטו. ויש לי הרגשה שדווקא השוק יד2 של הקליאו יותר טוב באופן יחסיי לעמות הספארק שיש לו תדמית של רכב צעצוע.

נגד הקליאו: עיצוב משעמם(משמעותי לצד השני שלי..) ומחיר - היבואן לא מוכן לרדת מ 65K על הכביש.

 

בעד הספארק: מחיר - יד 1 מהיבואן על הכביש ב 59K . עיצוב מלהיב יותר ולגבי נסיעה - אני לא יודע, רק שבוע הבא נראה.

נגד הספארק: עיצוב מצועצע, מאחורה אין מקום, הישיבה פחות נוחה מהקליאו, תא מטען שמספיק ל3 שקיות שוקו.

את כל זה אני אומר לפני חווית נסיעה על הספארק ורק מהתרשמות סטטית.

 

מה שאני חושב עליו כרגע זה לוותר על יד1, ולקנות רכב יד2 2011, ראיתי שיש כאלו באזור ה 55K ואני מאמין שאפשר להתמקח ולקנות אותם באזור ה 50K(קליאו). ואם אני הולך על הספארק אז השוק אפילו גדול יותר של 2011 וגם המחירים נמוכים יותר(מתקרבים ל40K).

אבל כאן נכנסת דילמה נוספת - אם אני כבר הולך על יד2 אולי יש רכבים יותר טובים בקטגוריה הזו?

פורסם

אני מציע לבדוק את הסיאט MII,היא מרווחת יותר מהספארק ומוצעת במחיר 60K במידה והוספה של 5K זה בעייתי.

בקשר לרכב יד 2,אפשרי בהחלט לבדוק את האופציה,ולחכסוך כסף.

בקשר לאופציות אחרות יש לך פאביה ידנית,פלסטיק איכותי יותר,אך פחות בטיחותית,אך לא בטוח שתמצא ב55K רכב בן שנה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

נגד הקליאו: עיצוב משעמם(משמעותי לצד השני שלי..) ומחיר - היבואן לא מוכן לרדת מ 65K על הכביש.

 

מה שאני חושב עליו כרגע זה לוותר על יד1, ולקנות רכב יד2 2011, ראיתי שיש כאלו באזור ה 55K ואני מאמין שאפשר להתמקח ולקנות אותם באזור ה 50K(קליאו). ואם אני הולך על הספארק אז השוק אפילו גדול יותר של 2011 וגם המחירים נמוכים יותר(מתקרבים ל40K).

אבל כאן נכנסת דילמה נוספת - אם אני כבר הולך על יד2 אולי יש רכבים יותר טובים בקטגוריה הזו?

 

65K לסופר מיני חדשה זה מחיר מעולה. אל תתן ל-5K האלה להרוס לך עסקה. כמובן שמשומש עדיף אפילו יותר כלכלית. אבל לא הכל בחיים כלכלי... אם זה מאוד מפריע לך, הפיקנטו הידנית טובה בהחלט.

יד2 - סופרמיני ידנית טובה היא הפיאסטה או הסוויפט.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

עדכון: קיבלתי ווטו מוחלט על הקליאו :roll:

 

כרגע האופציה היא של רכב חדש היא הספארק.

לגבי יד2 ה-swift נראה ממש טוב ועונה על כל דרישות ללא ספק, אבל אפילו בדגמים של 2010 לא ראיתי משהו בטווח מחירים הזה. פיאסטה לא בא בחשבון(שוב מראה) מאידך הפאביה כן אבל ממה שהבנתי הצריכת דלק שלה לא כל-כך טובה בהשוואה לשאר?

×
×
  • תוכן חדש...