Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיה מוזרה שלא ראיתי בשום מקום - חריקת חגורה אך ורק בקיק דאונס


Silencer23
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4538 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

יש לי בעיה שמספר מוסכים לא הצליחו לעלות עליה.

 

מדובר בחריקת חגורה או פולי בוודאות. רעש של כרכרה ישנה מתגלגלת... בזה כולם מסכימים.

כל הפולים חזקים מאוד במבט ויזואלי, אלטרנטור שלא היה מושלם הוחלף לחדש.

החגורה זזה ממש ישר וכל הפולים מכוונים.

המותחן לא עושה שום רעש WHATSOEVER בניוטרל, וגם לא בניוטרל ופול גז. ובכלל הוא נראה טוב ומתפקד בסדר לפי מספר עיניים מוסמכות.

 

למען האמת, גם אם אני אלחץ בניוטרל הכי חזק לא יהיה שום רעש.

 

הרעש בא רק כשאני עושה קיק דאון להילוך ראשון, או שאני יוצא מעמידה מרמזור ממש מהר.

רק אז משהו מתחרפן שם ויש חגורה מחליקה.

אפשר להגיד שזה מחליק רק תחת העומס הכי גבוה של המנוע - האצות מעמידה.

 

רעיונות מישהו ? העניין הוא שבגלל שזה לא קורה בניוטרל אין לי מושג איך לאבחן את זה.

חגורת טיימינג זה בטח לא כי אם הייתה החלקה שם אז המנוע היה מזמן נכבה. זה משהו באביזרים שאני לא מצליח להבין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי בעיה שמספר מוסכים לא הצליחו לעלות עליה.

 

מדובר בחריקת חגורה או פולי בוודאות. רעש של כרכרה ישנה מתגלגלת... בזה כולם מסכימים.

כל הפולים חזקים מאוד במבט ויזואלי, אלטרנטור שלא היה מושלם הוחלף לחדש.

החגורה זזה ממש ישר וכל הפולים מכוונים.

המותחן לא עושה שום רעש WHATSOEVER בניוטרל, וגם לא בניוטרל ופול גז. ובכלל הוא נראה טוב ומתפקד בסדר לפי מספר עיניים מוסמכות.

 

למען האמת, גם אם אני אלחץ בניוטרל הכי חזק לא יהיה שום רעש.

 

הרעש בא רק כשאני עושה קיק דאון להילוך ראשון, או שאני יוצא מעמידה מרמזור ממש מהר.

רק אז משהו מתחרפן שם ויש חגורה מחליקה.

אפשר להגיד שזה מחליק רק תחת העומס הכי גבוה של המנוע - האצות מעמידה.

 

רעיונות מישהו ? העניין הוא שבגלל שזה לא קורה בניוטרל אין לי מושג איך לאבחן את זה.

חגורת טיימינג זה בטח לא כי אם הייתה החלקה שם אז המנוע היה מזמן נכבה. זה משהו באביזרים שאני לא מצליח להבין.

 

אף פעם לא השתמשתי באחד כזה, אבל אתה יכול לנסות ספריי לחגורה. ראיתי את זה בחנות אביזרי רכב פעם, וזה אמור למנוע החלקות ורעשים של רצועה. שווה לנסות לפני שמחליפים/מסירים/מחזקים וכו'.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...