Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פילטר אוויר פתוח - הונדה סיוויק


rezik
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4553 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום חברים.

הטסט לאוטו מתקרב, וחסכתי יחד עם הטסט קצת כסף בצד. חשבתי על לשפר משהו ברכב.

ראיתי סרטון של MCM שהפילטר יכול לגרוע מהכוח של המנוע.

אבל מצד שני הבנתי שכאשר מחליפים את סעפת הפליטה וכד' יש שיפור.

 

השאלה שלי היא, האם דבר כזה שווה השקעה כספית, או שזה בזבוז.

במידה וכן, מה העלות (ראיתי כמה פילטרים במחירים של 50-120 ש"ח )

חוץ מרעש מגניב, וקצת פוזה שזה מוסיף כשפותחים את המכסה מנוע, כמה זה עוזר?

כמה תעלה לי הפוזה בלבד, וכמה תעלה לי פוזה בתוספת שיפור?

 

עוד משהו, מקריאה של פוסטים ישנים בפורום, הבנתי שיש צורך באיפוס של מחשב הרכב, נכון או לא?

 

יש אולי שיפורים אחרים לרכב (בכח מנוע שלא מעלה צריכת דלק) שלא יעלו לי הון תועפות?

 

ד"א, מדובר בסיוויק SR 98 אוטומטית.

 

עוד שאלה. אני רוצה לצבוע את מכסה הראש מנוע באדום. איפה אני מוצא צבעים עמידים לחום וכמה זה יעלה לי? (צבעים של קריילון יתאימו?)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפילטר אוויר בסיויק יוסיף קצת יותר צליל בתאוצה, וידגיש יותר לאוזן כשנכנס הויטק לפעולה, הדבר כייפי ומגניב אך גם לא עובר טסט.

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חוץ מרעש והרגשה של ירידת כח מסוימת בסל"ד נמוך, הוא לא יתן כלום. אולי בסל"ד גבוה התגובה תהיה מעט טובה יותר מקודם (וגם זה בספק).

אני למשל העדפתי לשים פתוח כדי לקבל קצת רעש מהמנוע. אחרת זה נשמע כאילו יש לי רכב חשמלי, וזה לא הכי נחמד.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יהיה הבדל בתאוצה וזה גם לא יגרע לך כלום, רק כשממש חם עם מזגן יש קצת הבדל בין פתוח לבית סגור לטובת סגור.

טסט עברתי עם הרכב 3 פעמים עם הפילטר הפתוח, זה לא ממש עניין אותם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפילטר אוויר בסיויק יוסיף קצת יותר צליל בתאוצה, וידגיש יותר לאוזן כשנכנס הויטק לפעולה, הדבר כייפי ומגניב אך גם לא עובר טסט.

 

אין לי וויטק לצערי =\ (ככה הבנתי לפחות)

 

איזה שיפורים אחרים יש לי שיוסיפו לי קצת למנוע\לגיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מניסיון ברכב זהה, פילטר פתוח הוא ביזבוז זמן וכסף ברכב הזה, מערכת היניקה המקורית היא הכי יעילה למנוע הזה כשהוא מקורי וכל שינוי שתעשה במבנה של הפילטר בין אם זה צינורות או מיקומים שונים של נקודת היניקה רק יוריד את הביצועים.

מה שכן יש רעש מגניב עם הפתוח.

SUZUKI Ignis Sport

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

במקום פילטר אוויר פתוח יש קופסה קטנה שאפשר לבטל שתיתן לך את הצליל שאתה רוצה.

זה לא גורע מהביצועים ומוסיף צליל נחמד.

כשמסתכלים על המנוע בצד שמאל אם אני לא טועה למטה יש איזה צינור שצריך פשוט להוציא.

תצלם את המנוע אולי אני יצליח לראות.

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...