Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4981 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

לאחרונה רכשתי רכב מסוג פיגו 307 ואיתו הגיעו רמקולים מקוריים שהחלטתי להחליף.

קצת רקע: ברכבים האחרונים שלי היה זוג רמקולים קדמיים (200W 4WAY של LG) וזוג רמקולים אחוריים (6X9 400W 3WAY של LG) והרמקולים האחוריים היו מחוברים למגבר חלש יחסית של בוס 250W, והסאונד לדעתי היה בסדר גמור.

שורה תחתונה הרכב נמכר עם כל המערכת המצויינת למעלה ורכשתי חדש ועכשיו הגיעה ההתלבטות.

 

ברכב יש 4 רמקולים בדלתות (2 בדלתות הקדמיות ו2 באחוריות) והשאלות שלי:

 

1.האם לקנות 2 רמקולים קדמיים ו6X9 אחוריים כמו שהיה לי בעבר או לקנות 4 רמקולים לדלתות בלבד (אופציה שבה אני חושש לגבי הבאס שיהיה חלש יחסית ל6X9 ולאיכות השמיעה)

 

2. האם באמת שווה להשקיעה בקומפוננט לקידמי או שרמקול 4WAY יעשה עבודה לא פחות טובה?

 

3. קומפוננט מתחבר למגבר או שההספק שהמערכת מוציאה (הספק סטנדרטי) מספיק בשביל שיעשה את העבודה?

 

תודה מראש:arrow:

יוני:wink:

פורסם
1.מומלץ במקרה הנ"ל ללכת על 6X9.

2.שווה להשקיע בקומפוננט

3.קומפוננט סידרת פתיחה של יצרן איכותי יעבוד יפה גם ללא הגברה חיצונית.

 

תודה על התשובה המהירה, אתה מדבר על הרכבה כזו בעצם?:

דשבורד - טוויטרים

דלת קידמית - קומפוננט

דלת אחורית - רמקול מקורי

מגש אחורי- 6X9

 

1.אם תוכל (רצוי לא חייב :lol: ) להסביר לי למה במקרה הזה ספציפי עדיף 6X9

 

2.הבנתי שבקומפוננט חשוב איך ממקמים את הרמקולים (במקרה שלי הטוויטרים) אז חשוב לי לציין שהטוויטרים ימוקמו בתוך חור בדשבורד במקום מיועד לזה כאשר הם פונים כלפי מעלה ולא כלפיי! לכן אם הדבר עלול ליצור בעיות בשמיעה חשוב לי לדעת על כך.

 

3.אני לא מתכוון להשקיע סכום גדול מדי בקומפוננט, במסגרת התקציב שקלתי קומפוננט של JBL (אינצ' 6.5 150 וואט), אם הוא יהיה מחובר למגבר ישמעו טוב יותר או שלא יהיה הבדל גדול מדי בין החיבור למערכת.

 

4. בהמשך לשאלה 3,

האם כדי לקנות מגבר 2 ערוצים על מנת לחבר רק את ה6X9 או לקנות מגבר 4 ערוצים על מנת לחבר גם את האחוריים וגם את הקדמיים.

 

5. קראתי שבחיבור של סאב יחד עם רמקולים של 6X9 יתכנו רעשים לא רצויים בעקבות התנגשות תדרי קול, מישהו נתקל בתופעה?

 

תודה וסליחה על החפירה:oops:

פורסם

ערב טוב

מערכת טובה ואיכותית כוללת סט קומפוננט טוב+9*6+מגבר 4 ערוצים יעשו לך אחלה עבודה ברכב.

שאלה חשובה לפני בניית המערכת המכשיר מקורי ברכב או הוחלף?

פורסם

לגבי השאלה שלך למה רצוי במקרה שלך 6 על 9, זה בגלל שאתה לא מתכוון לרכוש סאב ורמקול 6 על 9 יתן לך קצת השלמה של בסים למערכת. ולגבי קומפוננט הייתי ממליץ לך ללכת על מורל טמפו יותר מאשר jbl.

פורסם

מערכת כזו:

קומפוננט קדמי

6X9 על המגש האחורי

{רמקולים בדלתות אחוריות מנותקים}

 

1.מאותה סיבה שציינתה, רמקול 6X9 מגיע עם שטח ממברנה גדול יותר מה שמאפשר לו לעבוד טוב

יותר בטווח התדרים הנמוך.

 

2.יתכן בקומפוננט בעל טוויטר חלש\לא דומיננטי {טוויטרים של JBL מאוד דומיננטיים}

 

3.אתה מתכוון ל-GT5650C JBL לא ממליץ לך עליו

אני ממליץ על GTO6508C JBL בשילוב עם רמקולים 6X9 מאותה סידרה GTO938 JBL

 

4.כדאי =עלות ,יתכן ותקבל תוצאה טובה יותר תחת הגברה

אך העלות של מגבר+התקנה תכפיל לך לפחות את התקציב ,ולכן אם אתה מעוניין לשמור על תקציב נמוך

הייתי ממליץ לך בשלב זה לא להתקין מגבר

 

5.ניתן במידה ויש לך חיתוך HPF ברדיודיסק או במגבר לחתוך את התדרים הנמוכים ברמקול 6X9

כך שזה לא אמור להפריע באופן כול שהוא.

פורסם
ערב טוב

מערכת טובה ואיכותית כוללת סט קומפוננט טוב+9*6+מגבר 4 ערוצים יעשו לך אחלה עבודה ברכב.

שאלה חשובה לפני בניית המערכת המכשיר מקורי ברכב או הוחלף?

 

לשאלתך,

לא מדובר במערכת המקורית אלא במערכת דאבל דין.

 

לפי מה שהבנתי מהצעותיכם האופציות הם:

 

1. קומפוננט מקדימה, מגש אחורי 6X9, ומגבר 4 ערוצים

 

2. קומפוננט דלתות מקדימה, רמקולים/קומפוננט דלתות מאחורה, סאב בבגאז' ומגבר 4 ערוצים

 

לסיכום, האם אני צודק ואילו האופציות והרכיבים על מנת לקבל סאונד טוב?

פורסם

אתה יכול להוסיף עוד אופציה שלישית,בעצם כל מה שאתה צריך לעשות בה הוא להוריד מהאופציה השנייה את הרמקולים בדלתות מאחורה.

לדעתי מספיק קומפוננט בדלתות מקדימה,סאב ומגבר 4 ערוצים.

את טעם נרכש,את כמו בירה,כמו סיגריות,כמו קפה.

×
×
  • תוכן חדש...