Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4980 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

לאחרונה נראה כי כל הפורום רוכש מכוניות חדשות.(מברוק)וכולם מדברים על 3 דגמים מאוד מאוד פופלאריים.

1.סיאט איביזה

2.פולקסוואגן פולו

3.סקודה פאביה.

 

אני גם מעוניין לרכוש רכב קטן שמתאים לרווק ולסטודנט כרגע.

 

והשאלה שלי היא,האם כדאי ללכת על אחד הדגמים שציינתי(ולמה?)

או אולי ללכת לאחת משאר המשפחה כמו:אופל קורסה,פורד פיאסטה,פיאט גרנדה פונטו/איבו יונדאי I20.

 

אני מאוד רוצה איביזה.אבל אחרי שחפרתי את הפורום הזה יום וליל(שימו לב לשעה שאני מפרסם את האשכול)

אני לא מקבל חוות דעת מגובשת על -"למה לא לקנות את האיביזה"(ראוי לציין כי אני מעוניין בגרסת 3 דלתות)

במיוחד שהם אותו סוג של רכב.(כמעט)

 

-אם אתם ממליצים או דוחים דגם כזה או אחר על הסף אשמח לפירוט למה.

 

תודה רבה מראש לכל מי שעוזר

פורסם

לא הצלחתי להבין מהשאלה שלך האם אתה מחפש רכב חדש או יד שנייה?

כמה אתה הולך לבלות בעיר וכמה מחוץ לעיר?

כמה אנשים צריך להסיע (סטודנט לבד או עם עוד מישהו)?

בכל מקרה לגבי האיביזה - היה בצ'מפיון מבצע על דגם 3 דלתות ידני. למיטב ידיעתי המבצע הסתיים ומחירה כעט הוא בסביבות 70 אלף.

אם אתה מרבה לבקר בפורום בוודאי נתקלת בשרשור על הגעת הסקודה סיטיגו לישראל. תעבור על הפרטים של הרכב, אולי הוא מתאים לצרכים שלך.

מקווה שעזרתי.

פולקסוואגן חיפושית - איכות גרמנית בהישג ידך :lol:

CAR4 - פשוט לבחור את הרכב הבא שלך

פורסם

בעיקרון אני מאוזר נתיבות ונוסע ממוצע בתוך העיר.

אבל אני לומד בספיר ועובד בבאר שבע.

ככה שאני נוסע הרבה מחוץ לעיר.

 

אני מחפש רכב בין אם זה יד שניה חדש(מ-2010) ובין אם זה מהסוכנות זה לא משנה.

השאלה היא על הדגמים שהבאתי פה אם הם יכולים להתאים לי או שאולי אני צריך לחפש

כיוון אחר כמו ספארק וכו'...

פורסם

הפולו ידנית לא רלוונטית לטעמי כשאתה מקבל ב 10,000 ש"ח פחות אוטו עם אותם מכלולים אבל יותר מפוצ'ר עם עטיפה אחרת. מה עוד שלטעמי הפאביה מרגישה יותר נעים מהפולו.

 

מה שלדעתי משאיר אותך עם הפאביה והאיביזה. האיביזה טיפה יותר מפוצ'רת (בקרת שיוט למיטב זכרוני) ונראית אחרת, אבל איכות הפלסטיקה פחות טובה ולמיטב הבנתי ירידת הערך שלה יותר גבוהה.

 

אני החלטתי על הפאביה מבין השניים, אבל לך תראה, תנהג ותתרשם.

 

הסיטיגו חמודה וזולה, וכנראה גם בטוחה יותר. אבל, הרבה פחות מפוצ'רת בדברים סטנדרטיים.

 

פה תוכל לקרוא מה "חסר" ולראות אם מפריע לך:

 

http://www.briskoda.net/forums/topic/252804-what-do-you-miss/

 

כמובן שעוד 10000 ש"ח זה לא מעט אז כדאי שתלך ותתרשם והכי חשוב תנהג גם עליה.

×
×
  • תוכן חדש...