Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דוושת קלאץ' גבוהה (אימפרזה 94)


Or05230
שימו לב! השרשור הזה בן 4135 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום,

באימפרזה שברשותי הקלאץ' לדעתי מאוד גבוה, הוא נמצא כ-4 ס"מ מעל דוושת הברקס ויש לו הרבה שטח מת מיותר.

זה מאוד מעצבן , אני חודש עם הרכב וחשבתי שאני אתרגל אבל עדיין זה מפריע והבנתי שזה לא אמור להיות ככה.

האם יש דרך להוריד אותה ?

 

בנוסף , כאשר אני רוצה רק לשים ראשון תוך כדי נסיעה ללא עזיבת הקלאץ' רק כדי להתכונן לעצירה ולזינוק , ההילוך נכנס רק בכח (אז אני לא מכניס...) האם זה מנגנון הגנה כדי שלא אכניס לראשון באמצע הנסיעה? או בעיה

תודה רבה

Miata NC

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאיפה הגעת למסכנה שצריך להחליף קלאצ'?

כל עוד הקלאצ' לא מחליק, אין מה להחליף אותו.

גם לא ברור לי, למה פותח השרשור קורא "שטח מת". אולי הכוונה בכלל ל "שטח" אחרי נקודת חיכוך כלפי מעלה?

יש הבדל בין דוושת מצמד גבוהה לבין מצמד שמפריד גבוה.

הילוך ראשון נכנס בכוח תוך כדי נסיעה - זה תקין.

תמשיך לנסוע ברכב עוד - אתה צריך להתרגל לרכב חדש.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חשבתה אולי על זה שהדוושת הברקס שלך נמוכה ביחס לקלאצ' ולא ההפך? :roll::shock:

 

עד כמה שאני זוכר אי אפשר לכוון את גובה הדוושה. רק את נקודת החיבור והניתוק שלה.

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדוושת ברקס לא נמוכה.

השטח מת הוא גדול והוא מלמטה לנקודת החיכוך, זה אומר ששמים קלאץ' נקודת החיכוך מגיעה אחרי כמה ס"מ ואז יש שטח מת גדול .

כמובן שאני שם קלאץ' עד הסוף אבל עדיין זה מפריע...

 

VLADCLAR , אין לי מושג איך מרגישים האם הקלאץ' מחליק בידני ושמעתי את המושג הנ"ל רק באוטומט , איך אני יודע האם הקלאץ' שלי מחליק, לחיצה על הגז ברביעי ולראות אם הטורים עולים מהר ? אם כן אז הוא לא מחליק כי כמובן בהילוך רביעי במהירות נמוכה אי אפשר להאיץ והטורים לא עולים בהתאם :)

Miata NC

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קלאצ' מחליק זה כאשר אתה מכניס הילוך (לא משנה איזה הילוך), מרים את הקלאצ' למעלה, לוחץ על הגז - הטורים עולים לשחקים (כמו בניוטרל), אבל הרכב לא מאיץ.

אחרי שניות בודדות הרכב כן מתחיל להאיץ .

קרה לך דבר כזה? סימן שהגיע זמן להחליף מצמד.

לפעמים אפשר לנסוע עם מצמד שמפריד גבוה הרבה זמן.

אני נסעתי כך כמעט 3 שנים ו 85 אלף ק"מ. המצמד היה גבוה כאשר קניתי את הרכב, ובבדיקה היה רשום שהמצמד מפריד גבוה.

אם המצמד לא מחליק, תן לעצמך עוד זמן להתרגל -אולי עברת מרכב אחר, עם תחושות שונות.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עברתי מאוטומט ככה שאין לי מושג

ולא קרה לי לעולם הדבר שציינת ואני תמיד שם לב להתנהגות הטורים והרכב אבל עכשיו לימדת אותי מהו קלאץ מחליק- מודה לך.

Miata NC

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עברתי מאוטומט ככה שאין לי מושג

 

תיעזר בסבלנות, אתה צריך להתרגל גם לרכב חדש (בשבילך) וגם לצורת הפעלתו.

זה לוקח זמן.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי שנת 96 קלאצ' חדש.

 

הקלאצ' שלך אמור להפריד למטה.

 

אולי כי הכבל שלך מתוח מדי לכן הוא מפריד למעלה. נקודת החיבור והניתוק בדוושה אפשר לכוון בעזרת מפתח 10 ו מפתח 11 עד כמה שאני זוכר.

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פות השירשור טוען שההילוכים ניכנסים קשה.המצמד גבוהה כי מתחו אותו למקסימום כי הוא לא הפריד למצמד 2 תפקידים א. להעביר את כוח המנוע דרך תיבת ההילוכים לגלגלים .ב להפריד את המנוע מתיבת ההילוכים הילוכים ניכנסים קשה מצמד מפריד גבוהה -צריך להחלף מצמד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוא טוען ש רק ההילוך הראשון נכנס בכוח בנסיעה...

 

שאני רק קניתי את הרכב אצלי המצב היה בדיוק ההפך, הקלאצ' היה ממש ממש ממש קצר.

 

פשוט מכוונים איך שרוצים ונגמר הסיפור. אבל כן בסוף הקלאצ' הוחלף בכל מקרה כי היו רעשים מאיזה מיסב שיושב על הגיר (לא המיסב לחץ) אז על הדרך...

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4135 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...