Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיה עם ה-EGR - ניסאן טראנו בנזין


shayman
שימו לב! השרשור הזה בן 4163 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בוקר טוב רציתי לדעת איך אני סותם את השסתום EGR בטראנו בנזיןאיך אני סותם את הפיקוד שלו את הוואקום לפני שאני מחליט אם לסתום אותו לגמרי או לשפץ אותו

יש לשסתום 2 צינורות וואקום איזה לסתום והאם זה מבטל את הפעולה של הEGR?

והאם זה יתן לי משהו חוץ מלחשוב שהטראנו נהיית מכונית מרוץ?

 

תודה מראש שיימ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שסתום EGR מכניס גזי פליטה לסעפת היניקה כדי להוריד את טמפרטורת הבעירה וע"י כך מוריד את רמת הNOX שנוצר מעל 2000 מעלות.

השסתום נפתח רק בשיוט וסגור בהאצה ובסרק.

אם השסתום דולף אין משמעות לביטול הפיקוד וצריך לסתום אותו פיזית.

אני יצרתי פחית מאלומניום בין צינור גזי הפליטה לבין השסתום והדבר ביטל עשן בהאצה. (קונקט).

עם קשר או בלי קשר יש לי CHECK ENGINE דלוק ולכן יש צורך לחורר את הפחית לאפשר מעט גזים לעבור. אם המעבר הוא למשל 20 מ"מ צריך חור של 8 מ"מ.

נסה קודם כל ללא חור.

 

מצאתי משהו באיביי. לא בטוח שמתאים למנוע שלך אבל קבל מושג

http://www.ebay.com/itm/Nissan-EGR-Valve-Block-Off-Plate-for-KA24DE-Engine-Stop-Hot-Gases-Add-Power-/230851412265?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item35bfd10129&vxp=mtr

$(KGrHqJ,!o!F!MmUWMKgBQU3qrdDt!~~60_3.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדוע שלא להחליף את השסתום EGR באחד תקין?

 

יש השלכות לביטול הEGR, עלייה בצריכת הדלק, לEGR יש תפקיד של החדרת גזים שרופים בחזרה לצילינדרים, הגזים תופסים מקום בתא השריפה ומאפשרים למנוע לעבוד עם פחות אוויר/דלק במצבים מסויימים.

 

ביטול הEGR תגרום להעלאת טמפ' הבעירה במצבים מסויימים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדוע שלא להחליף את השסתום EGR באחד תקין?

 

יש השלכות לביטול הEGR, עלייה בצריכת הדלק, לEGR יש תפקיד של החדרת גזים שרופים בחזרה לצילינדרים, הגזים תופסים מקום בתא השריפה ומאפשרים למנוע לעבוד עם פחות אוויר/דלק במצבים מסויימים.

 

ביטול הEGR תגרום להעלאת טמפ' הבעירה במצבים מסויימים.

 

 

 

אני רוצה להרגיש איך זה בלי ה-EGR בשטח אם זה יותר טוב פחות טוב..

 

וSPIDER MAN תודה אחי על העזרה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4163 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...