Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5024 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום בדרך חזור מטבריה ,קרו לי דברים מוזרים עם הרכב .אשמח אם מישהו יכוון אותי ומקווה שלא עשיתי טעות .

בדרך חזור בבוקר עשיתי מה שכל נהג הגון עושה ,בדיקת שמן מים .השמן בסדר ,והמים גם היום כרגיל בכמות באמצע אבל לא במקסימום ,לשם שינוי רציתי שיהיו במקסימום והוספתי מים מסוג פירסטון נראלי .,לא ידוע לי איזו סוג מים שמו לפני .אבל זה מים ירוקים לפי הבעלים הקודמים של הרכב (הרכב אצלי כולה חודש).

עכשיו הכל טוב ויפה עד שהגעתי אחרי 5 קילומטר לתחנת דלק לנפח אוויר ,ניפחתי והכל .הדלקתי את הרכב ואחרי כמה דקות בעמידה הטורים שלי קופצים ,המד חום והמד דלק כולם ביחד !למעלה ולמטה ובחזרה פעם אחת וזה מלווה רעידת רכב כי הטורים שלי נפלו לכמעט 0 וחזרו ונדלקה נורה צהובה כזאת שלפי הספר רכב זה מדווח על חיישן תיקול כל שהוא...נתתי לזה מחשבה ואחרי כמה דקות זה שוב חזר אז בכלל כיביתי את הרכב .והתחלתי לדאוג לגבי הראש מנוע ,בדקתי אם אין לי משהו חלבי בשמן ,לא היה .אז הנעתי את הרכב והוא התקשה כי ראיתי שהוא לא מצליח לעלות ל900 טורים וגימגם אז נתת גז והיה לי ריח מסריח מהאגזוז ואז הכל התאזן נורמלי .למרות הכל החלטתי לנסוע ,ואז ביציאה מהעליות של טבריה , בפתאומיות נפל המד חום לגמרי וגם ניסיון הדלקה מחדש לא עזר ,שוב בדקתי מים בשמן ולא היה .האוטו עובד אבל המאווררים שלי התחילו לעבוד בצורה חזקה מאוד וחריגה לדעתי . אז נסעתי ככה לאשקלון ולא היה לי שום בעיה .

 

עכשיו מצטער על החפירה אבל לא רציתי להחסיר פרטים .

מה לדעתכם קרה ?איך ניתן לתקן מד חום

הרכב הוא פיאט פונטו ספייס 2002 16 שסתומים דגם ELX ידנית.

פורסם

קודם כל בגלל שכל הלוח מחוונים שלך התחילו להשתגע והמאווררים פעלו יותר מידי מהר (יותר מידי זרם) . אז החשוד הראשון שלך זה טעינת יתר תבדוק את המתח מצבר כשהרכב מונע אם זה עובר את ה-14V תחליף אלטרנטור ותקווה שלא נשרף כלום (מחשב רכב/חיישן וכו')

פורסם
קודם כל בגלל שכל הלוח מחוונים שלך התחילו להשתגע והמאווררים פעלו יותר מידי מהר (יותר מידי זרם) . אז החשוד הראשון שלך זה טעינת יתר תבדוק את המתח מצבר כשהרכב מונע אם זה עובר את ה-14V תחליף אלטרנטור ותקווה שלא נשרף כלום (מחשב רכב/חיישן וכו')

 

המצבר הוא 12V חדש בן חודש .60 אמפר .

איך אפשר לבדוק ?עם מכשיר לבדיקת זרם פשוט של חשמלאי ?

פורסם
המצבר הוא 12V חדש בן חודש .60 אמפר .

איך אפשר לבדוק ?עם מכשיר לבדיקת זרם פשוט של חשמלאי ?

 

המצבר בן חודש או יום או שנה זה לא משנה. אתה בודק עכשיו מתח טעינה לא מתח מצבר.

 

וכן רב מודד פשוט יעשה מעולה את העבודה תכוון אותו על מתח ישיר 20 כשהרכב מונע ותגיד מה הערך שיוצא לך (אם התבלבלת וכיוונת את המכשיר על מתח חלופי זה לא אמור להיות יותר מ-25)

פורסם

המאווררים פעלו במהירות גבוהה בגלל שמחשב הרכב לא מקבל קריאת חום אז כדי להגן מפני התחממות יתר המאווררים מופעלים במהירות השנייה-הגבוהה שעושה הרבה רעש יחסית.

 

אגב, למה מצבר 60 אמפר לפונטו ידנית - 45 או 50 אמפר זה מה שצריך.

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם
המאווררים פעלו במהירות גבוהה בגלל שמחשב הרכב לא מקבל קריאת חום אז כדי להגן מפני התחממות יתר המאווררים מופעלים במהירות השנייה-הגבוהה שעושה הרבה רעש יחסית.

 

אגב, למה מצבר 60 אמפר לפונטו ידנית - 45 או 50 אמפר זה מה שצריך.

 

כי עשיתי זאת בכוונה והתעייצתי קיבלתי תשובה שזה בסדר ,רק בגלל המערכת שמע הכבדה שיש לי ברכב .

פורסם
המצבר בן חודש או יום או שנה זה לא משנה. אתה בודק עכשיו מתח טעינה לא מתח מצבר.

 

וכן רב מודד פשוט יעשה מעולה את העבודה תכוון אותו על מתח ישיר 20 כשהרכב מונע ותגיד מה הערך שיוצא לך (אם התבלבלת וכיוונת את המכשיר על מתח חלופי זה לא אמור להיות יותר מ-25)

 

כיוונתי על מתח ישיר ויצא 14,

פורסם

טוב לא ידוע מה גרם לזה ,אבל צריך להחליף חיישן חום כי הוא מזייף ואם הוא לא עולה בזמן אפילו קצת אז המאווררים מתחילים לעבוד ברמה 2

×
×
  • תוכן חדש...