Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5028 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

אני מעוניין ברכישת גטס יד שניה,

מצאתי רכב שנת 06 עם 90 אלף ק"מ שאני רוצה לקחת לבדיקה.

 

קבלתי טופס בדיקה מהחברה, כמובן שאין לי כוונה להתסמך אך ורק על טופס הבדיקה שקבלתי וכמובן שאקח את הרכב לבדיקה עצמאית שלי, אך בכדי לא לבזבז זמן יקר אשמח להתייעץ איתכם על מספר ליקויים שעלו אם בכלל יש לקחת את הרכב לבדיקה או מלכתחילה לוותר על הרכב.

 

מנוע ומערכת קירור: רעש מערכת תזמון ושסתומים, לנקות מערכת קירור.

שילדה ומרכב: תיקנוי םח צבע לאורך צד ימין, תיקון לפגושים.

מערכת תאורה: פנסי חזית דהויים.

 

האם הליקויים הנ"ל נרשמים ככסת"ח על ידי מכון הבדיקה ? או שיש כאן משהו אחר......

(ידוע לי שהרכב עדיין לא עבר טיפול גדול של 90 אלף הכולל החלפת שרשרת טיימינג)

 

תודה.

פורסם

אין כאן הערה משמעותית במיוחד. צריך להוריד קצת במחיר על טיפול ה-90 אלף (שהוא לא טיפול זול) וכן על ליטוש/החלפת פנסי החזית, אבל זה באמת בקטנה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

שיפשפו אותה בצד ימין וקצת מכות חנייה.

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם

שלום.

מה שהכי מעניין ב2006 אם זה דגם 1350 או 1400.

באמצע שנת הדגם של 2006 הופיע הגטס המשופר.

יונדאי הבינו שטעו עם מנוע ה1350 ושהוא שותה דלק כמו משאית.

לכן הלכו מהנדסי יונדאי ושפרו את המנוע.

הדגם המשופר הופיע באמצע שנת הדגם 2006 וזה מראה על הדחיפות בהחלפת המנוע השתיין.

בקיצור-גטס עם דגם הפנסים המוארך יותר ומנוע 1400 הוא המומלץ.

הדגם הקודם של מנוע 1350 עם פנסים פחות מאורכים שותה דלק ברמות שיעשו לך חור בכיס.

זה מה שחשוב.

כמו כן תבדוק כמה עולה הטיפול 90K והורד את מחירו לפני הרכישה.

בהצלחה!

סוזוקי SX4 2008

דייהטסו סיריון2008

דייהטסו YRV-נמסר לביתי.

פורסם
לי יש גטס 2006 עם מנוע 1,400. בקיץ, עם מזגן אני עושה בעיר 1 ל-7. כשהנהיגה רגועה וללא מזגן זה 1-9

מצבך גרוע,

עם הגטס שהייתה לי הייתי עושה בעיר 1:9 עם הרבה מאוד פקקים ומזגן, בימים רגועים גם 1:10 ואפילו 1:11.

או שאתה לא נוהג חסכוני, או שהרכב שלך לא במצב תקין במיוחד, ויש משהו שמפריע לצריכת הדלק.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

כך או כך המצב של צריכת הדלק הוא גרוע.

 

1:11 היתה צריכת הדלק שלי עם 307 עם מנוע 2 ליטר בנסיעה בירושלים.

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

תודה YRV,

 

אם כי יש לי שאלה בעקבות מה שכתבת.

הרכב עלה לכביש בסוף פברואר 06, כשבדקתי את רישיון הרכב היה רשום כי מדובר במנוע בנפח 1399.

 

האם זה תקין ? גם לי ידוע שהשינוי בגרסה בוצע באמצע 06 ולכן קצת מוזר לי שהרכב עלה לכביש בפברואר 06 בגרסת ה- 1.4 ?

 

 

מה דעתכם ?

פורסם

שלום.

קודם כל 1400 זה בסדר.

תבדוק האם פנסי החזית מאורכים?

הדגם הישן מתאפיין בפנסים שנוטים להיות יותר רבועים.

הדגם עם המנוע היותר חסכוני(לעומת סיריון הוא עדיין שתיין)בעל פנסים מאורכים.

בכל מקרה שאל את בעל הרכב כמה הרכב צורך דלק -ק"מ לליטר

אתה יכול לראות תמונות ביד 2 של רכבים לפני החלפת המנוע נאמר מ2004 ומ2007

ראה בקישור הזה

http://www.yad2.co.il/Cars/Car.php?AreaID=&ModelID=19&SubModelID=169&FromYear=2008&UntilYear=&Auto=&fromPrice=&untilPrice=&Info=

סוזוקי SX4 2008

דייהטסו סיריון2008

דייהטסו YRV-נמסר לביתי.

×
×
  • תוכן חדש...