Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5039 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

אני רוצה להתקין בבית פרוז'קטורים הפועלים בטכנולוגית לד.

אני רוצה עוצמה חזקה. 50W,

המחירים שלהם בארץ יקרים למדי, כ 750 ש"ח וצפונה.

 

ראיתי באיביי שמוכרים את הנורות בלבד במחיר סביר.

כמו פה

http://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid=p5197.m570.l1313&_nkw=led+floodlight+50W&_sacat=0

 

חשבתי שאוכל לקנות נורות כאלה ולהתקין אותן בפרוז'קטור רגיל במקום נורת ההלוגן שיש בו.

 

מאחר ואני לא מבין כ"כ בנושא, אני שואל, האם אפשרי?

האם נחוץ לי עוד מרכיב למעט הנורות ובתי הפרוז'קטור?

 

האם מצדיק את הבלגן?

 

תודה רבה

"יושב לי כאן ומחכה לך, כמו עורב על עץ. ולא חבל לך על תפוח, שנפל והתפוצץ. הרחוב ריק, הלילה קר הגשם כבר שטף את כולי. אני יבש כמו מדבר, הרסת אותי שברת לי את הכלי." (תמוז)

פורסם

המחיר של 750 שקל. (במידה וזה לפנס של 50W) זה יקר. אבל יותר מזה זה ממש גנבה וגזלנות.

פנס של 10W או 20W זה עולה בערך 80-150 שקל בחו"ל. בכמה מקומות שראיתי.

ובתאילנד (נכון לשבוע שעבר!) זה עולה בערך 90 שקל. ליחידה של 10W או 20W.

המחיר ליחידה של 50W היה בערך 200-עד 300 שקל ליחידה.

ובמידה ורציתי כמות (מעל ל5 יחידות המחיר ירד בממוצא של 20-40 שקלים ליחידה.)

 

 

בארץ ניתן למצוא פנסים של 10W ו20W סביב המחיר של 150 ועד 250 ליחידה.

 

ולהערכתי תחפש עוד. ולא לקנות מיבואנים שמוכרים כל כך יקר. שיתקעו עם הסחורה. ואז יתחילו למכור במחירים סבירים.

יש שיטה נוספת.

קונים רצועות של לדים חזקים (3W או 5W לד) ומתקינים בתוך פרוזקוטר רגיל.

שנאי פנימי (מאחורי הלדים.) לוקחים דיקט. בגודל. ומדביקים עליו את הסרט לדים. ולפי הכמות שרוצים.

שתי שורות / 3 שורות וכוו. אתה יכול להגיע לצפיפות גדולה מעוד. ולאור יחסית חזק.

 

עלות (פרוזקטור סיני- 30-40 שקל).(פס לדים עד 100 שקל צריך מטר עד מטר וחצי.) ושנאי. (עוד כ 40 שקל.)

עבודה בערך שעתיים. ויש לך פנס לדים מצוין.

 

 

*בניתי כבר כמה כאלו. התוצאה לא רעה בכלל. אמינות סבירה. והמחיר זול.

הדבר החשוב לקנות איכותי. זה פס לדים. אחרת הוא נשרף. או שהוא חלש מדיי.

יש גם פסים של 10W ללד. וכאלו עם עדשות שמגבירות את העוצמה. ואז התוצאה בכלל מרשימה.

 

 

 

מנסיון

 

יצא לי להתקין כמה וכמה פנסי לדים כמו שפרסמת. הם נותנים אור יפה ויחסית חזק.

אבל. הם רגישים. מסיבה לא ידועה. לפחות 3 החלפתי בגלל שהפסיקו לעבוד בתוך תקופה של כשבועיים עד חודש. מיום ההתקנה.

אז חובה לבדוק אחריות.

 

 

 

נ.ב.

דבר חשוב. השימוש. הפנסים האלו מצויינים למרחקים קטנים. זה אומר 10 מטר לרגילים עד ה50W.

למרחקים האלו הם יתנו תוצאה טובה. ואור נעים. לא חזק!

מעבר למרחק הזה הם יהיו חלשים. פנסים של 50W ומעלה. יסתדרו עד 15 מטר. בתוצאה סבירה.

מעבר לזה צריך עדשות מיקוד / או יותר פנסים.

1733460.jpg

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

פרוקסימה.

כל המטרה של פרוזקטור. זה לשטוף באור. זה אומר אור שטיפה.

ומה שאתה הראת זה פנס לדים. שנותן אור נקודתי בלבד!

והמחיר שלו לא קרוב להיות ראלי. יש שם 500 לדים. + מעגלי טעינה ועוצמה. ועוד.

 

אני לא אמרתי שאין פנסי לדים למרחקים גדולים יותר.

יש לי בעבודה פנסי לדים לשטיפת קירות שנותנים אחלה אור למרחק של 20 מטר גם. ויותר.

ויש פנסי מיקוד שנותנים אור מטורף ! מלדים

אבל העלות שלהם לא הגיונית לא מתאימים לשימוש ביתי.

 

לדוגמא.

פנס שטיפה לבניינים!~ כמובן יש שם יותר מאחד.

פנס מופעים שטיפה מלדים

. הצילום ממרחק של 15 מטר בערך.

שניהם עולים מעל ל10K שקל ליחידה.

שניהם הרבה יותר חזקים מהפנס 500 לדים הזה.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

אני / אתה / או הוא לא ממש נסתובב עם הRPG הזה לטייל.

וכנ"ל עם הפנסים שנתתי קישור

 

אגב יש בתים שמתקינים פנסי שטיפה (הסוג הראשון) לצבוע את הבית / גינה. הם לא של החברות היקרות. זה חיקויים סינים.

אבל נותנים תוצאה סבירה ומחיר הגיוני.

 

אבל הוא מחפש פנס קבוע. ולכן זה לא משנה.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

המלצה לפרוז'קטור - תדאג שהנורה לא תיהיה בתוך מיכל סגור (לצורך העניין - זכוכית מגנה). המצאותה בחלל סגור, מקצרת משמעותית את אורך חייה. מוטב לשים רשת מתכתית לצורך ההגנה באם יש צורך בכך.

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם

יש לך קישור לדברך?

כי לי הנסיון שלי (ודרישות התקן) במדינה, מנורות הלוגן ופריקה (קוורצים / נל"ג / נל"ן) חייבות להיות מאחורי זכוכית מחוסמת במידה והן מותקנות בחוץ. ואטומות למים.!

 

ואנחנו לא מדברים עם פרוזקטור רגיל! על מבוסס לדים (LED) לא הלוגן (קוורץ)

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

לפני כמה שבועות הפנתי את ג.מ. פורטל לצמד חברים שמתעסקים בייבוא פתרונות לד, הוא יצא מאוד מרוצה ובמחיר מעולה.

עד כמה שאני יודע הם גם מחזיקים פרוג'קטורים מאוד חזקים מבוססי לד.

 

ממליץ לנסות, תגיד לו שהגעת דרך מאור ברכה

0505468986-בן

פרויקט חדש, מאור יוצא להתחרות - עקבו כאן

Toyota MR2, 1985 - Sold | Renault-Sport Clio RS (203), 2011 - Black – Sold | Subaru Impreza STI, 2003 -Java Black- Sold

Alfa-Romeo Mito QV, 2011 - Tornado blue - Sold |BMW E30 Coupe, 1989 - Alpine white - Sold

×
×
  • תוכן חדש...