Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5041 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב

 

ב1 לחודש אני עשיתי חבילת גלישה של 2 גיגה, היום אני רואה שכבר השתמשתי ב968 מגה.

 

זה הגיוני?

אני נכנס בקושי ל3 אפליקציות (YNET, WALLA, AUTO) ומדי פעם שומע רדיו באינטרנט (10 דקות ביום) וכמובן גולש מדי פעם באינטרנט.

 

איך יותר חסכוני להכנס לאתר או לאפליקציה למשל לאתר או לאפליקציה של YNET?

אני גם רואה שיש הורדה מSTREAMING MEDIA (היום כבר 16 מגה) מה זה?

 

תודה

פורסם

סטרימינג אלה סרטונים או קטעי קול שאתה שומע בהזרמה ישירה בלי לשמור במכשיר - קרוב לודאי שהם זוללי הנפח.

אפליקציות חוסכות הרבה בנפח גליש - מדובר באתרים המותאמים לגלישה סלולרית שמצמצמים נפח באופן משמעותי על ידי הסרת הרבה רכיבים מיותרים שבדפי הרשת הרגילים.

והחשוב ביותר - בדוק שאין לך כל מיני אפליקציות שזוללות נפח גלישה בלי להודיע לך.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

שמיעת רדיו באינטרנט/ וידאו מהאינטרנט/ יוטיוב גם זוללת הרבה מחבילת הגלישה.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

זה נשמע לי ממש הזוי. אני קבוע גולש באתרים מלאים, כמו YNET וואללה וגם לפעמים לפה, אני שומע מוזיקה מהאינטרנט (רדיו אינטרנטי) באיכות של 128KBPS במשך חצי שעה או יותר פעם בכמה ימים, אני גם רואה סרטונים ביוטיוב ומשתמש בווצאפ ושלל אפליקציות שדורשות חיבור לאינטרנט, ואני עדיין לא מגיע ליותר מ15% מניצול החבילה שלי (ועוד יש לי חצי מהחבילה שלך...)

פורסם
סטרימינג אלה סרטונים או קטעי קול שאתה שומע בהזרמה ישירה בלי לשמור במכשיר - קרוב לודאי שהם זוללי הנפח.

אפליקציות חוסכות הרבה בנפח גליש - מדובר באתרים המותאמים לגלישה סלולרית שמצמצמים נפח באופן משמעותי על ידי הסרת הרבה רכיבים מיותרים שבדפי הרשת הרגילים.

והחשוב ביותר - בדוק שאין לך כל מיני אפליקציות שזוללות נפח גלישה בלי להודיע לך.

 

איך אני יודע איזה אפליקציות זוללות נפח?

פורסם

תוריד אפליקציה כמו my data manager שמפרטת לך מה זולל לך את חבילת הגלישה - כי אין ספק שמשהו עושה את זה...

 

לפחות באנדרואיד אפשר להגדיר לה יום חיוב חודשי וכמות והיא מתריעה אם עוברים סף מסוים. היא גם נמצאת כל הזמן במידע שגוללים משורת הקיצורים למעלה כך שקל לעקוב.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

האזנה לרדיו והסטרימינג הם הצרכנים הכבדים של חבילת הגלישה שלך.

שבוע המערכת אצלי ברכב היתה מקולקלת ושמעתי רדיו דרך האייפון, עברתי את החבילה בעשרות אחוזים באותו חודש, כשבד"כ אני לא מתקרב לחצי מהחבילה אצלי.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

בפלאפון שלי (בלקברי) הצריכה של הרדיו האינטרנטי היא 100 מ"ב לשעת האזנה.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם
תוריד אפליקציה כמו my data manager שמפרטת לך מה זולל לך את חבילת הגלישה - כי אין ספק שמשהו עושה את זה...

 

לפחות באנדרואיד אפשר להגדיר לה יום חיוב חודשי וכמות והיא מתריעה אם עוברים סף מסוים. היא גם נמצאת כל הזמן במידע שגוללים משורת הקיצורים למעלה כך שקל לעקוב.

 

בהגדרות גם אפשר לראות בדיוק איזה אפלקיציה צורכת הכי הרבה.

הכי הרבה זה הדפדפן

פורסם

רדיו אינטרנטי באיכות 128 לעולם לא יגיע לצריכה כזו. בטח בהאזנה אירעית.

גם גלישה פשוטה באתרים.

 

מה המכשיר ועם איזה דפדפן אתה גולש?

כמה סטרימים אתה רואה? (בדגש על וידאו ולא אודיו).

האם אתה משתף את חיבור האינטרנט שלך (הוט-ספוט)?

כשאתה גולש בפייסבוק איך אתה גולש? m.facebook.com או הכתובת הרגילה? בדגש על צפייה בתמונות

פורסם
רדיו אינטרנטי באיכות 128 לעולם לא יגיע לצריכה כזו. בטח בהאזנה אירעית.

גם גלישה פשוטה באתרים.

 

מה המכשיר ועם איזה דפדפן אתה גולש?

כמה סטרימים אתה רואה? (בדגש על וידאו ולא אודיו).

האם אתה משתף את חיבור האינטרנט שלך (הוט-ספוט)?

כשאתה גולש בפייסבוק איך אתה גולש? m.facebook.com או הכתובת הרגילה? בדגש על צפייה בתמונות

 

מדובר על גלקסי 3 עם דפדפן מקורי.

אני רואה סטרימר אחד

×
×
  • תוכן חדש...