Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5053 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שחכתי להחזיר פקק רדיאטור :) המנוע התחמם

 

המוסכניק טוען צריך להחליף מנוע, איך אני יודע אם המנוע שהוא שם לי הוא טוב? ואיך בכלל בודקים מנועים ???

 

המחיר שהוא רוצה 4800 ...

 

להביא מנוע לבד אני לא רוצה כי לא תהיה לי אחריות על העבודה,

 

האם יש מקום מומלץ אמין וזול באזור הדרום להחליף מנוע?

פורסם

כמה זמן נסעת על מנוע חם? האם הוא נכבה לך?

איך הוא קבע שצריך להחליף מנוע? האם הבוכנות התעוותו? בגדול אם אין נזק לבלוק אפשר לעשות רק ראש מנוע בחצי מחיר.

פורסם

המנוע עצר בדרך ולא הצלחתי להניע.

הוא אומר שהמנוע תקוע, הוא הראה לי שהוא מנסה להזיז אותו עם מוט ולא מצליח.

פורסם

משתתף בצערך,לבוס שלי קרה בדיוק אותו דבר לפני מספר שנים.הייתה נזילה קטנה,הוא היה פותח להוסיף נוזל קירור ויום אחד שכח לסגור את הפקק.אצלו הנזק נגמר באיזור ה-6,000 כי הרכב באמת כבר היה גמור והיה זקוק גם להחלפת צנרת מים,רדיאטור ועוד כמה

דברים.

בכל מקרה,שווה לבדוק אם אפשר להסתפק רק בשיפוץ ראש או שהבוכנות ניזוקו ואז אין ברירה,אלא להחליף או לשפץ את כל המנוע.

יש להחליף עם המנוע חגורת טיימינג,משאבת מיים,מותחן/ים,מחזירי שמן,לבדוק תרמוסטט,כדאי כבר על הדרך גם לנקות רדיאטור ו/או לשטוף את כל מע' הקירור יסודי.

אם הכל כלול במחיר הזה,המחיר סביר בהחלט ואם לא,עדיף לקבל הצעת מחיר שכוללת הכל שלא תקבל הפתעות לא נעימות.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

אין פה שום ספקות על מנוע או לא. אם המנוע תפוס הצילינדרים והסליבים נחרטו לגמרי והבוכנות ניזוקו מההיתנפחות שלהם כימעט בטוח. גם אם יגידו שראש מנוע יוחלף והבלוק בסדר אל תמהר להאמין לזה וחייב לפתוח את הבלוק...

פורסם

כמו שנאמר בהודעה מעליי, אם המחיר הוא רק על המנוע ולא על כל העבודות והחלקים הנלווים שחייבים לעשות כמו טיימינג, זה יקר. בתור אחד שהחליפו לו מנוע בספייס בלי לעשות טיימינג, אני ממליץ לבקש פירוט מלא ולהתייעץ פה לפני תחילת העבודה.

אם יש אפשרות לבדוק במנוע ה"חדש" את מעברי המים או את בית התרמוסטט - לוודא שהם לא נגועים בחלודה ומשקעים ברמה חריגה. אם במנוע נעשה שימוש במי ברז בעבר במקום פראפלו, הדרך להתחממות נוספת יכולה ליהיות קצרה מאוד..

פורסם

המוסכניק אמר שלוקח מנוע מרכב שעבר תאונה והוא השבית אותו במוסך שלו

בערך 100,000 קמש אבל נראה לי הוא בעצמו לא יודע ואומר שאין דרך לבדוק.

הוא שולח את הראש מנוע שלו לאנשהו לבדיקה או הכנה כלשהי.

 

אמר זה כולל משאבת מים טיימינג ומחזיר שמן

 

הדגם של האוטו ELX ( 16 שסתומים מנוע) , אבל המנוע שהיה באוטו הוא מדגם של 8 שסתומים

האם כדאי לחשוב על מנוע 16 האם יותר אמין , ואם יהיה לי סיבוך עם משרד הרישוי? (16\8 60\80 כח סוס)

 

ואמר גם שאין אחריות אם האוטו יאכל טיפה שמן אחריי זה או משהו בסגנון , אף אחד לא יכול להתחייב לזה הוא טוען.

 

אני כמובן יגיד את כל ההמלצות שצויינו פה למוסכניק אבל אין באמת איזשהי דרך לדעת מה הוא באמת עשה שם.

קשה להאמין היום למוסכנים , במיוחד אחריי תוכנית "הצדיק" שבה רק מוסכים בודדים לא עבדו על אנשים.

בגלל זה אני מחפש מוסך טוב לעשות בו את הטיפול.

 

תודה רבה לכל העוזרים , אני ישמח מאוד אם תתמכו בי אני ממש צריך להחליט מה אני עושה.

  • ספונסר פורום
פורסם

אתה מוזמן לפנות אל אלי עשור, מנהל מוסך מרכז רכב דרום בב"ש.

תגיד לו שהגעת מהפורום והוא יטפל בך כמו שצריך.

  • ספונסר פורום
פורסם

1) לא בטוח שיאשרו לך מנוע שונה ברכב, לפעמים זה דורש החלפת רכיבים נוספים חוץ מהמנוע עצמו. בנוסף אתה עלול להתקל בהרבה בירוקרטיה במהלך השינוי ברישיונות.

2) קיים סיכוי שיהיו "חבלי לידה" כתוצאה מההחלפה מכיוון שלא ידוע האם כל שאר החלקים, חוץ מהמנוע, תואמים בין 2 הרכבים.

 

אני חושב שזה מתכון לצרות ההחלפה הזו, אבל אם אתה מוכן לקחת את הסיכון אז מי אני שאעצור אותך.

×
×
  • תוכן חדש...