Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5061 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי שעבדתי עם מספר רב של ווקסים בעבר: קארפלן, טרטל נוזלי ושלל וקסים נוספים, גיליתי ווקס חדש (מבחינתי), ווקס מסדרת אייס של טרטל. הווקס הזה מדהים, יופי של תוצאה בהרבה פחות מאמץ מאשר ווקס נוזלי אחר.ראשית ניתן למרוח את כל הרכב במכה אחת ולא חלק חלק, הווקס לא משאיר סימנים אם פיספתי בניגוב וגם לא משאיר סימנים כמתייבש, הניגוב מאוד קל. לאחר השימוש בווקס שמתי גם אוטם צבע מחברת מנזרנה שלמי שלא מכיר חברה אמירקאית בין המובילות בתחום הטיפוח לרכב, קיצר תודה לחברה מאוטוסטור שהמליצו לי על החומרים הללו, אחלה חומרים.

*** לקחת את רשמיי בערבון מוגבל ***

*** הנעה קידמית עם הרבה הנאה ***

פורסם

היכרות קלה עם Z8 של ZAINO ועם הכחול הקלאסי של turtle.

הZ8 משום מה לא נתן לי את התוצאה שציפיתי ממוצר בליגה שהוא נמצא בה.

הturtle יורד כבר מהשטיפה הראשונה.

 

אני מצטרף, אשמח לשמוע על WAX איכותי (עדיף ספריי) שנשאר הרבה זמן על הצבע ומונע לכלוך.

חבר טוב נמדד בכמה השקעה הוא מנער את הרגליים לפני שהוא נכנס לך לאוטו.

פורסם
אחרי שעבדתי עם מספר רב של ווקסים בעבר: קארפלן, טרטל נוזלי ושלל וקסים נוספים, גיליתי ווקס חדש (מבחינתי), ווקס מסדרת אייס של טרטל. הווקס הזה מדהים, יופי של תוצאה בהרבה פחות מאמץ מאשר ווקס נוזלי אחר.ראשית ניתן למרוח את כל הרכב במכה אחת ולא חלק חלק, הווקס לא משאיר סימנים אם פיספתי בניגוב וגם לא משאיר סימנים כמתייבש, הניגוב מאוד קל. לאחר השימוש בווקס שמתי גם אוטם צבע מחברת מנזרנה שלמי שלא מכיר חברה אמירקאית בין המובילות בתחום הטיפוח לרכב, קיצר תודה לחברה מאוטוסטור שהמליצו לי על החומרים הללו, אחלה חומרים.

 

אפשר לוותר על השימוש בווקס , ולשים ישר אוטם צבע.

פורסם

אתה צודק, באופן כללי זה אמור להיות הפוך, קודם אוטם צבע ולבסוף פיניש עם ווקס. בכל מקרה אין בעיה להשתמש באוטם צבע הן כסוג של ווקס והן כחומר אוטם. אישית בפעם הבאה אבצע אוטם צבע ולאחר מכן אעבור עם הווקס, האוטם צבע מבריק פחות מאשר הווקס. חודש הבא שיהיה לי זמן ועצבים אני אבצע פוליש גס ולאחר מכן אבצע שכבות של אוטם ווקס, בשאיפה שכל סימני השטיפות ירדו כמה שיותר.

*** לקחת את רשמיי בערבון מוגבל ***

*** הנעה קידמית עם הרבה הנאה ***

פורסם

סלחו לי על הבורות חברים, אבל מה הייתרון של אוטם צבע?

חבר טוב נמדד בכמה השקעה הוא מנער את הרגליים לפני שהוא נכנס לך לאוטו.

×
×
  • תוכן חדש...