Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5058 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

במהלך נסיעה בזמן העברת היהולכים הנמוכים בד"כ, יש קפיצה מעצבנת - זה נקרא שהגיר בועט לא?

השאלה היא האם הבעיה בגיר או בתושבות? הרכב באחראיות והמוקדן של אלבר אמר לי שבמידה והבעיה

בתושבות האחראיות לא חלה עליו, אך במידה וזה הגיר האחראיות תופסת, הבעיה מופיעה רק

במהלך הנסיעה ולא כשאני מכניס ל D או R.

פורסם
כמה ק"מ הרכב עבר ? ומתי לאחרונה הוחלף שמן גיר ?

 

הוא בבעלותי שנה ולא החלפתי לו שמן גיר, הוא עם 90,000 קילומטר.

פורסם
שמן גיר אמורים להחליף בערך כל 40 50 אלף קילומטר , תתחיל בהחלפה של השמן גיר ותיראה אם יש שינוי .

 

אני ינסה, תודה.

פורסם

יש סיכוי טוב שאין בעיה בגיר

ההעברות של הגיר הזה בהחלט לא מעודנות.

אם חלה התדרדרות לאחרונה - יש סיכוי טוב שהגיע הזמן להחליף את השסתומים בגיר

פורסם

נשמע כמו ממיר המומנט אשר נותן הרגשה כאילו יש חצי הילוך בין השני לשלישי, ואכן הפעולה שלו אינה כה מעודנת.

אם זה המצב אין הרבה מה לעשות, אם הבעיה אחרת כנראה שהסתום החשמלי בגיר הלך לעולמו וגרם להחלפה קשה של ההילוכים, נדרש להיכנס למוסך לביצוע איבחון.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
נשמע כמו ממיר המומנט אשר נותן הרגשה כאילו יש חצי הילוך בין השני לשלישי, ואכן הפעולה שלו אינה כה מעודנת.

אם זה המצב אין הרבה מה לעשות, אם הבעיה אחרת כנראה שהסתום החשמלי בגיר הלך לעולמו וגרם להחלפה קשה של ההילוכים, נדרש להיכנס למוסך לביצוע איבחון.

 

תודה לכולכם, אני נכנס מחר למוסך ואני מקווה שלא יגידו לי שזה תושבות של הגיר וזה בעיה בגיר עצמו...

ככה האחריאות נכנסת לתוקף.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

הטעו אותך פה, כי לא צריך להחליף שום שמן גיר. מה שכן כדאי זה להכנס למוסך מורשה שמכיר את הרכב הזה ואת הגיר לצורך אבחון. לפני שיהיה מאוחר מידי.

×
×
  • תוכן חדש...