Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3858 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ממש לא, לכל חברה יש את הקפסולה שלה, ובגלל זה מחלקים את המכונות באספרסו קלאב במחירים אפסיים, הם בס"כ רוצים את המקום על השיש שלך, כל השאר כבר יקרה לבד.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לגבי הקפסולות התחליפיות לנספרסו. אני קניתי שתי מכונות מבחור נחמד עם חנות בחולון.

הוא בזמנו אמר לי שמגיעות בקרוב קפסולות תחליפיות, אבל שאמתין לפני שאני מנסה אותן.

אחרי כחודש אשתי התקשרה לשאול אותו מה קורה, והוא אמר שהם התחילו למכור אותן,

אבל קיבלו שתי תלונות מלקוחות שזה דפק את הראש של המכונה, וחייב הפעלת אחריות

של נספרסו. שכמובן אם היו יכולים להוכיח שנעשה שימוש בקפסולה תחליפית לא היו מוכנים

לתקן את המכונה.

לאותו בחור יש אינטרס למכור קפסולות תחליפיות, אבל הוא היה הגון וישר, ואמר שהוא ממש

לא ממליץ, ושאם נרצה הוא יזמין עבורנו, אבל אחריותנו בלבד.

פורסם
חלב לא,אבל חצי כפית סוכר כן.

הסוכר עד כדי כך הורס את הטעם?

כל תוספת לאספרסו מאפילה את טעמי הקפה, במיוחד סוכר/חלב (מתוק ובסיס)

לכן נראה שכולם אותו דבר כי אינך רואה את אופיו השלם של הקפה

 

אי לכך שללא תוספות ניתן בבירור לדעת אם הקפה באמת טעים לך/טוב/טרי וכו

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אצלנו יש את המכונה שפירסמו בפוסט התגובה הראשון. אחלה מכונה. סטימר הכי איכותי שראיתי מבין המכונות הביתיות. יש המון סוגים של קפסולות לקפה ויש כמה ממש מוצלחות: Basso למשל.

המכונה אצלנו חצי שנה, ללא תקלות בינתיים.

מבחינת הקפסולות המחיר הוא סביר. יוצא לנו משהו כמו 120 ש"ח בחודש על ההתחייבות לרכוש מהם קפסולות.

Mazda 2 2013

פורסם

יש לי הרגשה שאם נעשה סקר, נגלה שאלה ששותים ממכונות קפסולות - שותים קפוצ'ינו או עם סוכר.

ואלה ששותים ממכונה חצי אוטומטית עם מטחנה ליד - שותים בלי חלב ובלי סוכר, והם יודעים מה הטעם של קפה.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

תרשו לי להוסיף לכם עוד אופציה

אם אתם רוצים לשתות קפה איכותי ולא להיות תלוי בספק או בקפסולות אבל מצד שני אין לכם זמן להתעסק עם המכונה אני ממליץ על מכונה אוטומטית כזאת שטוחנת את הפולים מיד לפני המיצוי.

מהסגנון הזה

http://www.zap.co.il/models.aspx?sog=e-coffeemachine&db66494=144276&keyword=%ee%eb%e5%f0%fa+%f7%f4%e4+%e0%e5%e8%ee%e8%e9%fa&orderby=price

 

יש לי מכונה דומה saeco vienna plus שקניתי באיביי ואני מאוד מרוצה גם מאיכות וגם מהקלות.

עלות בארץ החל מ 3000 בערך

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם

saeco vienna plus מכונה מצויינת, אבל קצת פלסטיקית ורועשת

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

ממליץ לא להסתמך בתחום הקפה על זאפ , יש חנויות מתמחות בתחום שמציעים מחירים אטרקטיביים מאלה שמוצגים בזאפ

(למשל SAPORE או KEDMA) , מריצים גוגל על הדגם ומבררים בחנויות. מומלץ להגיע פיזית כדי לטעום את הקפה מהמכונה בתצוגה , ולהתנסות בתהליך ההכנה.

SEAT LEON TSI 1.2 2012

פורסם
יש לי הרגשה שאם נעשה סקר, נגלה שאלה ששותים ממכונות קפסולות - שותים קפוצ'ינו או עם סוכר.

ואלה ששותים ממכונה חצי אוטומטית עם מטחנה ליד - שותים בלי חלב ובלי סוכר, והם יודעים מה הטעם של קפה.

אצלי תקבל תוצאה לא נכונה מבחינתך.

 

אני שותה מקפסולות (נספרסו) וללא חלב וללא סוכר ואני אוהב את הקפסולות ristretto ו arpeggio

 

לקנות קפה טחון ולהשתמש במכונות או לטחון קפה בבית, טוב לצרכני קפה "כבדים".

קפה טחון מאבד מהר מאוד מטעמו ואם ארצה קפה טעים וטרי אצטרך לבקר בחנות הקפה מיידי מספר ימים, או לחילופין לטחון את הקפה בבית, המשמעות עוד מכונה על השיש.

כמובן שיש מכונות שעושות הכל מטחינת הקפה ועד יציאת הקפה, אך מה מחירם? גודלם? ומה הזמן עד ל"ייצור " כוס הקפה?

 

ואם כבר למה לא ללכת עוד שלב וגם לקלות את הקפה בבית, היכן הסוף

 

אני שמשתמש בשתי קפסולות ביום שיטת הקפסולות היא הדבר הכדאי העבורי.

  • 3 שנים מאוחר יותר...
פורסם

מקפיץ את הפוסט, יש להם עכשיו מבצע לבלאק פריידי, מקבלים מכונת נאוטילוס פרו בחינם כולל אחריות וביטוח, ולא משלמים על דמי משלוח לקפסולות.

מה שנשאר זה רק לשלם על הקפסולות, מסלול סביר לצרכן ממוצע, 600 קפסולות, כל קפסולה עולה 1.98 ש"ח שזה יוצא 1188 ש"ח, 99 ש"ח כפול 12 חודשים.

 

האם כדאי ללכת על המבצע ?

יצא לי לטעום את הקפה שלהם ואהבתי את התוצאה.

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם

הם רצים עם מבצע ה-"רק היום" הזה כבר שלוש שנים. אל תהיה בלחץ להחליט, המבצע הזה יחכה לך גם בחודשים הקרובים.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם
הם רצים עם מבצע ה-"רק היום" הזה כבר שלוש שנים. אל תהיה בלחץ להחליט, המבצע הזה יחכה לך גם בחודשים הקרובים.

 

 

:lol::-D

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם

בעבודה יש לנו מכונת קפסולות של אספרסו קלאב. טחרי שטעמתי חזרתי לשתות שחור (עם הל).

 

בעבודה הקודמת היתה מכונה שטוחנת פולים במקום. מייצרת קפה טעים לאין ערוך מזו של הקפסולות. באמת טעים.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
בעבודה יש לנו מכונת קפסולות של אספרסו קלאב. טחרי שטעמתי חזרתי לשתות שחור (עם הל).

 

בעבודה הקודמת היתה מכונה שטוחנת פולים במקום. מייצרת קפה טעים לאין ערוך מזו של הקפסולות. באמת טעים.

 

אצלי בדיוק הפוך- בעבודה הקודמת הייתה מכונה שטוחנת, הטעם היה מגעיל (שרוף ולא מזכיר קפה), ואילו בעבודה הנוכחית יש אספרסו קלאב (קאפיטלי) והקפה לא רע בכלל.

ברור לי שהאשמה היא בפולים שהזכיין היה מביא, הם בטח לא היו הטופ שבטופ.

יצא לי לטעום נספרסו מול אספרסו קלאב ולטעמי האספרסו קלאב היה יותר טוב (אבל אני יודע שלא אוהבים אותם פה בפורום, בעיקר בגלל ההתחייבות לכמות מסויימת)

פורסם

יש לי בבית גם נספרסו וגם אספרסו קלאב.

 

הנספרסו יותר טעימה והמכונה שלהם יותר שקטה.

 

מה גם שלפי מה שהבנתי אספקסו קלאב סוגרים את כל החנויות שלהם וכל המכירות יהיו טלפוניות.

זה לא סימן טוב בכלל, כי זה מעיד על משהו לקוי ממש במודל שלהם, ויש סיכוי לא רע שתשאר בלי קפסולות מהר מאוד ובכל מקרה תצטרך לעבור לנספרסו.

 

בנוסף יש לי גם פולי קפה לא קלויים שהביאו לי מאנגולה.

אני קולה אותם וטוחן במקום.

זה ממש שונה מהזבל של הקפסולות.


×
×
  • תוכן חדש...