Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5076 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

ברשותי פורד פוקוס 2001, כאשר אני על מצב פארקינג (P) והמזגן פועל, אני לוחץ על דוושת הגז עד בערך

4000 טור ומוריד את הרגל מהדושה והטורים יורדים ל800 ואז עולים ל 1000 וכך ממשיכים עד שמתייצבים.

לאחרונה החלפתי קוייל וחוטי הצתה.

שאלתי ממה זה יכול לנבוע?

ועוד דבר אם מישהו מכיר לגבי מפתח סוויטש חמים לאחר נסיעה?

תודה

פורסם

האם הקויל וחוטי ההצתה,שהוחלפו הם חדשים ומקוריים ? מדוע בכלל הם הוחלפו ?

רק אני אולי לא מבין כאן, למה במצב פארקינג אתה לוחץ על הגז ומעלה טורים ל- 4,000 סל"ד.

במצב כזה,הבלאי והשחיקה לתיבת ההילוכים הוא גדול,הטורים אמורים להיות בין 1200-1800 בהתנעה,בסביבות 1,000 בP או N ובסביבות ה-800+- בהילוך D.(כל הנאמר הוא לגבי רכב בנזין ממוצע ולא רכב דיזל).בחורף,כיוון שקר הטורים מעט גבוהים יותר.

אם יש צרכני חשמל כמו אורות /מזגן הסל"ד יכול לרדת מעט אך,עדיין צריך להישאר יציב ואם לא נשאר יציב,יש תקלה שצריך לאבחן.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

טוב דבר ראשון הבעיה היתה קיימת לפני החלפת הקוייל.

הקוייל הוחלף עקב מעט קירטועים בלחיצה על הגז, הלכתי למוסך והוא אמר שיש לי בעיה בקוייל.

ובאמת יש שינוי גדול עכשיו, הקוייל מקורי החוטים לא.

בכל מקרה בטעות נלחץ לאשתי הגז ב P והגיע ל 4000 טור לא שאני באמת עושה את זה.

אבל גם כשאני מנסה להעלות ל2500 ופחות ואז לשחרר בפתאומיות את הדוושה הטורים יורדים ועולים עד שמתייצבים

ל 900 סל"ד.

קרה בעבר שנכבה לי פעם הרכב והופיעה הנורה בקובץ המצורף.

 

שמעתי בעבר שאולי זה יכול להיות צינורית וואקום פגומה .. הייתכן?

24092010689.jpg

פורסם

רק אני אולי לא מבין כאן, למה במצב פארקינג אתה לוחץ על הגז ומעלה טורים ל- 4,000 סל"ד.

במצב כזה,הבלאי והשחיקה לתיבת ההילוכים הוא גדול,

 

למה השחיקה לתיבת ההילוכים גדולה?

פורסם
טוב דבר ראשון הבעיה היתה קיימת לפני החלפת הקוייל.

הקוייל הוחלף עקב מעט קירטועים בלחיצה על הגז, הלכתי למוסך והוא אמר שיש לי בעיה בקוייל.

ובאמת יש שינוי גדול עכשיו, הקוייל מקורי החוטים לא.

בכל מקרה בטעות נלחץ לאשתי הגז ב P והגיע ל 4000 טור לא שאני באמת עושה את זה.

אבל גם כשאני מנסה להעלות ל2500 ופחות ואז לשחרר בפתאומיות את הדוושה הטורים יורדים ועולים עד שמתייצבים

ל 900 סל"ד.

קרה בעבר שנכבה לי פעם הרכב והופיעה הנורה בקובץ המצורף.

 

שמעתי בעבר שאולי זה יכול להיות צינורית וואקום פגומה .. הייתכן?

בדר"כ בבעיות סל"ד למיניהם לפני הכל ניגשים להביט על כל צנרות הוואקום והאויר שקיימות לראות שאינן סדוקות או קרועות ורק אז ניכנסים לדברים המורכבים יותר.

×
×
  • תוכן חדש...