Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5081 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אמא החליטה לפנק לכבוד היומולדת ברכב עד 80 אלף ובנתיים חשבתי על כמה אופציות

יש את הסיאט איביזה שאפשר להביא אפילו ביותר זול

אני מעונין ברכב שנת 2012 ~2011 רצוי שיהיה ידני אבל גם אוטומט אפשרי

תנו הצעות לגני רכבים המחיר הזה אם יש עוד איזשהו רכב שאפשר להביא בתווח המחירים

 

שאלה לגבי הסיאט איביזה

אני שמעתי שהיה איזה סייל לפני כמה חודשים על הסיאט איביזה ומכרו אותם ב70 אלף חדש מהחברה

עכשיו אני רואה אנשים שמוכרים את הרכבים במעל 70 וגם ב80 אלף

איך אני מבדיל בין הרכבים? שאני לא יקנה בטעות ב80 אלף רכב שמהחברה הוא עלה 70 אלף

 

תודה לעוזרים D:

פורסם

אתה לא יכול להבדיל כי הם נראים אותו דבר .אם את רוצה להיות בטוח תבקש קבלות.

אבל אני בכלל לא מבין בשביל מה אתה צריך לקנות ,אם בפסקה הראשונה כתבת שאתה יכול להביא.

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם

קודם כל תירשום את הדרישות שלך מאוטו שנדע מה אתה מחפש בדיוק. יש המון אופציות באיזור הזה, כמה ק"מ בשנה, עירוני או בין עירוני לרוב, מרחב באוטו כמה נוסעים יהיו רב הזמן, 3 או 5 דלתות ועוד כמה דברים שחשוב לך שיהיה ברכב. ואז נוכל לעזור לך טיפה יותר.

skoda fabia 1.4 16V

skoda octavia 1.9TDI

audi A4 1.8T - sold

פורסם

הדרישות שלי מהרכב הם שיהיה חסכוני יחסית

לא רכב גדול אבל גם לא איזה מיני קטנטנה

הנסיעות הם עירוניות בבאר שבע לא יותר מידי נסיעות של חצי שעה ביום גג שעה

מידי פעם אשקלון לא יותר מידי

לא משנה עם 3 או 5 דלתות שהאוטו יתאים לצעירים לא רכב של זקנים

וכמו שאמרתי רכב משנה 2011 עד 2012 לא ישן יותר

אז זה אומר שלא עשה יותר מידי קילומטר גג 15 בשנה

פורסם

היתי אומר לך לקחת את האיביזה, אבל הביטוחים שלה מאוד יקרים עבור נהג צעיר וחדש.

תעשה בWOBI.CO.IL בדיקה להשוואת מחיר לאיביזה עם הנתונים שלך.

 

לכן היתי פוזל לכיוון הפולו YOUNG מנוע 1.4 , עם 86 כ"ס. ב79900 במבצע. גרסת 3 דלתות , מגיע עם מגנזיום. לנסיעה עירונית אחלה רכב

http://www.vw.co.il/

 

תקרא קצת באינטרנט על מבחני דרך לרכב הזה, ותראה אם אהבת את הצורה. כמובן לעשות נסיעות מבחן על הרכב.

SEAT LEON TSI 1.2 2012

פורסם
היתי אומר לך לקחת את האיביזה, אבל הביטוחים שלה מאוד יקרים עבור נהג צעיר וחדש.

תעשה בWOBI.CO.IL בדיקה להשוואת מחיר לאיביזה עם הנתונים שלך.

 

לכן היתי פוזל לכיוון הפולו YOUNG מנוע 1.4 , עם 86 כ"ס. ב79900 במבצע. גרסת 3 דלתות , מגיע עם מגנזיום. לנסיעה עירונית אחלה רכב

http://www.vw.co.il/

 

תקרא קצת באינטרנט על מבחני דרך לרכב הזה, ותראה אם אהבת את הצורה. כמובן לעשות נסיעות מבחן על הרכב.

בנוסף לאיביזה ולפולו יש גם את הפאביה עם אותו מנוע 1.4 ידני, האיביזה והפאביה 70K לעומת 80K של הפולו, יש לך גם את הפורד פיאסטה רכב יפה מאוד מבפנים עם אחריות של 3 שנים לעומת 2 בשאר ב75K.

skoda fabia 1.4 16V

skoda octavia 1.9TDI

audi A4 1.8T - sold

פורסם

הביטוח לפולו ולאיביזה בערך אותו דבר לא ??

והפאביה לא אהבתי את הצורה שלה

מבחינת אמינות ומיחירים לטיפולים מה יותר טוב האיביזה או הפולו?

פורסם

תזין את הפרטים שלך בלינק שהבאתי ואז תראה אם הביטוח דומה

מבחינת טיפולים, 2 הרכבים מאותו הקונצרן- באחריות צ'מפיון מוטורס , ככה ש+- אין הבדל. טיפול ראשון כ700 שח , טיפול שני 1400

אחרי השנתיים אחריות אתה יכול לעבור למוסך יותר זול ולקנות לבד את החלפים הכי טובים לרכב שלך לטיפולים, אחרי התייעצות בפורום.

SEAT LEON TSI 1.2 2012

×
×
  • תוכן חדש...