Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דוח חנית נכים בנמל תל אביב !


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5090 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתמול היתי בנמל תל אביב וחיפשתי חנייה.מצאתי חנייה קרובה על הנמל וחזרתי אחרי שעה בערך וראיתי שקיבלתי דוח בחניית נכים על סך 1000 שקל.

רק לאחר שקיבלתי את הדוח שמתי לב שיש שלט שהיה רחוק כ10 מטר ממקום החנייה שמציין 9 חניות נכה קדימה,ויש לציין שלא היה סימון נכה על החנייה הנוכחית ובנוסף המדרכה היתה בצבע אפור.

בנוסף אני חייל וזה פשוט עשיקת הציבור של עיריית תל אביב.

אני פשוט בהלם מהמצב ורציתי את דעתכם לגבי זה,אם לעוד מישו קרה מקרה דומה כזה

תודה רבה!

פורסם

פנה לעירייה עם מכתב מנוסח היטב אשר מצד אחד מגלה הבנה וחשיבות לחניית נכים ומאידך מוסיף את הליקויים במקום. כמובן ציין את היותך חייל...

אם אין לך עבירות דומות בעבר, ציין זאת.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
פנה לעירייה עם מכתב מנוסח היטב אשר מצד אחד מגלה הבנה וחשיבות לחניית נכים ומאידך מוסיף את הליקויים במקום. כמובן ציין את היותך חייל...

אם אין לך עבירות דומות בעבר, ציין זאת.

 

בדיוק.

פורסם

אני לא רוצה להשמע כמו סבא, אבל אתה עוד (נהג) צעיר ידידי, נכונו לך עוד הרבה רגעים של זעם וייאוש אל מול האיוולת והעוולת (פשש!!) של המערכת, באופן כללי.

מה שאני עושה זה משלם כמה שיותר מהר ושוכח מזה. וממשיך לנשום עמוק. אין מה לעשות.

 

זאת מבלי לגרוע מהעצות הטובות שמעליי.

פורסם

הם לא יוותרו לך עירית תל אביב היא עיריה מאד קשה, אם לאחר מכתבים הם לא יסכימו לביטול הדוח תבקש מהם להשפט, תשיג צילום של המקום ואני מאמין שהצדק יהיה עימך, אני בטוח שחנית בתום לב

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

פורסם

תל אביב זו עיר "אינטילגנטית מאד", במיוחד בכל מה שקשור בתחום התעבורה.

 

אני גם נתקלתי בדבר הזה בשדרות חן בעיר. ממש במקרה יצא לי ללכת קצת לאורך הרחוב ולהבין שחניתי בחניית נכים ואז הזזתי את הרכב כמובן. אני מניח שזה הסידור לגבי חניית נכים בכל מיני מקומות בעיר.

 

יש עוד הרבה דברים מטומטמים בעיר הזו כמו איסור על פניות ימינה ופרסה לרוב (למרות שרק אלוהים יודע למי זה יפריע).

 

פנייה ימינה באור ירוק לרכב כאשר גם להולכי הרגל שחוצים את הכביש לאחר הפנייה יש אור ירוק. בחיי שנתקלתי בזה לראשונה רק בעיר הפסיכית הזו. כנראה שצריכים להידרס הרבה הולכי רגל בשביל שישנו את ההסדר המטומטם הזה.

פורסם

אני מאמין שזה נעשה בתום לב, אבל אני לא בטוח לגבי מידת הרחמים של עיריית תל אביב.

אני למדתי כבר לפני שנים שכאשר אני חונה בתל אביב, לא משנה אם בכחול לבן או באפור, צריך ללכת עד הצומת הקרובה ולבדוק האם יש שם שלט שקשור לחניה (כמו אזורים שבשעות מסוימות מותר לחנות בהם רק עם תו חניה אזורי וכו').

 

לזה שמעלי לגבי פניה ימינה בירוק עם מעבר חציה - זה משהו שמקובל בהרבה ערים (בירושלים יש הרבה כאלה) ובפניה כזו תמיד יהיה רמזור כתום מהבהב שמתריע על כך.

Ford Fiesta Ambiente 2012

Ford Focus Active Tourer  2020

Magenta Workshop

 

×
×
  • תוכן חדש...