Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3628 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מאזדה ספיריט באמת רכב חזק, 150 כוח סוס, אז(על פי נתון יצרן בכל מיני אתרים ישראלים הוא לא יורד מ0-100 בפחות מ10 שניות, SO WHAT? אמנם לא נהגתי בה אבל אני בטוח במיליון אחוז שזה רכב שמספק את הסחורה בצורה מצויינת, בכל זאת מנוע 2000, אז להגיד כאן שהיא לא חזקה ודי להתלהב זה לא ממש נכון אבל בלי לפגוע מאזדה 3 1.6 באמת לא להיט מבחינת כח. אבל לגבי ספריט כל דבר שתגיד אני מסכים איתך, אחלה רכב שבעולם אבל הוא נהפך לערסמוביל לא יעזור.

  • תגובות 196
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
מאזדה ספיריט באמת רכב חזק, 150 כוח סוס, אז(על פי נתון יצרן בכל מיני אתרים ישראלים הוא לא יורד מ0-100 בפחות מ10 שניות, SO WHAT? אמנם לא נהגתי בה אבל אני בטוח במיליון אחוז שזה רכב שמספק את הסחורה בצורה מצויינת, בכל זאת מנוע 2000, אז להגיד כאן שהיא לא חזקה ודי להתלהב זה לא ממש נכון אבל בלי לפגוע מאזדה 3 1.6 באמת לא להיט מבחינת כח. אבל לגבי ספריט כל דבר שתגיד אני מסכים איתך, אחלה רכב שבעולם אבל הוא נהפך לערסמוביל לא יעזור.

 

היה לי את הרכב, הוא חזק רק ״בגבוהות״ וגם אז לא ממש.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

צעירים לא מבינים שרכב מקבל כבוד מאנשים מבוגרים ו"מביני עיניין" כאלה ואחרים רק בגלל הדגם , לא בגלל הצבע , לא בגלל הג'אנטים , לא בגלל מדבקות קארבון. לא בגלל שום תוספת כזאת או אחרת , להיפך - זה ישר מתפרש כמשהו חובבני פזיז ו"צעיר" ובסופו של דבר , לא מסתכלים יותר מדי.

 

לעומת זאת , איך הייתם מגיבים לו הייתם רואים איזה BMW M3 E30 מקורית לחלוטין ? האם יהיה מעניין אתכם מה מצב הצבע ? לא. אתם תעריכו את הרכב , תעריכו את בעל הרכב ותסתכלו פעמיים , אפילו תגידו בשקט בלב " או . בן אדם עם טעם. "

 

זה מה שצעירים לא מבינים , במכוניות LESS IS MORE.

 

ואז יש את הישראלים הערסים בגילאי ה 30 פלוס , שלא יצאו מהארץ לעולם , חושבים כמובן שזה יפה ועושים את אותו הדבר על מכוניות יקרות יותר שהם יכולים להרשות לעצמם , וכל פעם שאני רואה מכונית "יקרה" כזאת או אחרת עם כל השטויות האלה אני רואה את אותו הנהג הישראלי הטיפוסי שנראה כמו עבריין , זה פשוט מעלה גיחוך כמה שהם חושבים שאנחנו חושבים שזה יפה.

 

קשה לי לקבל את החירטוטים על "אני עושה את זה בשבילי ובשביל הפאן שלי" , לא . הם עושים את זה כי הם חושבים שהם מגניבים , וקצת אחרי גיל 18 אתה מפסיק להתלהב ממזדה 6 צהובה עם מדבקות NOS ושני אגזוזים , כי אתה יודע מה שוכן במנוע.

לא לקח את התרופות שלו.

פורסם
צעירים לא מבינים שרכב מקבל כבוד מאנשים מבוגרים ו"מביני עיניין" כאלה ואחרים רק בגלל הדגם , לא בגלל הצבע , לא בגלל הג'אנטים , לא בגלל מדבקות קארבון. לא בגלל שום תוספת כזאת או אחרת , להיפך - זה ישר מתפרש כמשהו חובבני פזיז ו"צעיר" ובסופו של דבר , לא מסתכלים יותר מדי.

 

לעומת זאת , איך הייתם מגיבים לו הייתם רואים איזה BMW M3 E30 מקורית לחלוטין ? האם יהיה מעניין אתכם מה מצב הצבע ? לא. אתם תעריכו את הרכב , תעריכו את בעל הרכב ותסתכלו פעמיים , אפילו תגידו בשקט בלב " או . בן אדם עם טעם. "

 

זה מה שצעירים לא מבינים , במכוניות LESS IS MORE.

 

אהמ אהמ... (שיעול מפוברק)

I beg to differ:hihi:

פרויקט חדש, מאור יוצא להתחרות - עקבו כאן

Toyota MR2, 1985 - Sold | Renault-Sport Clio RS (203), 2011 - Black – Sold | Subaru Impreza STI, 2003 -Java Black- Sold

Alfa-Romeo Mito QV, 2011 - Tornado blue - Sold |BMW E30 Coupe, 1989 - Alpine white - Sold

פורסם

דיפורס, אז אם אני מעוניין להחליף ג'אנטים נניח ברכב שלי כי לטעמי הם לא יפים ואני רוצה יפים יותר, אתה טוען שאני ערס ותסתכל עליי בעין עקומה? :roll:

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

 

קשה לי לקבל את החירטוטים על "אני עושה את זה בשבילי ובשביל הפאן שלי" , לא . הם עושים את זה כי הם חושבים שהם מגניבים , וקצת אחרי גיל 18 אתה מפסיק להתלהב ממזדה 6 צהובה עם מדבקות NOS ושני אגזוזים , כי אתה יודע מה שוכן במנוע.

 

נו , באמת. נראה לך שאני אוציא "מיליון" שקל לתוספות או לשיפורים רק בשביל למשוך עין?

פורסם

לא חסר כאלה..

הונדה סיוויק 96, סיאט איביזה כל הדורות, חארטה 323, חארטה 3 וכל הזבל היפני המתפורר...כמובן שיש את הגולף והפולו זה למתחילים שביניהם.

והם מתקדמים גם לסדרה 3 של BMW לאט לאט...יש יותר ויותר זליגה לגרמניות עם השנים...

 

העיקר הם לא נוסעים על סאאב, זה מה שחשוב לי באמת חח

ארבעה סאאבים בטייסת: 9-5 2002 2.3 טורבו 185 סוסים שוודים באורווה, 9-5 1999 2.3 טורבו 230 סוסים ולבסוף שלי 900 1997 2.0 ידנית ומטורבתת בעלת 230 סוסים באורווה עם פאק אחד בייצור: אדומה! 900 1995 2.3 קבריולט עם עוד 150 סוסים לנשמה

פורסם
קורקטימו!

זאת הבייבי שלי ואני רחוק שנות אור מלהיות או להתחבר לערסים.

 

img2241ir.jpg

 

במאזדה 3 אין שום דבר לשפר חיצונית. לא כנף ולא חצאית..זה יהיה די מבאס מבחינת הערסים הכבדים...

חוץ מזה מספיק שאתה שומע מוזיקה מזרחית בפול ווליום ונוסע במאזדה זה כבר עושה אותך ערס בעיני אחרים..

אני בעיר שלי מתנגד לכך מטעם אופוזיציית המטאל עם מנה מוזיקלית טובה :)

ארבעה סאאבים בטייסת: 9-5 2002 2.3 טורבו 185 סוסים שוודים באורווה, 9-5 1999 2.3 טורבו 230 סוסים ולבסוף שלי 900 1997 2.0 ידנית ומטורבתת בעלת 230 סוסים באורווה עם פאק אחד בייצור: אדומה! 900 1995 2.3 קבריולט עם עוד 150 סוסים לנשמה

פורסם

 

העיקר הם לא נוסעים על סאאב, זה מה שחשוב לי באמת חח

 

אפשר להבין אותם, מי שנוסע בפח אשפה המתפרק הזה שנקרא סאאב חייב להיות חנון מארץ החנונים שלא מבין כלום ברכבים, רכבים זוועתיים! מתפלא למה רק עכשיו היא נסגרת... היה צריך לסגור אותה ממזמן. חנונמובייל במיטבו.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
חוץ מזה מספיק שאתה שומע מוזיקה מזרחית בפול ווליום ונוסע במאזדה זה כבר עושה אותך ערס בעיני אחרים..

אני בעיר שלי מתנגד לכך מטעם אופוזיציית המטאל עם מנה מוזיקלית טובה :)

ובמה אתה שונה מהם? גם אתה ערס...

זה לא משנה לתינוק שיושן בבית הקרוב אם זה הצעקות של אייל גולן או רוב הלפורד, להורים שלו הרסת את הלילה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

זה כבר קשור לאכפתיות, כיבוד הזולת, דרך ארץ, חינוך.

האמת אני באופן אישי מכור לשקט שבנהיגה. במיוחד בנסיעות ארוכות.

חוץ מנסיעות עם הקטן שאני שם שירי ילדים פים פאם פום , פיטר פן ואני מצפה בכליון עיניים לעלי באבה וארבעים השודדים .

כשאני לבד אני מכבה את המוזיקה לגמרי . חלונות סגורים. ושקט מוחלט. אפילו לא קירקוש אחד ולו הקטן ביותר.

אחחחח נהיגה נטו..

 

ממש עכשיו זה עשה לי חשק להניע.. 8)

 

אבל אז נזכרתי בדלק :shock:

פורסם
במאזדה 3 אין שום דבר לשפר חיצונית. לא כנף ולא חצאית..זה יהיה די מבאס מבחינת הערסים הכבדים...

חוץ מזה מספיק שאתה שומע מוזיקה מזרחית בפול ווליום ונוסע במאזדה זה כבר עושה אותך ערס בעיני אחרים..

אני בעיר שלי מתנגד לכך מטעם אופוזיציית המטאל עם מנה מוזיקלית טובה :)

 

אז בעיני אתה פריק. ולא, אני ממש לא שומע מזרחית. איך זה?

 

CAR4FUN, לך תגיד את זה בפורום אודיו וירגמו אותך בסלעים :lol:

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
אז בעיני אתה פריק. ולא, אני ממש לא שומע מזרחית. איך זה?

 

CAR4FUN, לך תגיד את זה בפורום אודיו וירגמו אותך בסלעים :lol:

 

לדעתי מאזדה 3 שחורה ספיריט(אלה משנת 2010 עם עיצוב הרבה יותר יפה )\הונדה אקורד. :lol:

 

 

מסכים!

איש באמונתו יחיה

פורסם
CAR4FUN, לך תגיד את זה בפורום אודיו וירגמו אותך בסלעים :lol:

:idea: זהירות הברקה:

ע"פ תגובות חלק מהמשתמשים כאן - פורום אודיו הם ערסים.


×
×
  • תוכן חדש...