Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5128 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אנחנו בחיפושים אחרי רכב יד 2- וכבר ראינו כמה מכוניות. 2 מהם נפסלו מכיוון שהבעלים דרשו, בעינינו, יותר מדי.

ואני תוהה לעצמי האם אנחנו צודקים...

בעיקר מכיוון שיש הבדלים לא קטנים בין המחירון של יד 2 והמחירון של לוי יצחק.

 

ברכב שאנחנו מחפשים, למשל, מחירון לוי יצחק הוא 41500 ש"ח ואילו ביד 2 המחירון הוא 35000.(יונדאי)

 

וחוץ מזה שהשקלולים שיש בשני המחירונים מאוד שונים.

על רכב ספציפי שבדקנו, לוי יצחק מעלה את המחיר מ41500 ל46600 (בגלל יד 1 וק"מ יחסית נמוך)

ואילו ביד 2 המחיר עולה מ-35000 ל-35500 בלבד.

 

למה יש כזה הבדל בין המחירונים?

 

והכי חשוב-

על איזה מחיר להסתמך, ע"מ שנדע שאנחנו לא יוצאים פריירים מול המוכר אך גם מצד שני לא פוסלים אוטו בגלל מחיר שלכאורה נראה לנו מופקע, ובעצם לפי השקלולים של לוי יצחק, הוא מחיר הגיוני.

 

 

(ואגב- דגם אחר לגמרי שראינו, הבעלים רצה 47000 כשמחירון לוי יצחק היה 27000, ויד 2 היה 38000. לא לקחנו בגלל המחיר, ואחרי שבועיים התקשרנו שוב- והוא אמר שהוא מכר (בעלי לא שאל באיזה מחיר...)-אגב זאת היתה הונדה סטרים

פורסם

עוד סיבה שלוי יצחק תופס זה כי זה המחירון הרשמי של חברות הביטוח.

לדוגמה אם רכב הופך לאבדן להלכה הערך שישולם לבעליו נקבע ע"פ לוי יצחק.

בברכה ירון

 

אני תמיד אומר שיש דבר אחד שמפריד ביני לבין גאונות: וזה אני:shock2:

פורסם

ממתי יד 2 נחשב כמחירון?!

יד 2 יצרו בעיה גדולה למי שרוצה לקנות רכב משומש. אני בחיפושים אחר 206 והמוכרים מרשים לעצמם להפריז במחיר בגלל שמחירון יד 2 גבוה יותר!

×
×
  • תוכן חדש...