Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5135 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

ברשותי אודי a4 שנת 2002 לאחרונה צצה לי נורה בצורת קנקן שמן עם המילה min צמודה אליה ( נורה צהובה)

לאחר בדיקה לא חסר שמן ברכב (נבדק גם לאחר שהרכב ״נח״ כל הלילה)

הוספתי טיפה (כ100 מ״ל) שמן והנורה כבתה, לאחר כ500 ק״מ הנורה שוב חזרה

אשמח לעזרתכם מה יכולה להיות התקלה

נ.ב מדובר בדגם alt מנוע 2 ליטר

תודה

  • ספונסר פורום
פורסם

יש לגשת למוסך כדי שיבדקו את תקינות החיישן.

ד"א, הנורה לא מתריעה רק מפני גובה מפלס שמן אלא גם אם לחץ השמן נמוך (יכול "לגמור" את המנוע גם אם יש מספיק שמן).

מאיזה אזור אתה? אשמח להמליץ לך על בעל מקצוע לאבחון התקלה.

פורסם

מלא שמן מנוע מתאים עד אשר המפלס יגיע לגובה שבין סימן MIN ל-MAX.

 

ברכבך מותקן חיישן לניטור מפלס שמן מנוע וייתכן מאוד שהחיישן תקול או המיקרוסווי'ץ של תא המנוע תקול.

 

שאלה:

מה תפקיד המפסק/מיקרוסווי'ץ שמותקן בתא המנוע ולמה זה קשור להתרעה על מפלס שמן מנוע ?

 

תשובה:

לאחר שממלאים שמן מנוע וסוגרים את מכסה תא המנוע המיקרוסווי'ץ שולח פולס למחשב לוח השעונים ומכבה את ההתרעה על מפלס שמן מנוע ואינו קשור בכלל ללחץ שמן מנוע כפי שכתב קודמיי.

איזה כייף לי :)

  • ספונסר פורום
פורסם

מרק, הצדק אתך, אכן התבלבלתי בין נורת שמן (אשר בחלק מהרכבים מעידה גם על שמן נמוך) לעומת הנורה הספציפית שפותח השרשור תאר.

פורסם

ראשית תודה

אני מאזור המרכז והצפון, האם מסוכן להשיך ולנסוע עם הרכב?

ומדוע כשאני מוסיף קצת שמן הנורה מתכבה?

ידוע לכם מה עלות התיקון?

יכול להיות שאגן השמן מלוכלך וזה מה שגורם לתקלה?

תודה

פורסם

כתבת שמפלס השמן היה במינימום ואתה הוספת כ-100 מ"ל, כמות זו אינה מספקת בכדי לעלות את המפלס עד לסימן שבין MIN-MAX לכן אחרי X קילומטר המנורה נדלקת שוב פעם.

מי שאחראי על איפוס ההודעה על מפלס השמן הינו המפסק בתא המנוע.

 

בקיצור תבדוק שוב פעם את מפלס השמן וחזור לדווח.

 

שמן מנוע או אגן שמן מלוכלך לא מדליקים את החיווי על מפלס שמן מנוע נמוך.

איזה כייף לי :)

פורסם

המנורה שנדקלת היא מנורה בצורת אגן שמן וצמודה אליה המילה min

בפועל רמת השמן במדיד היא ברמת הmax ועדיין הנורה נדלקת, גם כאשר רמת השמן במנוע(ע"פ המדיד ברמת הmax ) אני מוסיף טיפה שמן והמנורה מתכבת

פורסם

מחירים אינני יודע. דיאגנוסטיקה דרך מסך המחשב עשוייה להוביל להחלפת חלקים שלא לצורך.

קפוץ למוסך ובדוק את הנושא.

איזה כייף לי :)

פורסם

עשיתי בדיקה קצרה - פתחתי את המכסה מנוע וסגרתי אותה לאחר מספר שניות והמנורה כבתה

משמע המיקרוסוויץ לא תקין,נכון?

פורסם

אם המנורה כבתה אזי נראה לי שהמיקרוסווי'ץ תקין.

שוב פעם ייתכן שהחיווט למיקרוסוויץ' רופף או חיישן מפלס שמן מנוע לא תקין או החיווט שלו לא תקין.

איזה כייף לי :)

פורסם
מי שאחראי על איפוס ההודעה על מפלס השמן הינו המפסק בתא המנוע.
מדוע? ציפיתי כי מד הכמות/לחץ השמן ידגם כל הזמן והתצוגה תראה את הסטטוס בזמן אמת.
פורסם

אין לך במקרה 1.8 טורבו? עם כן זאת חכולה להיות בעית בוצה במנוע, דבר שהיה נפוץ במנועים האלה.

תתקשר למוסך רון תתיעץ איתו.

×
×
  • תוכן חדש...