Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5145 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אשמח אם תעזרו לי בהחלטה בין יודאי i20 לאופל קורסה. שנת 2010 לשניהם, גיר אוטומט.

ממה שהבנתי האופל צורכת פחות דלק, אך החלפים שלה יקרים.

 

אשמח לכמה תגובות ממכם.

פורסם

שני הרכבים די דומים לדעתי והבחירה ביניהן היא עניין של טעם.

 

אני לא יודע מי אמר לך שהחלקים של אופל יקרים, נראה לי קצת מוזר. אל תשכח שב-2011 אופל החליפה יבואן בישראל ובהחלט יכול להיות שהסטיגמה של "אופל=גרמני=חלקים יקרים" לא תתקיים במקרה הזה. לא בדקתי, אבל אני לא בטוח שזה נכון.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
שני הרכבים די דומים לדעתי והבחירה ביניהן היא עניין של טעם.

 

אני לא יודע מי אמר לך שהחלקים של אופל יקרים, נראה לי קצת מוזר. אל תשכח שב-2011 אופל החליפה יבואן בישראל ובהחלט יכול להיות שהסטיגמה של "אופל=גרמני=חלקים יקרים" לא תתקיים במקרה הזה. לא בדקתי, אבל אני לא בטוח שזה נכון.

 

 

 

מעניין מאוד מה שאתה אומר! מקווה שזה נכון, כי אם באמת החלפים של האופל לא יקרים אז כדאי ללכת עליה. כמו כן, ממה שבדקתי ברשת, צריכת הדלק שלה נמוכה מזו של היונדאי!

 

אשמח לעוד תגובות בבקשה.

פורסם

היונדאי הרבה יותר טובה, מכל הבחינות.

 

המיזוג אוויר נקודה חלשה באופל,תחושת הביצועים -בפועל הם בסדר גמור,אבל התחושה מאוד מסרסת.

 

וכמובן האבזור,לבדוק שאתה לא מקבל את הדגם עם חלונות ידניים מאחורה :shock:.

 

בעוד שביונדאי גם בגרסאות הכי פשוטות יש לך AUX,USB,IPOD .

 

אישית? אהבתי יותר את היונדאי.

 

תקלה נפוצה ביונדאי,מתחילות נקישות בהגה שבעקבותן הרכב לא עובר טסט :shock: - מטופל תחת אחריות.

 

וכמובן סך שמש שמתפרק עם הזמן .

פורסם
היונדאי הרבה יותר טובה, מכל הבחינות.

 

המיזוג אוויר נקודה חלשה באופל,תחושת הביצועים -בפועל הם בסדר גמור,אבל התחושה מאוד מסרסת.

 

וכמובן האבזור,לבדוק שאתה לא מקבל את הדגם עם חלונות ידניים מאחורה :shock:.

 

בעוד שביונדאי גם בגרסאות הכי פשוטות יש לך AUX,USB,IPOD .

 

אישית? אהבתי יותר את היונדאי.

 

תקלה נפוצה ביונדאי,מתחילות נקישות בהגה שבעקבותן הרכב לא עובר טסט :shock: - מטופל תחת אחריות.

 

וכמובן סך שמש שמתפרק עם הזמן .

 

 

 

תודה רבה על התגובה המפורטת!

מזגן זה אחד הדברים היותר חשובים לי ברכב! זאת בדיוק הסיבה שאני מוכר את שלי :)

 

אין סיכוי שאני אקנה רכב עם מזגן חלש, עוד בארצנו הצחיחה!

 

טוב, אם המזגן באופל חלש, אז גורלה נחרץ. אני אלך על היונדאי.

פורסם

ה I20 צורכת בעיר ממוצע של 8 ליטר ל100 ק"מ ומחוץ לעיר 6.6 ליטר ל100 ק"מ . רכב מוצלח למדי.

 

לבדוק נקישות בהגה,אגב לבדוק את כל מערכת ההיגוי הסופר רגישה :shock:.

פורסם

maxizem - איך אני בודק אם יש נקישות בהגה ואת מערכת ההיגוי בכלל?

 

max2005b - אני בכיוון של ה - 1400 ולא 1600. חשובה לי צריכת הדלק. תגיד, היו לך בעיות מיוחדות ברכב? אתה יכול לענות לי גם בפרטי.

פורסם

תשחק עם ההגה אתה כבר תרגיש גם אתה לא מבין גדול במיוחד.

 

ה I20 אגב, בגרסאת ה1600 לא אוכלת הרבה יותר דלק והרבה יותר מפנקת.

 

ההפרש אולי 10 אחוז בין ה1400 ל1600 אוטומאט.

פורסם

דווקא לדעתי ה1.6 ידני אוכלת פחות מ1.4 אוטומט מהסיבה הפשוטה שיש הפרשי כח משמעותיים בין המנועים ובקושי צריך ללחוץ על הגז ב1.6.

 

אין שום בעיות מיוחדות, האוטו מתוקתק...

 

פעם השתחרר לי איזה בורג בכסא ותקנו את זה בשניה...

×
×
  • תוכן חדש...