Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5149 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קודם כל שלום לכולם, רכשתי לפני כחודש וקצת פונטו שנת 2000 (אוטו ראשון שלי) לאחר כשבוע הרכב התחיל להתחמם ישר לקחתי אותו למוסך, במוסך בדקו ואמרו לי שיש לי נזילה מהמשאבת מים והחליפו לי אותה, ולאחר מכן האוטו נוסע טוב ועומד על רבע של הקור כמצב ברירת מחדל (בוטל הטרמוסטט), לאחר כ5 ימים בערך החום עלה לי לחצי, עזרתי בצד בדקתי מים והתברר שהיה חסר לי בערך כ2 ליטר מים (!), מילאתי מים והאוטו חזר למצב ברירת המחדל שלו לעוד כשבוע וחצי ואז שוב עלה ושוב היה חסר מים, הפעם בערך כליטר 1 של מים, כרגע מילאתי כליטר וחצי מים לאחר שמילאתי לפני כשבוע וחצי מים..

עכשיו השאלה שלי היא כזאת, הרכב שותה מים מסיבה כלשהי אבל אין נזילות, מה הסיבה האפשרית?

ועוד דבר, קראתי כאן באחת מההודעות כאן בפורום שמומלץ על "פראפלו" כנוזל קירור לרכב, אני כרגע משתמש במי ברז, אילו בעיות יכולות להתווצר ממעבר לנוזל קירור ממי ברז ? ואילו בעיות יכולות להתווצר בהשארת המצב הנ"ל איך שהוא אם מי ברז ברדיאטור..

ובאמת דבר אחרון, איפה אפשר לקנות את הבורר מהירות של המזגן (0-4) הכפתור שלי הפסיק להגיב פתאום וכמה שאני לא מסובב אותו הוא פשוט לא מפעיל את המאוורר, כאילו נשאר על מצב כבוי (0) גם כשהוא על העוצמה הכי גבוהה (4) , לעומת זאת כשאני לוחץ על הכפתור של השלג המדחס נכנס לפעולה ויוצא אוויר קר...

תודה רבה, ומצטער על החפירה..

דוד

:-)

פורסם
קודם כל שלום לכולם, רכשתי לפני כחודש וקצת פונטו שנת 2000 (אוטו ראשון שלי) לאחר כשבוע הרכב התחיל להתחמם ישר לקחתי אותו למוסך, במוסך בדקו ואמרו לי שיש לי נזילה מהמשאבת מים והחליפו לי אותה, ולאחר מכן האוטו נוסע טוב ועומד על רבע של הקור כמצב ברירת מחדל (בוטל הטרמוסטט), לאחר כ5 ימים בערך החום עלה לי לחצי, עזרתי בצד בדקתי מים והתברר שהיה חסר לי בערך כ2 ליטר מים (!), מילאתי מים והאוטו חזר למצב ברירת המחדל שלו לעוד כשבוע וחצי ואז שוב עלה ושוב היה חסר מים, הפעם בערך כליטר 1 של מים, כרגע מילאתי כליטר וחצי מים לאחר שמילאתי לפני כשבוע וחצי מים..

עכשיו השאלה שלי היא כזאת, הרכב שותה מים מסיבה כלשהי אבל אין נזילות, מה הסיבה האפשרית?

ועוד דבר, קראתי כאן באחת מההודעות כאן בפורום שמומלץ על "פראפלו" כנוזל קירור לרכב, אני כרגע משתמש במי ברז, אילו בעיות יכולות להתווצר ממעבר לנוזל קירור ממי ברז ? ואילו בעיות יכולות להתווצר בהשארת המצב הנ"ל איך שהוא אם מי ברז ברדיאטור..

ובאמת דבר אחרון, איפה אפשר לקנות את הבורר מהירות של המזגן (0-4) הכפתור שלי הפסיק להגיב פתאום וכמה שאני לא מסובב אותו הוא פשוט לא מפעיל את המאוורר, כאילו נשאר על מצב כבוי (0) גם כשהוא על העוצמה הכי גבוהה (4) , לעומת זאת כשאני לוחץ על הכפתור של השלג המדחס נכנס לפעולה ויוצא אוויר קר...

תודה רבה, ומצטער על החפירה..

דוד

:-)

 

דוד שלום,

"האוטו נוסע טוב ועומד על רבע של הקור כמצב ברירת מחדל" - גם רכב קר זהו אינו מצב תקין למנוע, מנוע צריך לפעול בטמפ' עבודה שהיא בערך 90 מעלות.

"לאחר כ5 ימים בערך החום עלה לי לחצי, עזרתי בצד בדקתי מים" - חום מנוע באמצע זהו מצב תקין עד כמה שידוע לי.

 

אם הרכב מאבד מים, אז יש נזילה, זה שהחלפת משאבת מים לא אומר שלא נוזל לך מים מאיזה צינור, או שהרדיאטור שלך סתום, או שמכסה הרדיאטור הלך לעולמו. גש למוסך שיבצעו בדיקת לחץ ויאתרו נזילה אפשרית, כמו כן מומלץ להחליף מכסה רדיאטור (אם איני טועה בלחץ 0.9). בנוגע למי ברז, מי ברז הם הרסניים למנוע. הם יוצרים קורוזיות שלאט לאט יתפרצו ובסוף תאלץ לשפץ ראש מנוע. גש למוסך, בקש לבצע שטיפה למערכת הקירור והוספה של נוזל קירור ייעודי איכותי, והקפד על השימוש בו תמיד.

 

אם טעיתי איפהשהוא, אני בטוח שכבר יתקנו אותי המומחים.

 

מיכאל.

Hyundai I20 Inspire 2010

פורסם

קודם כל שלום גם לך ותתחדש על האוטו בגלל שעדיין נעלמים לך המים ואני לא מאמין בקסמים אני חושב שכדאי, שתלך למוסך ושמה יבדקו שוב את האוטו למה שאין קסמים, המים נוזלים וצריך לגלות מאיפה. כדאי גם באותה הזדמנות לשים תרמוסטט חדש ולא ליסוע בלי, כי על הרבע של הקור זה לא טוב לאוטו כי לא מספיק חם לו לשרוף טוב את הדלק. הסיבות האפשריות הם שהמים נכנסים לאחד הצילינדרים או שיש נזילה ממקום אחר וגם אולי בכל זאת יש לך אוטו קסום מי יודע יש הפתעות בחיים. זה בטוח אחת מהסיבות האלה.

לגבי השאלה השניה שלך אז הבעיה הראשונה היא שישראל מתייבשת ועדיף לשים נוזל קירור מחו"ל במקום מים יקרים שלנו ואם תשאיר את המצב איך שהוא אז יתווצר לך עם הזמן קורוזיה בבלוק המנוע ואז חוץ מהנזילות אתה עלול יום אחד לבוא לכתוב כאן שנעלמים לך מים ומה יכולות להיות הסיבות. אהה, את הכפתור תנסה להזמין בחנויות של חלקי חילוף ואביזרים לרכב או הכי הטוב אם אין להם תנסה לקנות בחו"ל באינטרנט או אולי באיביי.

בבקשה :-)

פורסם

תודה רבה לכולם על הייעוץ, הבעיה הייתה הפקק של הרדיאטור ההברגה שלו הלכה והמים היו נוזלים ממנו, החלפתי אותו באחד חדש ב25 ש"ח.

עשיתי טיפול לרכב והחלפתי למים ירוקים של פרסטון. לאחר הטיפול שכלל בין השאר החלפת פלאגים ופילטר דלק, החלו לי קירטועים ברכב על טורים נמוכים (איזור ה-2000 סל"ד) ממה יכולה להיות הבעיה של הקרטועים? (הייתי נוכח בטיפול וראיתי שבאמת הוחלף הכל לדברים חדשים)

תודה, דוד.

פורסם

ייתכן שבעת החלפת הפלאגים נפגם אחד מחוטי ההצתה. בכל אופן זה לא חד משמעי יש לאבחן במוסך.

Hyundai I20 Inspire 2010

פורסם
מה אמורה להיות העלות (כולל העבודה) של חוטי הצתה בערך?

מקוריים / תחליפיים..

 

אל תרוץ לתקן על "עיוור", גש לרכב, ובדוק את מצב חוטי ההצתה, או שפשוט לך למוסך ושאל.

Hyundai I20 Inspire 2010

פורסם

יש לציין כי הבעיה של הקרטוע התחילה אחרי הטיפול, יכול להיות הפילטר דלק הזה לא הכי טוב למרות שהוא חדש, או הפלאגים לצורך העניין..?

פורסם
יש לציין כי הבעיה של הקרטוע התחילה אחרי הטיפול, יכול להיות הפילטר דלק הזה לא הכי טוב למרות שהוא חדש, או הפלאגים לצורך העניין..?

 

.....

×
×
  • תוכן חדש...