Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7999 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
נהננו. עד שהגענו למשפט סיכום.

:?

 

מה יש במשפט סיכום? :shock:

ראש הממשלה: " לא נשחרר בוטנים עם מלח על הידיים!!!" :onfire::screwy:

 

"חכה לי רק רגע," היא אמרה בקול גדול, "אני בהריון" בואינג! התערבות על מתנדבת התפתחה לכלל אסון.

פורסם
נהננו. עד שהגענו למשפט סיכום.

:?

 

מה יש במשפט סיכום? :shock:

 

השערה לכוונת המשוררת - (גם לפי התגובה באתר עצמו) הכוונה היא שהאופנועים לא נגנבים רק על ידי ערבים, אלא גם (או בעיקר?) על ידי יהודים.

 

גיא.

פורסם
נהננו. עד שהגענו למשפט סיכום.

:?

 

מה יש במשפט סיכום? :shock:

 

השערה לכוונת המשוררת - (גם לפי התגובה באתר עצמו) הכוונה היא שהאופנועים לא נגנבים רק על ידי ערבים, אלא גם (או בעיקר?) על ידי יהודים.

 

גיא.

 

אכן..צודקת..גם יהודים הם גנבים...קיבלה הסבר בהודעה פרטית.

ראש הממשלה: " לא נשחרר בוטנים עם מלח על הידיים!!!" :onfire::screwy:

 

"חכה לי רק רגע," היא אמרה בקול גדול, "אני בהריון" בואינג! התערבות על מתנדבת התפתחה לכלל אסון.

פורסם
נשיא נשיא

"תגעו בו, ואני ישבור לכם את העצמות"

 

אתה בטח מתכוון:

"תגעו בו, ואני אשבור לכם את העצמות"

נכון?

 

אני מתכוון לעצמות! :lol:

ראש הממשלה: " לא נשחרר בוטנים עם מלח על הידיים!!!" :onfire::screwy:

 

"חכה לי רק רגע," היא אמרה בקול גדול, "אני בהריון" בואינג! התערבות על מתנדבת התפתחה לכלל אסון.

פורסם
נהננו. עד שהגענו למשפט סיכום.

:?

 

מה יש במשפט סיכום? :shock:

 

השערה לכוונת המשוררת - (גם לפי התגובה באתר עצמו) הכוונה היא שהאופנועים לא נגנבים רק על ידי ערבים, אלא גם (או בעיקר?) על ידי יהודים.

 

גיא.

 

אכן..צודקת..גם יהודים הם גנבים...קיבלה הסבר בהודעה פרטית.

 

יהודונים מסריחים, גנבי אופנועים.

 

זהו. תוקנה העוולה.

 

 

מה שכן מאז אותו היום לאחר ניסיון הגניבה של האופנוע שלי (כן גם לי זה קרה וכתבתי את זה אפילו), האופנוע קשור עם:

 

  • שרשרת אבוס מחוסמת לגלגל האחורי
  • שרשרת קריפטונייט מחוסמת לגלגל קדמי + שילדה
  • מנעול מגנום בגלגל הקידמי
  • מנעול פרסה על הזרוע האחורית והגלגל האחורי
  • מנעול דיסק מאחור.
     

כל זה מעוגן לעמוד מאסיבי ביותר בשתי נקודות שונות.

 

ועדיין רק מחכה לאותו היום בו אניח ידיים על הכלב המטונף שהעיז לגעת לי באופנוע.

 

פרטים בקשר למחשבות שלי היו פה.

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

פורסם
נשיא נשיא

"תגעו בו, ואני ישבור לכם את העצמות"

 

אתה בטח מתכוון:

"תגעו בו, ואני אשבור לכם את העצמות"

נכון?

 

מה זה משנה באמת?

 

כל עוד הרעש הוא אותו קולו הפצפוץ העדין המבשר לך על בואו של הגבס וחודשיים השבתה של הבחור ממעשים מגונים כאלה.

 

הטיגר אגב ממליץ אישית על שיחזור השברים לבחור מספר פעמים.

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

פורסם

הגיזמו הקטן נגנב ביום חמישי...

gizmo_1_2_1.jpg

"איני עושה דבר ואנשים מתקנים את דרכיהם.

אני נהנה מהשלווה ואנשים הופכים לכנים"

פורסם

קראתי במגזין בריטי במדור של מכתבי קוראים....אגב יכול להיות שזה דמיוני אבל הכותב סיפר שהוא ועוד כמה מחבריו הציבו מארבים בלונדון עם אופנוע פתיון - וכשלכדו את הגנב הם עשו לו כתובת קעקע על המצח -"אני גנב אופנועים !!"

 

הוא מסיים במשפט: "כרגע מסתובבים בלונדון כ 5 אנשים עם הכתובת על מצחם ואם אתם רואים אותם - תבעטו בהם בשביל כולנו"

 

גם אם זה לא אמת זה נראה פתרון נחמד.

מכיר סוזוקי ??? :smile:

פורסם
קראתי במגזין בריטי במדור של מכתבי קוראים....אגב יכול להיות שזה דמיוני אבל הכותב סיפר שהוא ועוד כמה מחבריו הציבו מארבים בלונדון עם אופנוע פתיון - וכשלכדו את הגנב הם עשו לו כתובת קעקע על המצח -"אני גנב אופנועים !!"

הוא מסיים במשפט: "כרגע מסתובבים בלונדון כ 5 אנשים עם הכתובת על מצחם ואם אתם רואים אותם - תבעטו בהם בשביל כולנו"

גם אם זה לא אמת זה נראה פתרון נחמד.

 

אני מאד בעד ומתנדב להביא את הלהביור :evil: .

אז אם אתם רואים אנשים עם פרצוף שרוף, בעטו בהם בשביל כולנו :twisted:

פורסם
ובאותו הקשר

 

הוא רשם שם "ילד מפגר שלום" ?

 

כי זה לא בדיוק דרך טובה להתחיל במשא ומתן....

 

רק שהילד לא ירשום לו תשובה על האוטו...עם מברג..בחריטה .."טוב..אני לא אגנוב..שכנעת אותי! ....מפגר..מפגר..אבל לקנות מברג הוא יודע"

 

:lol::lol::lol::lol:

ראש הממשלה: " לא נשחרר בוטנים עם מלח על הידיים!!!" :onfire::screwy:

 

"חכה לי רק רגע," היא אמרה בקול גדול, "אני בהריון" בואינג! התערבות על מתנדבת התפתחה לכלל אסון.

×
×
  • תוכן חדש...