Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחפש: מכונאי המתמחה בסעפות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5174 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום יש לי בעיה כזו:

ברשותי סיאט איביזה 1.6 שנת 95 מודל מנוע 1F.

לפני כשבועים בעת נסיע הדלקתי מזגן ולאחר כיבוי הטורים התחילו ליקפוץ( 1500-800)

הלכתי לחבר מכונאי חשמל שחיבר סורק לרכב והממצאים הם סעפת ומנוע צעדים.

חפרתי בחילופיות למינהם ומצאתי סעפת של פאסאט שהתאימה בול.

החלפתי את הסעפט והתוצאה היא שהטורים קצת יותר גבוהים 1100 ככה אבל לא קבוע.

כשאני מדליק את המזגן עז הטורים נופלים וניתקעים ב950 , אני נותן מכת גז והאוטו נכבה

וגם בנסיעה המצב לא יותר טוב המנוע מגמגם וכו'..

טוב השאלה כזו מהי הבעיה ממה זה יכול לקרות ועם מישהו מכיר מכונאי טוב במרכז ראשון תל אביב

תודה מראש לכל העוזרים :)))

פורסם

התופעה שאתה מתאר היא בעצם בית מצערת שדורשת ניקוי. (לא תמיד עוזר אך לא מזיק)

לא יודע איך באיביזה 95 אך באיביזה 01 צריך לעשות כיול לאחר החלפת בית מצערת.

ממליץ לך מאוד על מוסך רון בת"א וגם הרבה ימליצו לך פה עליו המתמחה בגרמניות.

×
×
  • תוכן חדש...