Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5181 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים.

מעוניין לקנות רכב חדש לאבא...

תקציב סביב 130K

מבחינת דרישות-הכי חשוב צריכת דלק, אח"כ טיפולים-פחות קריטי כי זה ימכר עם סוף האחריות ככל הנראה, ביצועים חשוב אבל לא צריך טיל בליסטי...כן חשוב מרכב שיהיה סדאן או משהו דומה, לא רוצה את ה"קטנות", ערך שוק לעתיד במכירה גם חלק נכבד מהשיקולים.

מה לדעתכם בא בחשבון?

תודה רבה מראש

פורסם

אין ספק שרנו פלואנס דיזל הכי חסכונית מבין הסדאן האוטומטיות, אבל היא גם כנראה הכי פחות מפנקת.

אופציות נוספות שכדאי לשקול לדעתי - יונדאי i35 ופולקסווגן ג'טה החדשה (שתגיע בשבועות הקרובים גם בגרסת 1.2TSI ב-130 אלף ש"ח).

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

רנו פלואנס? מישהו יכול לנדב קצת חוויות אישיות?

איזה עוד אופציות אמורות להגיע השנה? יש דגם חדש של קיה שאמור להגיע?

פורסם

"חוויות אישיות" - הפלואנס רומנטית ובעלת חוש הומור...

 

מה בדיוק את/אתה מחפש/ת? הפלואנס היא המשפחתית סדאן הכי חסכונית בארץ, מהמרווחות ביותר (אם לא המרווחת בקבוצה), בעלת נוחות נסיעה טובה מאד, ביצועים טובים בגרסת הדיזל, עלויות התחזוקה סבירות ביותר, עוד משהו?

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

במקרה עשיתי אתמול סיבוב בפלואנס (2 ליטר מאובזרת).

האוטו די מדכא מבפנים. רכב בן חודשים ספורים וההרגשה הכללית בפנים היא של רכב מיושן. פלסטיקים אפורים ומדכאים וקרקושים שלא היו מביישים רכב בן 20.

תנסו לעשות סיבוב על רכב כזה, לא בסוכנות, לפני החלטה.

פורסם
רנו פלואנס? מישהו יכול לנדב קצת חוויות אישיות?

איזה עוד אופציות אמורות להגיע השנה? יש דגם חדש של קיה שאמור להגיע?

 

יש קיה סיד חדשה שנמצאת כבר בייצור ואמורה להגיע לקראת סוף השנה. אולי אליה אתה מתכוון? בכל מקרה היא לא 4 דלתות אלא 5 דלתות. יש גם את קיה אופטימה שאמורה להגיע בקרוב, אבל היא כנראה תהיה יקרה יותר ותעלה כ 160 אלף ש״ח.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

אוווההוו, תודה רבה.

בקשר לפלואנס-מדובר לפי מה שאני מבין על הדגם הלא מאובזר, לפי איך שאתה מתאר בכל אופן, אני אלך איתו לבדוק את הדגם המאובזר ונראה...

אה...בקשר ל"חוויות האישיות"-לא התכוונתי לחוש הומור, התכוונתי בדיוק לאינפורמציה שהבחור הנחמד נידב לי בתגובה אחריך.

קוראים לזה אינטליגנציה רגשית וזה בישראל יותר נדיר מדלק כנראה...

דרך אגב לא כל כך נורא, יש לזה טיפול, קצת כדורים ושיחות ואשפר לשפר גם את זה, אם זה לא מקרה אבוד...

פורסם

אם, אני מצטט, "ערך שוק לעתיד במכירה גם חלק נכבד מהשיקולים", אזי איך אתם יכולים להמליץ על רנו פלואנס ? הרי תוך 3 שנים הרכב יאבד 50% מערכו, במקרה הטוב. :-( לכן כל החסכון בדלק יירד לטמיון, בעצם. אם רוצים איכשהו לדאוג שמחיר הרכב העתידי יירד כמה שפחות, לדעתי אסור אפילו להתקרב לרכבים שנמכרים לציי הרכב, כי זה הפסד כספי רב וידוע מראש. ויש לא מעט רכבים שלא נמכרים לליסינג ושומרים על ערכם יחסית סביר (נגיד, ירידה של 30-35% בשלוש שנים) כמו סיוויק, למשל.

זה שבוחרים גרסה מאובזרת לא תשנה הרבה. לך תמכור היום קורולה מאובזרת (GLI) כאשר נפלטים לשוק אלפי רכבים לא מאובזרים (SUN) כל חודש במחירי רצפה.

כל זה דעתי אישית, כמובן.

פורסם

אמנם היא לא נופלת בדיוק להגדרה של סדאן אבל לי נשמע שטויוטה אוריס הייבריד מתאימה.

היא מרווחת וגדולה יחסית וחסכונית בדלק, לדעתי הביקוש לרכבי הייבריד משומשים יעלה בהתאם למחיר הדלק.

 

בהצלחה ושבת שלום.

פורסם

לדעתי,

 

סקודה אוקטביה 1.4 / 1.2 אלגנס (מאובזרת ) גיר רגיל.

 

  • תקציב סביב 130K
  • אח"כ טיפולים-פחות קריטי כי זה ימכר עם סוף האחריות ככל הנראה - ללא צפי בעיות של DSG
  • מבחינת דרישות-הכי חשוב צריכת דלק = 1/14 עד 1/16 .
  • כן חשוב מרכב שיהיה סדאן או משהו דומה, לא רוצה את ה"קטנות", 5 דלתות עם תא מטען ענק
  • ערך שוק לעתיד במכירה גם חלק נכבד מהשיקולים- לידנית מאובזרת יהיה ביקוש חזק ביחס לפליטות הליסינג והחשש מתקלות DSG במשומשת (גם עם אחריות מסויימת).

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם

אל תזלזל בעלות טיפולים - זה שהרכב באחריות לא אומר שהטיפולים בחינם, זה אומר שחלפים שמתקלקלים מוחלפים. אל תבלבל בין הדברים.

שנית, יעזור אם תגדיר מה המטרות והאופי של המכונית המבוקשת. ספורטיבית, משפחתית, גדולה / קומפקטית, מראה, סטיישן, לעבודה של נסיעות ארוכות או פריקת משלוחים בעיר וכו'.

פורסם

אם השיקול העיקרי צריכת דלק ומחיר מכירה בעוד 3 שנים

אז טויוטה אוריס היבריד מומלצת. צריכת דלק ממוצעת 1 ל 17

מנוע חזק ושמירת ערך טובה מאוד

פורסם
אם השיקול העיקרי צריכת דלק ומחיר מכירה בעוד 3 שנים

אז טויוטה אוריס היבריד מומלצת. צריכת דלק ממוצעת 1 ל 17

מנוע חזק ושמירת ערך טובה מאוד

ההיסטוריה כבר הוכיחה ששמירת ערך אצל טויוטה יכולה להיות גם גרועה,

ע"ע קורולה רובוטית.

 

שום דבר לא מוכח ולא ידוע.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

תודה על כל האינפורמציה עד כה, השיקול של ערך שוק במכירה הוא די קריטי, מבאס רצח למכור רכב בחצי מחיר במקרה הטוב אחרי 3-4 שנים ויש כאלה אז תודה על תשומת הלב שעוררת...

אוקטביה זו אופציה מצויינת מבחינתי, היא לא עלתה כאפשרות עד כה אבל אם היא בתקציב אז אנחנו בודקים, מה מכסה האחריות מבחינת טיפולים? כל מנורה קטנה ברכב הזה זה אש...

×
×
  • תוכן חדש...