Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5218 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבוע טוב.

 

רכב שבבדיקה נתגלה כי:

עבר תאונה מאחור.

 

"דלת אחורית הוחלפה."

"פגוש אחורי הוחלף."

"נזק לתא המטען."

"סימני פגיעה בקצות השלדה מאחור."

ציון לשלדה "בקומפיוטסט: 90%."

משמעות הפגיעה: "פגיעה שולית"

(שאר המערכות תקינות 100%)

 

האם לרכוש ?

ואם כן כמה להוריד במחיר ?

 

:?:

 

תודה לעונים.

פורסם

בתאונות מאחור הרבה פעמים רצפת תא המטען ממש מתעוותת ותיקון לא איכותי עלול לגרום לחדירת מים בחורף.

אישית אם מדובר ברכב נפוץ הייתי עובר לרכב הבא אבל יש שיאמרו שאם השאר במצב טוב והמוכר מוכן לרדת בין 10 ל-15 אחוז (תלוי במחיר ההתחלתי ובשווי במחירון כמובן) אז זה הופך את הקניה לטובה.

פורסם

נשמע כפגיעת שילדה בעלת משמעות נמוכה, המחיר הוא העיקר, כמה להוריד? קודם כל את ירידת הערך של הרכב + עוד כמה אחוזים על מנת שתיהיה מרוצה.

 

כפי שהבחור מעלי כתב, כל עוד יש רכבים כאלו בשפע בשוק(המת!) המשומשות, תעבור לרכב הבא, המילה שילדה מאוד מפחידה את עם ישראל, עם זה אתה תצטרך להתמודד במכירה העתידית.

דבר נוסף לידע הכללי, חלקי חילוף של רכבים מעל בני שנתיים הם חילופיים/מפירוק.

זה נכון

פורסם

רק אם אתה קונה את הרכב לכמה שנים טובות ולא לשנה שנתיים או אם הרכב נרכש למטרת עבודה/טחינה, אם הצלחת להוריד לפחות 10% ממחיר השוק, שווה ללכת על זה, גם אתה במכירה תצטרך לרדת משמעותית, יותר מ 10%, אבל מערך רכב לא משמעותי.

נהג מנוסה
:roll:
פורסם
באיזה רכב מדובר?

יונדאי I30 2009

לפני שהתאונה "התגלתה" בבדיקה ביקש

70000 ש"ח

..... אח"כ 68000 ש"ח

פורסם
עצם העובדה שהסתירו ממך את התאונת שלדה כבר מרמזת משהו... :roll:

 

או להוריד סכום נאה מהמחיר, או לעבור הלאה. :arrow:

 

ומדובר בחברה מאד גדולה, מאד מומלצת .......

 

:x

 

כבר עדיף לקנות מפרטי עם האפשרות להתקל בסוחר !

 

הרי מה היתרון של החברות הגדולות:

אמינות ושקיפות !

ואם זה לא קיים אז .......

פורסם

גם לדעתי כדאי לדלג לרכב הבא, המחיר לא משקף הנחה מספקת ויש מספיק רכבים כאלה במצב טוב יותר.

 

בהצלחה.

פורסם

הבדיקה היתה של החברה שהציעה לך את הרכב?

כי לא ממש מסתדר קצה שלדה עם משמעות שולית (שזה בד"כ שריטות בפגושים ומכות אבן שעפות על הרכב ויוצרות שקע קטן)..פה זה אמור להופיע משמעות גבוהה.

mx-5, audi a4, alfa 159.

×
×
  • תוכן חדש...