Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5225 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

מאז שנרשמתי לפורום ב 2003 היו לי הרבה רכבים אבל זה הגשמת חלום ישן :)

אז ככה הכלה מודל 97 1.6 יד שנייה 197 ק"מ , סאנרוף עובד , טופלה בחברה עד לפני שנתיים (נקנתה מאשדוד)

רציתי לעשות ישור קו לפני תחילת הנסיעה

רציתי לדעת אם ישנן מחלות ידועות שצריך לטפל מראש ולשים עליהם דגש ?

הצמיגים של הרכב קצת עייפים רציתי לדעת אם יש המלצות למכון באיזור המרכז /ירושלים להחלפת צמיגים ואם יש סוג מומלץ

 

תודה מראש

  • ספונסר פורום
פורסם

אזור המרכז גדול יחסית, אבל בכל מקרה תוכל לבדוק את המחירים אצל ג.מ פורטל (יש להם סניף בתל-אביב) ואצל אורן זיתוני.

 

לגבי צמיגי מטדור - זה צמיג סביר, יש טובים ממנו בשוק. הכל שאלה של כמה כסף אתה מעוניין להוציא ברכישה.

פורסם

מצרף עוד שאלה ,

החלונות החשמליים הקטנים מאחורה לא עובדים מישהו נתקל בבעיה ?

האם זה פשוט להחליף את המנוע של החלון או שזה יותר מסובך וחבל להתעסק ?

פורסם
מצרף עוד שאלה ,

החלונות החשמליים הקטנים מאחורה לא עובדים מישהו נתקל בבעיה ?

האם זה פשוט להחליף את המנוע של החלון או שזה יותר מסובך וחבל להתעסק ?

 

 

יש לי בעיה גם עם החלונות מאחורה במאגן קופה שלי והחלטתי שאני פשוט לא פותח אותם יותר. לא יודע אם זה עניין מסובך לתקן.

×
×
  • תוכן חדש...