Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5232 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב לכולם.

יש לי הונדה סיוויק שנת 94' ידנית, האוטו לא ממש סוחב בעליות, אפילו הקטנות ביותר, יש אולי דרך לפתור את הבעיה?

פורסם

ממש לא הבנתי מהתיאור שלו משהו כמו קלאץ מחליק,אם הוא היה כותב שהוא נותן גז והסל״ד מטפס מהר למעלה אבל הרכב לא זז,זה היה נשמע כמו קלאץ מחליק.

פורסם

שים עץ ריח קוקוס היא תסחב יותר!!

ועכשיו ברצינות איזה מנוע?,כמה ק"מ?,מתי נעשה טיפול אחרון?

תוסיף פרטים כי אף אחד לא צריך לנחש מי כמה ולמה!

שבת שלום

יוגב

Mazda 3 Spirit Canary Yellow

פורסם

באיזה סל"ד והילוך אתה עולה את העליות?

 

אם אתה עולה עליות בהילוך 5 או 4 ב 2500 סל"ד או 3000 סל"ד אז פה הבעיה!

 

שיא המומנט של המנוע שלך מגיע בסביבות ה 5200 סל"ד, ושיא ההספק מגיע בסביבות ה 6500 סל"ד.

 

יצא לך לנסות לעלות עליה בהילוך שלישי על 4000 - 4500 סל"ד?

 

רועי.

FORD FIESTA MK2 CVH

:arrow:

פורסם

מנוע 1.6L

220 אלף ק"מ

וטיפול אחרון ליפני בערך 4 אלף ק"מ.

האוטו בכללי בזמן האחרון מרגיש חלש ואין לי מושג למה ..

עולה עליות בהילוך 5 בסביבות 3400 סל"ד + -, אנסה לעלות בהילוך 4, תודה.

אבל, עליות שהייתי עולה בלי שהאוטו יתאמץ, עכשיו קשה לאוטו יותר, אין לי מושג למה.

יש משהו שאפשר לנסות? להחליף? להוסיף?

תודה לעונים.

פורסם

אין לי מושג בדיוק, אבל נניח אני עולה במהירות 140 קמ"ש אחרי שאני עולה את כל העליה אני יורד ל 110 קמ"ש.

אפילו עליות הכי קטנות אני יורד בכ-5 קמ"ש , אצל חבר שלי זה לא קורה, יש לו גם הונדה סיוויק בדיוק כמו שלי, היא מרגישה יותר חזק האמת, אין לי מושג למה.

יש אולי משהו שאפשר לשפר באוטו שיהיה יותר חזק?

פורסם

האמת שלא ביצעתי שום בדיקה, אין לי מושג איפה לעשות את זה.

בכל מוסך אפשר לבדוק? ואם כן איבד, איך אפשר לנסות להחזיר אותם?

×
×
  • תוכן חדש...