Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5234 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם אחרי כשבועיים של חיפושים הוחלט לבחור למשפחה סוג של ג'יפון עירוני .

 

המשפחה כוללת זוג ותינוק ולפעמיים יש מבוגר נוסף ברכב (חשוב מקום לעגלת תינוק)

 

הרכב נוסע כל יום (6 ימים בשבוע) מנס ציונה לחולון כ-15 קילומטר לכל כיוון (למתקשים סה"כ 30 קילומטר) כל יום על כבישים מהירים ומעט מאוד מאוד בעיר .

 

הנקודות החשובות הן :רכב אמין ,תחזוקה זולה ,חלפים זולים חסכוני כמה שאפשר בדלק ובטיחותי .

 

במידה והרכב יכנס ל"שטח" אז זה יהיה שבילים מסומנים ומקסימום חצץ לא יותר מזה .

 

התקציב לרכב הינו כ-70 אלף ש"ח עם סטיות קטנות .

 

האופציות שנשקלו הן :

1)יונדאי טוסון

2)סובארו פורסטר

3)סוזוקי גרנד ויטרה

4)טיוטה ראב 4

5)קיה ספוטאז'

6)מיצובישי אאוטלנדר

 

עזרתכם חשובה כאן להחלטה - אשמח לקבל תשובות וחוות דעת מכם המשך יום נפלא לכולם .

פורסם

היי

כל הרכבים המוצעים נחשבים לרכבים טובים ומומלצים.

 

בהקשר של התקציב שלך, ניתן לשקול את הפורסטר שהינו רכב פנאי תדמית מעולה בשוק הרכב הישראלי.

 

המותג פורסטר קיים בישראל כ 15 שנה.

 

בתקציב שלך ניתן להשיג פורסטר דור 2 לאחר מתיחת הפנים (שנעשתה בשנת 2006). מדובר על רכב מהנה מאוד לנהיגה, שימושי מאוד. המידות הקומפקטיות (יחסית לחלופות) והמשקל של הרכב תורמים לתצרוכת דלק שפויה, ביחס למקובל בסגמנט.

הדגמים שלאחר מתיחת הפנים קיבלו מנועים חדשים וחזקים בהשוואה לשנתונים היותר ישנים שסיפקו ביצועים.

 

 

אייל מסובארו.

פורסם
שלום לכולם אחרי כשבועיים של חיפושים הוחלט לבחור למשפחה סוג של ג'יפון עירוני .

 

המשפחה כוללת זוג ותינוק ולפעמיים יש מבוגר נוסף ברכב (חשוב מקום לעגלת תינוק)

 

הרכב נוסע כל יום (6 ימים בשבוע) מנס ציונה לחולון כ-15 קילומטר לכל כיוון (למתקשים סה"כ 30 קילומטר) כל יום על כבישים מהירים ומעט מאוד מאוד בעיר .

 

הנקודות החשובות הן :רכב אמין ,תחזוקה זולה ,חלפים זולים חסכוני כמה שאפשר בדלק ובטיחותי .

 

במידה והרכב יכנס ל"שטח" אז זה יהיה שבילים מסומנים ומקסימום חצץ לא יותר מזה .

 

התקציב לרכב הינו כ-70 אלף ש"ח עם סטיות קטנות .

 

האופציות שנשקלו הן :

1)יונדאי טוסון (הטוסון איננה חסכונית נהפוכו מזה,גרסאות הדיזל גם לא מככבות בחיסכון,הן רועשות,הרכב לא נוח)

2)סובארו פורסטר (אופצייה לא רעה,הרכב לא חסכוני במיוחד,מרגיש פשוט ובסיסי אבל אמין,מצוין בדרכי עפר,אמין)

3)סוזוקי גרנד ויטרה (בתקציבך תוכל לרכוש את הדגם הקודם אשר ישן מהותי ונמצא הרחק ממתחריו העירוניים,הרכב שותה,מיושן,לא בטיחותי)

4)טיוטה ראב 4 (הראב4 של טויוטה שומר על ערכו ובתקציבך תוכל לרכוש שנתון נמוך מהמתחרים,הרכב חסכוני,אמין אך ישן)

5)קיה ספוטאז' (הספוראטג' תאום זהה לטוסון של יונדאי והביקורת עליו זהה)

6)מיצובישי אאוטלנדר (אלטרנטיבה טובה הדומה לפורסטר של סובארו,מעט יותר מהודרת ומעניינית עיצובית,אני חושב שלבקשתכם היא תעשה את העבודה).

 

אופצייה נוספת קטנה יותר אך חדשה יותר בעלת יכולות שטח קלות והתאמה לעיר היא הדייהטסו טריוס 2007-2008 ייכנסו בתקציבכם +-

 

עזרתכם חשובה כאן להחלטה - אשמח לקבל תשובות וחוות דעת מכם המשך יום נפלא לכולם .

 

עכשיו לשאלה הבאה,מדוע עליכם להחזיק ברכב שטח\ג'יפ עירוני?

נראה כי מירב הנסועה שלכם היא על הכביש ולא בשטח,גם רכבים משפחתיים מסוגלים לנוע בזהירות על חצץ,עפר ובשבילים מסומנים.

רכב הממוצב וממותג כג'יפ תמיד יהיה יקר יותר לאחזקה,בעל צריכת דלק גבוהה יותר מרכב משפחתי,פחות נוח לנסיעה וכד'...

לא חסרים רכבים שאינם רכבי "שטח" המציגים בטיחות גבוהה.

לרוב עלות אחזקה ורכישה של סופר-ג'יפ דומה עד זהה לרכב מאובזר,חזק ומפנק יותר מסגמנט גבוהה יותר.

בכל אופן אם בראשך חלפו המחשבות הללו ועדיין ברצונך ברכב שכזה שיהיה כמובן בהצלחה!

×
×
  • תוכן חדש...