Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5252 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

באיזו תוכנה אתם משתמשים כדי לצרוב סרט על דיסק בשילוב קובץ כתוביות? כלומר" בדיסק יהיה רק קובץ אחד - הסרט בשילוב הכתוביות.

 

תודה.

פורסם

נסה עם POCKETDIVXENCODER.

נדמה לי שזה פותר את הבעיה.

 

אם תמצא עוד תוכנות שעושות את זה - אנא עדכן פה.

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

תוריד תרגום תואם לסרט.

 

וודא שהוא מתאים לגרסת השחרור של הסרט,וש2 הקבצים (קובץ ש AVI וקובץ הSRT) הם בדיוק אותו הדבר.

 

צרוב ונגן להנאתך במכשיר הDVD,בלי שום קידוד מחדש או עבודה מיותרת :)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

הקבצים כבר נמצאים, מתאימים ומסונכרנים. אני לא רוצה לצרוב כשני קבצים נפרדים או כסרט DVD.

קובץ AVI פשוט משולב כתוביות.

 

אני אבדוק את POCKETDIVXENCODER. תודה.

פורסם

ה'אפטר' הוא אתר מעולה לכל ענייני מחשב-קונסולות-מולטימדיה וכל מה שקשור אליהם. כל המלצה שם שווה ונכונה.

 

VirtualDub תותחית וכל מה שאומרים שהיא תעשה - היא תעשה. ואפילו יותר.

גגל, גם בעברית, "הטמעת כתוביות" - ויש הרבה מידע. יש פה משהו ישן מ-2005 שגם מגיע לוירטואל הנ"ל. האמת, כבר שכחתי מה היינו עושים במאה הקודמת...

ילה גבר בא נראה! מר +1
פורסם

VirtualDub אכן סיפקה את הסחורה. רק סייג אחד לגבי התוכנה שמצורפת שם בלינק שבעזרץה יש להמיר את קובץ ה-SRT לקובץ SSA: היא לא מציחה להמיר קבצים בעברית בצורה תקינה ולכן רואים אח"כ ג'יבריש.

השתמשתי ב-VOBSUB ועכשיו הכל תקין.

 

תודה לכולם.

×
×
  • תוכן חדש...