Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5235 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

 

אני מחפש רמקולים לרכב שלי או יותר בכיוון של מערכת,

אבל לפי מה שהבנתי מערכת שתהיה שווה את ההשקעה תעלה לי לפחות 4K כולל התקנה.

 

אז חשבתי לקנות רק קומפוננט בלי מגבר, ראיתי שהמורל דוטק ממש מומלצים או שיש משו אחר שיהיה עדיף?

וגם רדיו דיסק כי הרדיו דיסק שלי ברכב קצת בעייתי והדיסקים לא יוצאים משם חיים, שיהיה לו כניסת USB זה הכי חשוב

ובלוטוס וכניסת AUX יהיה נחמד אבל לא חובה.

 

בדקתי קצת והבנתי שבלי מגבר עדיין הקומפוננט יתנו צליל טוב ואיכותי,

יש סיכוי טוב שבעתיד אני יוסיף מגבר וסאב אבל בנתיים אני מעדיף סט קומפוננט ורדיו דיסק.

 

התקציב שלי בסביבות ה1000-2000 כמה שפחות יותר טוב.

 

 

ואין לי בעיה ליקנות חלקים יד שנייה (במצב טוב) או קנייה מאיביי או מכל אתר אחר שמומלץ ושיהיה יותר זול מהארץ.

 

 

תודה מראש ולילה/ערב טוב :)

פורסם

היי חבר, קומפוננט ללא מגבר לא יהיה נציל כך שלא תוכל להנות ממנו (לנצל את היכולות שלו)

 

מה שכן , אם כרגע התקציב דל ואתה מעוניין לרכוש בעתיד מגבר אז האופציה לרכוש סט קומפוננט +HU יהיה החלטה נבונה.

 

מה שכן התקציב שלך נמוך מאוד למערכת איכותית.

 

HU נורמאלי יעלה לך 1000-1200 ש"ח תוסיף את הקומפוננט דוטק עוד 800 ש"ח כבר הגעת לאזור ה2000 ש"ח וזה ללא התקנה.

וללא מגבר.

 

אם אתה פתוח ליד שניה יש מציאות בפורום תציץ ותתייעץ.

 

מחיפוש בפורום (לא מעמיק) ורכיבים איכותיים לתקציב:

1. אלפיין 9887 1300 ש"ח

מגבר ROCKFORD P4004 ב900 ש"ח

וסט קומפוננט של מורל דוטק 800 ש"ח חדש.

הגעת ל3000 ש"ח.

 

ללא התקנה כמובן.

 

תגדיל את התקציב. ושיהיה בהצלחה.

פורסם

הכיוון שלך נכון וטוב- לחלק את העומס ולהתחיל מקומפוננט ור"ד.

רצוי מאוד לשמוע את הקומפוננט לפני קניה, לכל סט אופי סאונד משלו ומה שטוב לאחד פחות טוב לאחר.

קומפוננטים שהייתי ממליץ לך לשמוע הם מורל דוטק (גם טמפו), פוקאל 165A1, V1, הרץ אנרג'י.

ר"ד- הקלריון CZ500/501 מאוד מומלץ עד 1000 ש"ח, אך גם פיוניר 6250 יכול להתאים.

אם אין לך צורך בבלוטות', אתה יכול לחסוך כמה שקלים ולקחת ר"ד כדוגמת פיוניר 8350, או אם התקציב לוחץ ממש, אז 5350 או קלריון CZ200.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

שמעתי כבר את המורל דוטק והם נישמעו לי ממש טובים,

ולגבי הרדיודיסק מצאתי קליירון 500 חדש ב600 שקל באיביי ככה שזה מחיר ממש טוב ,

והקומפוננט עולה כ-800 שקל אז יוצא 1400 שקל ולא 2000.

 

ואם אני ימצא את הדוטק באיביי במחיר זול אז בכלל יהיה שווה.

 

השאלה זה שבזמן שאני יהיה בלי מגבר איך ישמעו? או יותר נכון בכמה האיכות תירד מאשר קומפוננט כולל מגבר?

 

תודה!

פורסם

מורל היא חברה ישראלית ומה שתמצא ב ebay רוב הסיכויים יהיה מוכר ישראלי

לגבי רדיו דיסק, לא לקחת בחשבון מע"ם ובכס כך שבסוף תגיע לאותו סכום בערך

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

פורסם

+1

יותר זול לרכוש דוטק בארץ, מכיוון שהם מיוצרים כאן ונמכרים במחיר זול יותר מבשאר העולם.

וודא פעמיים את המחיר הסופי של הר"ד לאחר המשלוח והמיסים, ובדוק אם זה שווה לך.

קח בחשבון שהתקנה של קומפוננט כהלכה, כולל טבעות עץ והשחלת חיווט בדלתות, תעלה גם היא כמה מאות שקלים.

את הנותר תחסוך לסאב, מגבר והתקנה של מגבר.

הדוטק יישמע סביר ללא מגבר. בעיניי מה שחשוב זה לא איך זה יישמע ללא מגבר, כיוון שזה מצב זמני, מה שחשוב זו המטרה הסופית.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

הרדיו דיסק אפילו יצא לי יותר זול ממה שחשבתי (510 שקל) ממש מציאה!

ניראה לי שאני יזמין אותו ויראה איך שומעים כי יכול להיות שהוא ישפר את האיכות של הרמקולים הקיימים באוטו שלי,

תקנו אותי אם אני טועה.

ושהו יגיע אני יראה איך שומעים וכניראה (אני מכיר את עצמי אז בטוח) אני יקנה קומפוננט מהארץ.

המורל דוטק, או שיש עוד כמה סטים שאתם ממליצים לי לבדוק בסביבות המחיר הזה של ה800 שקל אפילו יותר אם זה שווה את המחיר

 

והבנתי שצריך לעשות לו כיול או משהו כזה כדי שהוא יוכל לעבוד בארץ, זה מסובך לעשות את זה לבד?

פורסם

אני הייתי ממליץ לך על clarion 500או 200(בלי בלוטוס) לי אישית יש את clarion cz300 ואני מרוצה מימנו מאוד

 

לגבי הקומפוננט אתה יכול לשמוע את הטמפו ואת המקסימום (הייתי הולך יותר לכיון טמפו) שיעלו לך פחות מה דוטק וגם הם קומפוננטים באיכות

 

להתקין קומפוננט בלי מגבר זה לא יתן לך כלום מפני שהמערכת לא תספק לו את הצרכים שלו כמו שמגבר יספק לו

 

אתה יכול לקנות clarion cz300/200 לא אמור לעלות יותר מ700 שקלים

 

לגבי המגבר אין לך כול ככה אפשריות מפני התקציב הדל הייתי הולך על Pulse Audio BA2900 מגבר יחסית סביר לי אישית יש אותו ואני די מרוצה ממנו או JBL CS-60.4

 

מקווה שעזרתי :)

פורסם
הרדיו דיסק אפילו יצא לי יותר זול ממה שחשבתי (510 שקל) ממש מציאה!

ניראה לי שאני יזמין אותו ויראה איך שומעים כי יכול להיות שהוא ישפר את האיכות של הרמקולים הקיימים באוטו שלי,

תקנו אותי אם אני טועה.

ושהו יגיע אני יראה איך שומעים וכניראה (אני מכיר את עצמי אז בטוח) אני יקנה קומפוננט מהארץ.

המורל דוטק, או שיש עוד כמה סטים שאתם ממליצים לי לבדוק בסביבות המחיר הזה של ה800 שקל אפילו יותר אם זה שווה את המחיר

 

והבנתי שצריך לעשות לו כיול או משהו כזה כדי שהוא יוכל לעבוד בארץ, זה מסובך לעשות את זה לבד?

 

תבדוק מחיר אחרי משלוח, וכיול ואז תחליט רק אם להזמין מחו״ל.

יכול להיות שאחרי הכיול העלות תהיה גבוהה יותר מעלותו בארץ.

ממליץ לך לא למהר ואם אתה בכוון של מערכת טובה לא להתפשר ולקנות רכיבים זולים, אח״כ אתה סתם תצא בהפסד כשתרצה למכור אותם.

הכיוון שלך על הדוטק הוא טוב מאוד, תחסוך אח״כ למגבר מכובד וסאב.

סטים אחרים מומלצים בפורום של הרץ, תבדוק מה נכנס לך בתקציב וכמו כולם ממליץ לך לשמוע לפני הקנייה.

פורסם

אני מוכר את הסט קומפוננט שלי ב1300 ש"ח אם בא לך להתקדם לרמה אחרת.

אבל אני לא יודע איך הוא ישמע אצלך בלי מגבר..

Pioneer 80PRS

Celestra FA2150x : Hertz HV 165 XL ||| Boston Acoustics GT275 : Hertz HT 28

DC 3.5k : Sundown Z v.3 15

XS Power D2400 , D5100

פורסם
תבדוק מחיר אחרי משלוח, וכיול ואז תחליט רק אם להזמין מחו״ל.

יכול להיות שאחרי הכיול העלות תהיה גבוהה יותר מעלותו בארץ.

ממליץ לך לא למהר ואם אתה בכוון של מערכת טובה לא להתפשר ולקנות רכיבים זולים, אח״כ אתה סתם תצא בהפסד כשתרצה למכור אותם.

הכיוון שלך על הדוטק הוא טוב מאוד, תחסוך אח״כ למגבר מכובד וסאב.

סטים אחרים מומלצים בפורום של הרץ, תבדוק מה נכנס לך בתקציב וכמו כולם ממליץ לך לשמוע לפני הקנייה.

 

זה מחיר אחרי משלוח!

 

ואני חושב שלא הבנתם אני יקנה מגבר בעתיד,

בנתיים אני יקנה את הקליירון 500 ושהוא יגיע סט קומפוננט שיעבוד ללא מגבר ואז ניראה איך אני יתקדם מפה,

 

לגבי התקציב אין לי בעיה ליקנות עכשיו מערכת ב10K פשוט אני לא יוציא סכום כזה על מערכת,

ושמעתי מערכות ב3-4K ושומעים באיכות מטורפת ולכזאת איכות אני רוצה להגיע רק לא להוציא 4K בבת אחת.

פורסם

לפני שאתה הולך על המורל דוטק כדאי שתגיע למפגש לשמוע קצת לקבל יותר מידע

לכל חברה יש אופי צליל שונה ולכן אני חושב שזה כלל ברזל שקודם כל תשמע כמה סטים לפני שתהיה סגור על משהוא.

 

לגבי רדיו דיסק אני אישית לא כל כך התחברתי לאלפיין ולקלריון

אם כבר אני מעדיף את פיוניר הרבה יותר נוחים וברורים להפעלה.

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

עדכון:

 

הרדיו דיסק הגיע לפני שבוע בלי מכס ובלי מע"מ עלה 550 שקל כולל הכל!

עובד מצויין כולל הרדיו בלי לעשות כיול.

פורסם

תתחדש!

יפה יצא לך זול אחרי הכל!

מגניב המכשיר הזה, תגיד לי משהו, בניתוח, הרדימו לך את הבולבול? כי זאת תחושה מה זה כייפית
×
×
  • תוכן חדש...