Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5268 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אנחנו זוג שמעוניין ברכב שייעודו בעיקר לנסיעות קצרות בתוך תל אביב, ופעם בשבועיים שיהיה מסוגל להגיע לטבעון (100 ק"מ).

 

עד כה היה לנו סוזוקי סוויפט שנת 94, שלמרות גילו המופלג והמנוע הקטן יחסית (1300), הוא שימש אותנו נפלא.

 

בכל מקרה, אנו נשמח לקבל המלצה לרכב בתקציב האמור. אני לא אכתוב "זול, חסכוני וכו'" שכן כל אחד רוצה מכונית חסכונית (לפחות רובנו). אנו מעוניינים ברכב שגם יהיה כיף לנהוג איתו, אם יש כזה בתקציב האמור, אוטומט כמובן (בגלל האישה).

 

תודה רבה.

פורסם

שתי מכוניות מומלצות מאד בסכום הנ"ל, שתיהן מבית דייהטסו, שתיהן תאפשרנה נסיעות עירוניות ופה ושם יציאה בין-עירונית ללא בעיה, ואפילו יהיו אידאליות לגידול ילד ראשון :-):

 

סיריון 1300, או YRV. שתיהן חולקות שילדה ופלטפורמה זהה, וכן מנוע אמין וזריז. שתיהן חסכוניות, הסיריון יותר מבוקשת ואולי יקרה יותר באופן יחסי, ויש לה גם זמינות חלקי פח טובה יותר בהרבה.

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

פורסם

לפי מבט חטוף ביד2 לסיריון אין היצע גדול בכלל. מה שגם, אנו נעדיף את גרסת ה-1300 ולה כמעט ואין היצע.

 

לגבי ה-YRV, לא ממש התחברתי לחיצוניות שלו. אני לא אחד שבאמת אכפת לו ממראה חיצוני של רכב, אבל החלק האחורי של ה-YRV פשוט מזעזע (לטעמי..), הגב הישר הזה לא ברור.

 

הייתי שמח לשמוע על דגמים נוספים.

 

שוב תודה!

.

פורסם

אוקיי מעולה.

 

כרגע ההתלבטות בין האיביזה שנת 2003 לבין פונטו ספייס 2005-2006. הייתי שמח לדעת מה אתם הייתם בוחרים?

 

אגב, ראיתי שיש לא מעט דגמים חדשים יותר בתקציב שאנו יכולים להעמיד. למשל, יש היצע גבוה לC3 שנת 2005. אני מניח שהרכב לא מומלץ?

פורסם

בנוסף לאמור,

 

מה דעתכם על גולף 2002-2003? ראיתי ביד2 רכבים שעונים לתקציב. הגולף זכור לי כרכב מצויין, אבל אני לא יודע איך הוא מתפקד לאורך זמן ובעיקר האם ניתן לסמוך על הדגמים האלה, שכן אף אחד לא המליץ לי על גולף.

 

שוב תודה.

פורסם

הגולף תהיה יותר יקרה לאחזקה (בעיקר ביטוח, דלק, טיפולים ותקלות). מה שגם הגיר האוטומטי בשנתונים האלה נוטה לעשות בעיות.

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם
אוקיי מעולה.

 

כרגע ההתלבטות בין האיביזה שנת 2003 לבין פונטו ספייס 2005-2006. הייתי שמח לדעת מה אתם הייתם בוחרים?

 

אגב, ראיתי שיש לא מעט דגמים חדשים יותר בתקציב שאנו יכולים להעמיד. למשל, יש היצע גבוה לC3 שנת 2005. אני מניח שהרכב לא מומלץ?

 

היתה לי C3 מנוע 1.6 בת שנתיים על הכביש והיא היתה פנטסטית, החל מכח ועד נוחות נסיעה. אני משער שעם חלוף השנים ולאור ריבוי התלונות הנשמעות כלפיי הגיר הצרפתי אולי הייתי מתרחק ממנה היום...

אני אישית סולד מהפונטו לא בגלל שהיא לא טובה, ואף שמעתי שהיא חסכונית בדלק, פשוט אני שונא את המותג שנקרא פיאט.

כיום אני מחפש כרכב שני את האיביזה 2003-4 כך שלטעמי זו הבחירה, ואני סבור שיש סיבה מדוע רכב אחד מודל 2007 נמכר במחיר שווה ערך לאחר מודל 2003...

בהצלחה.

DOMO2

WELLCOME TO THE END OF THE WORLD

פורסם

ערב טוב,

פולקסווגן פולו או פולקסווגן גולף יענו על דרישותייך.

זריזות וקומפקטיות לת"א, יעמדו בקלות בנסיעות לצפון ויהיו מאוד מהנות לנהיגה.

בברכה,

קלינה נמרוד

מנהל אולם תצוגה - פולקסווגן פליקס - ת"א

פורסם
ערב טוב,

פולקסווגן פולו או פולקסווגן גולף יענו על דרישותייך.

זריזות וקומפקטיות לת"א, יעמדו בקלות בנסיעות לצפון ויהיו מאוד מהנות לנהיגה.

בברכה,

קלינה נמרוד

מנהל אולם תצוגה - פולקסווגן פליקס - ת"א

 

משיטוט בפורום המלצותייך לכולם הם גולף ופולו. אף על פי שאני חובב פולו מושבע עדיין אני סבור שתשובותייך אינן אוביקטיביות.

DOMO2

WELLCOME TO THE END OF THE WORLD

פורסם

אולי תמשיכו במסורת ותבדקו סוזוקי איגניס, לאמא שלי יש במשך 4 שנים קטן, חסכוני וזול לאחזקה. ותוכלו בתקציב למצוא מודל 2003-2004

פורסם
אולי תמשיכו במסורת ותבדקו סוזוקי איגניס, לאמא שלי יש במשך 4 שנים קטן, חסכוני וזול לאחזקה. ותוכלו בתקציב למצוא מודל 2003-2004

 

מחזק את דבריך. היתה לנו איגניס כרכב שני. אמין, זול לאחזקה ועם לוק של ג'יפון...

DOMO2

WELLCOME TO THE END OF THE WORLD

×
×
  • תוכן חדש...