Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מהילת דלק


roi
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8017 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

משהו שקיבלתי באימייל (אני לא יודע כמה זה נכון אבל לא כדאי להסתכן) :

 

 

 

גזרו ושימו ליד מד הדלק שלכם/ן!!!

 

"...ואלה התחנות שמוהלות דלק"

 

המנוע "מצלצל" לכם? הרכב מגמגם ואינו נוסע "חלק"? אם זה עתה תדלקתם, יש סיכוי טוב כי נפלתם קורבן למהילת דלק. ויש לנו גם את שמות התחנות :

 

תופעה מזיקה ומרגיזה, שרק הולכת ומחמירה, היא תופעת מהילת הדלק. אנחנו ממלאים בנחת את המיכל במכונית שלנו, משלמים ויוצאים טובי לב לדרך בידיעה שהמכונית שלנו קיבלה את האנרגיה הדרושה לה - ולא חושדים במאום. ואז, כעבור מספר קילומטרים, המכונית מתחילה 'לצלצל' ולגמגם. מי שכבר נחשף לבעיה מבין מיד: שוב מכרו לי דלק באוקטן לא נכון. פה ושם מופיעות בעיתונות באותיות קטנות שמות של תחנות דלק, שנתפסו בקלקלתן - וכולם עוברים לסדר היום.

 

תחנות בהן נתגלה דלק לא תקין

 

. דור מסובים

 

· פז קריית מלאכי

 

· דלק אבן יהודה

 

· דור קדמה, מעלה אדומים

 

· סונול בית שאן

 

· פז קריית מנחם, ירושלים

 

· פז רמלה

 

· אלון נתב"ג

 

· דלק שועפת

 

· פז רמת אשכול, ירושלים

 

· דור סגולה, פתח תקווה

 

· פז רח' אילת, יפו

 

· אור חן, כפר מנדה

 

· סונול מלי, באר שבע דרום

 

· דור, גן התעשייה תפן

 

· סונול דרך יריחו

 

· דור בקעה אל גרביה

 

· פז ל', תל ברוך, ת"א

 

· פז פסגת זאב, ירושלים

 

· דלק הסדנא, תלפיות ירושלים

 

· אלעד שמנים, תלפיות ירושלים

 

· דיאלוג 2000, רחובות

 

· דיאלוג 2000, דימונה

 

· דלק קריית משה, רחובות

 

· פז עבדת, הערבה

 

· דור שעריים, רחובות

 

· סונול נווה שלום, ערד

 

להחרים

SUBARU FORESTER SH

ALFA ROMEO 156 TS2.0

פורסם
משהו שקיבלתי באימייל (אני לא יודע כמה זה נכון אבל לא כדאי להסתכן) :

 

 

 

 

 

אתה לא יודע אם זה נכון אבל אולי כדאי להסתכן בתביעת דיבה מצד אחד מבעלי התחנות שאולי במקרה קורא בפורום... :? מאוד חכם :roll:

 

במקרה הרשימה שלך נלקחה מכתבה שפורסמה ב-YNET ,אבל באמת , אם אתם לא יודעים ,כמאמר חז"ל (שוב , היו להם מלא פתגמים החז"ל האלה... 8) ) - "סייג לחוכמה ,שתיקה".

 

לא בטוחים? אל תפרסמו.

 

ונסיים בעוד פתגם : "חיים ומוות ביד המקלדת" :idea:

פורסם

ושוב! אני שואל (ומתפלא), למה אין התערבות מצד רשויות החוק. הרי יש פה מקרה ברור של רמאות ועבירה על החוק.

 

איפה המשטרה ??? איפה הרשות להגנת הצרכן ??? :evil:

ספרינט QV 1.7i

146 1.7 16V

פורסם

טוב לגבי תחנת דלק פז בפזגת זאב זה לא ממש מדויק מקיבן שאכן נימצע דלק פגום שם אך

זה דלק 98 , ואין בתחנת דלק הזות משאבה ל דלק 98 :shock: כך שזה לא מזיק.

אודי A4

דימה.

פורסם

 

· דור קדמה, מעלה אדומים

 

· פז רמת אשכול, ירושלים

 

· פז פסגת זאב, ירושלים

 

 

 

לא פעם יצא לי לתדלק ב3 אלה...ולא זכורות לי בעיות עם הדלק שם. :roll:

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם

היו כמה תחנות בודדות שנתפסו אני חושב שזה בנוסף לשאר(לא חיב אלה שפה)

 

לגבי דור סגולה שמעתי גם בעבר

 

אבל מה הקטע שלהם באמת אין התערבות מהמשטרה?זה זיוף כמו כל דבר אחר לא שמטפלים בדיסקים צרובים אבל בכל זאת...

 

משהו יודע עד כמה הרשימה הזאת נכונה?

 

צביקה

פורסם

לגבי תחנת הדלק בפסגת זאב.

חברת פז גם מסרה שהיא כבר מזמן לא מספקת דלק לתחנה זו, למרות שהתחנה של פז.

נו באמת, אז אתם מבינים איזה איכות הוא מוכר לנו?

להחרים את התחנות המוהלות, אפילו אם הם מחלקים עיתון חינם. תהיו צרכנים נבונים.

פורסם
לגבי תחנת הדלק בפסגת זאב.

חברת פז גם מסרה שהיא כבר מזמן לא מספקת דלק לתחנה זו, למרות שהתחנה של פז.

נו באמת, אז אתם מבינים איזה איכות הוא מוכר לנו?

להחרים את התחנות המוהלות, אפילו אם הם מחלקים עיתון חינם. תהיו צרכנים נבונים.

 

מה שלומך ?

לאחר בירורים , התחנה משתמשת באופן לא חוקי בלוגו של פז. לא מספיק שהם מוהלים דלק, הם גם מבצעים עבירה נוספת.

אני ממש לא מבין את חברת פז. איך הם נותנים לתחנה עלובה לקלקל להם את השם. למרות שהתחנה היא מטר מהבית שלי, אני לא מתדלק שם כבר שנתיים, וגם לא מתדלק בתחנות פז בכלל. שאנשים ידפקו את המכוניות שלהם, לא אני.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
לגבי תחנת הדלק בפסגת זאב.

חברת פז גם מסרה שהיא כבר מזמן לא מספקת דלק לתחנה זו, למרות שהתחנה של פז.

נו באמת, אז אתם מבינים איזה איכות הוא מוכר לנו?

להחרים את התחנות המוהלות, אפילו אם הם מחלקים עיתון חינם. תהיו צרכנים נבונים.

 

מה שלומך ?

לאחר בירורים , התחנה משתמשת באופן לא חוקי בלוגו של פז. לא מספיק שהם מוהלים דלק, הם גם מבצעים עבירה נוספת.

אני ממש לא מבין את חברת פז. איך הם נותנים לתחנה עלובה לקלקל להם את השם. למרות שהתחנה היא מטר מהבית שלי, אני לא מתדלק שם כבר שנתיים, וגם לא מתדלק בתחנות פז בכלל. שאנשים ידפקו את המכוניות שלהם, לא אני.

 

שמוליק

 

 

תודה על המידע,עכשו אני לא מתכוון לתדלק שם יותר. :mad:

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם

לירושלמים שביננו, הרשימה שפורסמה, ולאחריה פורסמה עוד רשימה. אני אישית דאגתי להפיץ את הרשימות לכמה שיותר נמענים (לא אגזים, מאות) וביקשתי שיפיצו הלאה.

בתוך הרשימה נימנו כל התחנות שהייתי ממלא בהם מידי פעם (אל תתפלאו, אך גם רמת אשכול, נווה יעקב, גבעה צרפתית, תלפיות). מאז פרסום הכתבה אני מחזיק בקלישאה, כל עוד לא הוכח אחרת, אלו שלא ברשימה, בחזקת כשרות.

 

שמוליק, מה העניניים?

זה כ"כ הרתיח אותי, שצילמתי על חשבוני את הכתבה מ-ynet, והדבקתי אותה על שמשות של 250 (!) מכוניות בפסגת זאב...

 

להת', שמוליק

פורסם

בעעעעעע...

מילאתי הרבה פעמים בפז רמת אשכול ופז קריית מנחם...

 

עוד תחנה שאני חושד בה היא תחנת דלק באורה. אחרי שמילאתי פול 95 (דרגון) הרגשתי שהמנוע לא רץ חלק. אולי זה בגלל בתוסף ? (דלק דרגון)

פורסם

במשך שנה וחצי אני מתדלק רק בתחנה אחת. תחנת דלק באיזור ניות. גם שירות עצמי, וגם אמינה.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
לגבי תחנת הדלק בפסגת זאב.

חברת פז גם מסרה שהיא כבר מזמן לא מספקת דלק לתחנה זו, למרות שהתחנה של פז.

נו באמת, אז אתם מבינים איזה איכות הוא מוכר לנו?

להחרים את התחנות המוהלות, אפילו אם הם מחלקים עיתון חינם. תהיו צרכנים נבונים.

 

מה שלומך ?

לאחר בירורים , התחנה משתמשת באופן לא חוקי בלוגו של פז. לא מספיק שהם מוהלים דלק, הם גם מבצעים עבירה נוספת.

אני ממש לא מבין את חברת פז. איך הם נותנים לתחנה עלובה לקלקל להם את השם. למרות שהתחנה היא מטר מהבית שלי, אני לא מתדלק שם כבר שנתיים, וגם לא מתדלק בתחנות פז בכלל. שאנשים ידפקו את המכוניות שלהם, לא אני.

 

שמוליק

 

אולי כדאי שתפנו לחברת פז (יש להם דובר? משרד פניות ציבור?) ותדגישו בפניהם את העניין הזה?

על פניו נראה שהאינטרס של חברת פז הוא ללכת לבימ"ש ולהוציא צו נגד התחנה הזו שיורידו את הלוגו או יסתכנו בבזיון ביהמ"ש.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

נאמר כאן בעבר שתחנות דלק של פז מחולקות ל-2, בבעלות פרטית ובבעלות הרשת.

עוד נאמר שאפשר לזהות אותן לפי צבע הסמל - שחור+צהוב = פרטי, כחול+צהוב = רשת.

 

לידיעתכם כולם עברו לצבע כחול צהוב.

 

ואני מזכיר את זה בגלל שבאותה הודעה נכתב גם להזהר מהתחנות שבבעלות פרטית.

 

 

 

 

 

 

 

אז לכל המעוניין.

Finger's gonna kill me.

×
×
  • תוכן חדש...