Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מפגש נשר


בני זהר
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5270 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גמני הייתי באחד המפגשים האחרונים

והתפתחה שיחה נוקבת

מה חברי מועדון החמש מקבלים תמורת התשלום השנתי הגבוה.

והתשובה הרווחת הייתה . כלום

שמות המשתתפים בשיחה נימצאים במערכת חלקם שמות מפתיעים

ומה אתם אומרים חברים?

ברשותי אוסטין מודל 58 ופליימוט בלוודר מודל 55

  • תגובות 75
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ועם כל זאת למרות האמירה הזו בכל זאת החברים עדיין חברים ,

מגיעים למפגשים , טיולים , ארועים כמו פארק גמת גן השקות וכ' .

כמו כן קוראים את החוברת האובטומוביל שהיא שלנו , ממש שלנו ,

החברים כותבים מספרים ומשתפים .

ומן הסתם זוכים מעת לעת לאיזו הקלה , הכרה מול משרדי הממשלה .

 

משתתפים מרצון (בלא תמורה ) בארועי קהילה כמו הארוע לחיילי צהל בספטמבר כבר שנה שניה

ארוע בבית ספר לקציני ים עכו , רמת הדסה , ארועים בבתי חולים , לילדים אוטיסטים והרשימה עוד ארוכה .

זאת מרצון ואהבה , מול הגוף ש "לא מקבלים כמעט כלום" אולי בעצם אנחנו נותנים , תורמים ?!

תחשבו על זה ......

 

נכון שהדברים זזים לאט מאוד כמו קצב הנסיעה של המכוניות שלנו .:wink:

 

אנחנו נמצאים תחת כנפי אירגון גדול יציב לאורך שנים ומול חברים טובים .

 

אגב , התשלום בכלל לא נראה יקר, מחיר שנתי שאפשר לשבת על כוס קפה בורקס ועוגה טובה .

 

דרור .

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

פורסם

דרור שלום

ציינת שהחברים תורמים השתתפות מרצון וזה סבבה אבל עדיין זו לא פרבילגיה שהמועדון מחזיר לחברים תמורת התשלום שכן גם לדבריך ההשתתפות היא תרומה

לגבי המחיר הוא לגמרי לא צנוע (אם אתה לא עשיר כמובן)

ואם כל זה העובדה נשארה שהרבה חברים התלוננו על אי קבלת תמורה הולמת עבור התשלום

וכמו שאמרתי חלק מהשמות מאד יפתיעו את הנהלת המועדון

אגב מול השלטונות זה אני שמייצג את אספני הרכב להזכירך הטסט השנתי השינוי השרוי במחלוקת של סכום המכס על רכבי אספנות שינוי היחס למשאיות ועוד

ועוד אגב מה זה טרול זה טוב או רע?

ברשותי אוסטין מודל 58 ופליימוט בלוודר מודל 55

פורסם

טרול- הכוונה למשתתף וירטואלי שמצית מהומות ולא באמת מי שהוא טוען שהוא.

מה הם דמי החבר להדיוטות כמוני?

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

שאלת מה זה טרול ועניתי לך.

אין לי יד או רגל בדיון, למרות שמעניין אותי מהם דמי החבר המדוברים.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
שאלת מה זה טרול ועניתי לך.

אין לי יד או רגל בדיון, למרות שמעניין אותי מהם דמי החבר המדוברים.

 

עידן

 

350 ש"ח לשנה

או 560 ש"ח לשנתיים .

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

חברים יקרים לא להתלהם ולהתגושש.

גם אני מגיע למפגשי נשר אחת לשבועיים (שזה הזמן הפנוי שלי) ואינני חבר מועדון ה-5..

שאלתי היא באמת כזו תמימה,מה מקנה לי החברות במועדון? (פרט לכרטיס חבר והנחה 10% בארומה במפגש).

מה מבדיל ביני (כרגע לא חבר מועדון) לאחד שהוא כן חבר מועדון?

שוב,אני שואל כי באמת מעולם לא שאלתי.

Chevrolet Caprice Classic או בקיצור Triple C שנת 83'

פורסם

רן היקר,לאחר תקופה ארוכה של שקט שלווה בפרום , מתן ביטוי וכבוד בין כל המועדונים והאספנים.

איזה תמורה תתן השתלחות וחירחור ריב כנגד מועדון החמש?

לפני כמה שבועות העמדתי על טעותו את אחד מחברי מועדון החמש על זילול בשאר המועדנים והאספנים, מנהלי הפורום כיבדו את התגובה הנחרצת שלי.

יפה דורש יפה מקיים, לא יתכן שבזמן שמועדון החמש שינה את גישתו בצורה משמעותית בנושאים:

1.הכרה בגופים שוני כשווים לו.

2.מתן ביטוי לכלל ציבור האספנים.

3.שיתוף פעולה עם מועדונים אחרים.

4.ובדרך כלל מתן תשובות ענייניות כלפי ביקורת כלפי פעולות שנוגועות לשאר ציבור האספנים.

 

שיתשלחו בו אנשים סתם ויגרמו לסיכסוך וליכלכוך וסצנות על גבי הפורום.

אני רוצה שאדון בני סלע עבריין המקלדת יגש אל אספת מועדון החמש וישתלח בהם פנים מול פנים.

חכם גדול בפורום.

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם

הערותי בכחול:

 

חברים יקרים לא להתלהם ולהתגושש. ננסה..

גם אני מגיע למפגשי נשר אחת לשבועיים (שזה הזמן הפנוי שלי) ואינני חבר מועדון ה-5..אז אתה נהנה מההפקר...

שאלתי היא באמת כזו תמימה (באמת?) ,מה מקנה לי החברות במועדון? (פרט לכרטיס חבר והנחה 10% בארומה במפגש).

מה מבדיל ביני (כרגע לא חבר מועדון) לאחד שהוא כן חבר מועדון? המבדיל הוא שהוא (ה"פראייר") משלם בעד זכותך להנות במפגש, ואתה "לוקח" זכות זאת ללא תשלום.

שוב,אני שואל כי באמת מעולם לא שאלתי. אם לא היו אותם "פראיירים", גם אתה לא היית יכול להשתתף. זאת בסך הכל שאלה של הגינות. גם בחנות אפשר "להשיג" סחורה ללא תשלום. מזל שלא כולם עושים זאת....

עודד

פורסם

עודד - רק לצורך הויכוח ......

 

 

אני אינני חבר מועדון החמש ואינני מגיע למפגשים על בסיס קבוע אבל ... כשאני מגיע אני מתקבל כשווה בין שווים , צוחק מאותן בדיחות ונהנה מאותו תחביב .....

 

אני לא משלם לשום מועדון , אני לא חבר בשום מועדון , אני לא מרגיש פראייר ואני לא אתן לחבריי להרגיש פראיירים .... אני לא מפקיר ולא נהנה מההפקר , אני מרגיש הגון גם כשאני "משיג סחורה ללא תשלום" .

 

אני סתם נהנה ....

אלוף צפון אמריקה בפינג פונג כיס !

פורסם
עודד - רק לצורך הויכוח ......

 

 

אני אינני חבר מועדון החמש ואינני מגיע למפגשים על בסיס קבוע אבל ... כשאני מגיע אני מתקבל כשווה בין שווים , צוחק מאותן בדיחות ונהנה מאותו תחביב .....

 

אינני מתווכח. אתה מחזק את דברי - אתה נהנה, ה"פראיירים" משלמים.

 

Fare Enough!

עודד

פורסם
גמני הייתי באחד המפגשים האחרונים

והתפתחה שיחה נוקבת

מה חברי מועדון החמש מקבלים תמורת התשלום השנתי הגבוה.

והתשובה הרווחת הייתה . כלום

שמות המשתתפים בשיחה נימצאים במערכת חלקם שמות מפתיעים

ומה אתם אומרים חברים?

 

בני, אתה יודע שאני מעריץ מושבע שלך, אבל הפעם זה לא לעניין, לא מצדך ולא מצד "רשימתך", יהיו מי שלא יהיו.

המחיר של מועדון ה-5, הוא זול יחסית למועדונים אחרים ויש תמורה עבור האגרה. אולי לא מעניינת וחלק מיותר, אבל מכאן ועד להאפסת המועדון בשל אי מתן תמורה המרחק עצום.

 

לקובי

ראשית, טרול ומעפן הן מלים עם קונוטאציה שלילית ובמיוחד כשהן נזכרות ע"מ להמעיט בערכו של מישהו.

בנוסף אני רוצה להעיר הערות לדברים שכתבת, ולנוחיותך הם יופיעו באדום B בגוף ההודעה:

רן היקר,לאחר תקופה ארוכה של שקט שלווה בפרום , מתן ביטוי וכבוד בין כל המועדונים והאספנים. זה לא מדוייק. אנא קרא את המדיה הרלוונטית, כל פעם שיש הישג בשדה האספנות (מול משרד התחבורה-למשל) ושים לב: איני מצדד באף צד - רק לידיעה.

איזה תמורה תתן השתלחות וחירחור ריב כנגד מועדון החמש? הבן אדם מביע את דעתו. חירחור ריב זה רק אם תקרא לו טרול ומעפן. תענה לו לעניין - יהיה דיון פורה

לפני כמה שבועות העמדתי על טעותו את אחד מחברי מועדון החמש על זילול בשאר המועדנים והאספנים, מנהלי הפורום כיבדו את התגובה הנחרצת שלי. אני רוצה לעיין בכתבים האלה, אנא פרסם קישור.

יפה דורש יפה מקיים, לא יתכן שבזמן שמועדון החמש שינה את גישתו בצורה משמעותית בנושאים:המועדון לא שינה כלום, הוא, אולי משתבח עם הזמן , ראה הסבר:

1.הכרה בגופים שוני כשווים לו. תמיד היה כזה אם היו סיכסוכים - הם היו לעניין וללא קשר להתחסדות או התנשאות.

2.מתן ביטוי לכלל ציבור האספנים. תמיד היה כזה, שוב סכסוכים לפעמים טישושו את התופעה, אבל היא הייתה, ישנה ותהיה.

3.שיתוף פעולה עם מועדונים אחרים. תמיד היה כזה, שוב סכסוכים לפעמים טישושו את התופעה, אבל היא הייתה, ישנה ותהיה.

 

4.ובדרך כלל מתן תשובות ענייניות כלפי ביקורת כלפי פעולות שנוגועות לשאר ציבור האספנים.גם זה תמיד היה, כמובן בהתאם לאינטרסים של המועדון

 

שיתשלחו בו אנשים סתם ויגרמו לסיכסוך וליכלכוך וסצנות על גבי הפורום. זה רק אם תקרא לו טרול ומעפן. תענה לו לעניין - יהיה דיון פורה

 

אני רוצה שאדון בני סלע עבריין המקלדת נדמה לי שסלע הוא לא עבריין מקלדת אלא עבריין מין יגש אל אספת מועדון החמש וישתלח בהם פנים מול פנים. זה אני מוכן לעשות, בתנאי שיהיה עוגה :lol:

חכם גדול בפורום.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5270 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...