Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5277 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אגב, התמחור של זה הופך את זה כבר ללא משתלם.

 

עדיף לקנות IPAD 1 3G ולהשתמש בו כטלפון שני\מערכת מולטימדיה.

פורסם

כן פרסמו את זה כבר דיי מזמן אם אני לא טועה,

גם לאחר התמחור שלדעתך לא משתלם זה לדעתי הרבה יותר עדיף על אחלה של דאבל דין שעולה

בסביבות החמשת אלפים ששת אלפים שקל, מהסיבה הפשוטה ש:

 

באייפון אתה יכול לעשות הכל, הוא מחליף לך את מערכת הבלוטוס במכשיר דאבל דין,

אתה פשוט מחייג רגיל, אתה יכול להוריד GPS אם האייפון שלך פרוץ ולהשתמש בו.

משחקים, אינטרנט מוזיקה כל מה שיש לך באייפון פשוט מוצג על המסך..

וזה לא כל כך יקר בהשוואה למכשיר דאבל דין שבא לך עם הפיצ'רים האלה

בדיעווד אני הייתי קונה דבר כזה אבל קניתי מכשיר דאבל דין לפני כמה חודשים לפני ששמעתי על זה

Alfa Romeo 159ti 3.2 Manual 2008

 

Arcticat DVX400 2008

פורסם
כן פרסמו את זה כבר דיי מזמן אם אני לא טועה,

גם לאחר התמחור שלדעתך לא משתלם זה לדעתי הרבה יותר עדיף על אחלה של דאבל דין שעולה

בסביבות החמשת אלפים ששת אלפים שקל, מהסיבה הפשוטה ש:

 

באייפון אתה יכול לעשות הכל, הוא מחליף לך את מערכת הבלוטוס במכשיר דאבל דין,

אתה פשוט מחייג רגיל, אתה יכול להוריד GPS אם האייפון שלך פרוץ ולהשתמש בו.

משחקים, אינטרנט מוזיקה כל מה שיש לך באייפון פשוט מוצג על המסך..

וזה לא כל כך יקר בהשוואה למכשיר דאבל דין שבא לך עם הפיצ'רים האלה

בדיעווד אני הייתי קונה דבר כזה אבל קניתי מכשיר דאבל דין לפני כמה חודשים לפני ששמעתי על זה

אייפד 1 3G יעלה לך 1500 שקל ויעשה בדיוק את אותם דברים, בנוסף המסך גדול יותר ובטוח שהטאצ יותר מהיר.

פורסם

ראית פעם איך נראה IPAD שהתקינו אותו בתוך רכב?



 

אלא אם כן יש לך איזה סילברדו, זה פשוט נראה חייזרי ולא שייך לרכב, למעט אולי התקנה אחת שבוצעה בפאביה אבל אתה צריך לקחת בחשבון את עלות ההתקנה של כזה דבר שכבר הופכת את זה למתחרה במחיר לHU היי אנד.

 

בקיצור, הMIMICS משתלב עם מסכי מגע 7 אינטש של ליליפוט שנכנסים בקלות בכל תושבת דאבל דין סטנדרטית וההתקנה יכולה גם כן להיות סטנדרטית לחלוטין ולכן - הפרוייקט זול מאוד.

 

מה המינוס?

 

יש לך אייפון 3? אין לך אפשרות לעשות יציאת HDMI במידה וחשוב לך איכות הצליל ואתה רוצה לעבוד עם יציאה דיגיטלית בין אם קואקס אם אופטי.

 

יש לך אייפון 4? יופי, מה לגבי בת זוג שגם נוהגת ברכב? עכשיו אתה צריך לקנות גם לה אחד :-D

 

אתה רוצה לשדרג את האייפון? אתה חייב לוודא שהחיבורים שלך נתמכים בדורות הבאים.

 

אתה רוצה לעבור לסמארט פון אחר? אופס, סליחה, לא יעבוד לך הMIMICS.

 

בקיצור - המינוס הגדול הוא שזה יוצר תלות מוחלטת במכשיר הסלולארי שלך ורצוי שגם הבת זוג שלך, אם אתה חולק איתה את הרכב הזה, תהיה מחומשת באחד כשהיא נוהגת ברכב לבד.

 

אז כמה זה עולה לנו? -> כל אחד והנסיבות שלו.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...