Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ליאון 1.8 טורבו- ייעוץ.


benpo12
שימו לב! השרשור הזה בן 4517 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

נסיעת מבחן נעשתה אך על מנוע 1.2 מטעמי אילוצים. מיותר לציין את ההפתעה ממנוע זה. אני אערוך נסיעה נוספת על 1.8 למרות שהמנוע הזה שוכן בסופרב שלי ואני מכירו היטב, רק לדמיין את המומנט הזה בשילוב גיר נכון במשפחתית עושה לי טוב..

והמחיר אכן גורם להרגשה שבחרתי נכון.בונוס. אגב, בסוכנות פורד הייתי וראיתי את הפוקוס. צר לי, לא התרשמתי אך קרץ לי מנוע הecoboost החדש בשילוב גיר ידני. נסיעת מבחן תיערך בשבוע הבא, אספר לכם איך היה.

המנוע הזה מנוע טורבו בנזין פותח בשיתוף עם וולבו ועל הנייר נראה מאוד חזק וגמיש. אך אם לא בוחרים בידני, האפשרות השניה היא אוטומוט בעל 2 מצמדים, אני חושש שמורד נכנסים פה

למלכודת דבש כמו ה dsg רק עם פחות נסיון...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאון או פוקוס - קח פוקוס.

 

הלאון זריזה מאוד ויש לה תיבה ידנית שכיף לבחוש בה שוב ושוב. אין ספק שה-DSG תיבה טובה (מעולה ב-DSG6) אך האמינות שלה לוקה בחסר.

כחבילה כוללת היא מכונית נהדרת - רק קח בחשבון שהיא מיושנת ומתיישנת, יש לה רק 4 כוכבי בטיחות, היא משמעותית פחות איכותית מהסופרב, וכמובן שהיא משמעותית-משמעותית צפופה ורועשת ממנה.

 

הפוקוס חדישה ומודרנית ממנה בכל אספקט. הייתי בוחר בה (היא גם נראית טוב יותר לטעמי).

מנוע ה-ECOBOOST מאוד לינארי ביחס ל-TSI וזה נותן תחושה מטעה של חוסר כוח (יחד עם חוסר הבנה עד כמה מהר אתה באמת נוסע) - אין דרמה, בקיצור. או שתאהב את זה או שלא.

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפוקוס הקצרה תא מטען קטן (למרות גלגל חליפי קטן).

כמו כן, מרווח הרגליים ליושבים מאחורה מצומצם.

בשני הפרמטרים האלה, הלאון לוקחת.

כמו כן, מבחינת ההיגוי וגמישות מנוע הטורבו, אני חושב שהלאון עדיפה.

מבחינת איכות חומרים, נראה שהפוקוס חדישה יותר ומציעה חומרים רכים ואיכותיים.

עם זאת, רמת ההרכבה בשני הרכבים מצויינת.

אני חולק על דעת קודמי - הלאון ממש ממש לא רועשת, הרכב מבודד בצורה מעולה, וגם כשלוחצים חזק את הטורבו, לא נכנסים רעשי מנוע.

לבסוף - עניין העיצוב. לטעמי, הלאון מפוסלת הרבה יותר יפה לעומת הפוקוס, אשר נראית די בנאלית ותהיה נדושה לאור שוק הליסינג.

אני משוכנע שתהנה משני הרכבים, אולם אם מחפשים מעט ייחודיות אזי הבחירה ברורה.

נ.ב.

הלאון בכל דגמי הטורבו (1.2,1.4 ו - 1.8 ) ממש מהירה וכייפית.

בהצלחה.

Kia Sportage Premium 2023

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Bull-81, הלאון רועשת יותר מהפוקוס אקובוסט. זו הכוונה.

 

תא מטען של הפוקוס קטן יותר ("תודות" לרזרבי) אך מרחב הפנים שלה עדיף.

 

עיצוב זה עניין של טעם - ולטעמי הפוקוס נראית הרבה יותר טוב. הלאון נראית כמו מיניוואן מנופח :roll:

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבחינת שקל למטר הליאון באמת מישירה מבט לרכבים יקרים ממנה בהרבה. במקרה זה- תא מטען, גימור וכו אינם כו חשובים. בכלל, הקו המנחה שלי הוא כזה, קודם כל מנוע גיר ושלדה מהנה, אחר כך איבזורי נוחות ולבסוף סחירות וצריכת דלק..

 

האירוניה- כחלק מסדנת הסבלנות שתיבת הdsg מעבירה אותנו, הוחלף המוח. היום הוחלפו הקלאצ׳ים אך ללא הועיל.

בשבוע הבא יגיע גיר חדש קומפלט.. עד אז אנחנו נוסעים ברכב חלופי שצ׳מפיון סיפקה לנו. אני מנוע מלנקוב בשם הדגם אך הוא לא נופל מהסופרב שלי, והמבין יבין.. זוהי גם הזדמנות פז לקרוא לכל מתנגדי VAG למיניהם שיפתחו את העיניים. איזה יבואן מעניק יחס כל כך טוב ומתחשב ללא פשרות ובצורה ישרה כנה ומיידית?

 

נוצר מצב מעניין- הרכב שלי מקולקל במוסך אבל אני על הכיפאק. נקודה למחשבה.  

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן נקודה למחשבה, לא בהכרח בכיוון אליו אתה מבקש להוביל, אבל בהחלט שווה גרוד בפדחת.

איני בטוח שהבנתי את כוונתך ולאן אתה חותר, שיהיה.

 

אישית אני מעדיף רכב שביום יום אוכל להתנייד בו בכיף ושייספק לי הנאה ולא להיות חלק מהעדר אשר מזמן איבד את הרועה שלו..

במקרה של תקלה.. אם זה היחס שלקוחות צ'מפיון מקבלים, אני רוצה חלק בזה.

 

רק תחשבו על סיטואציה זהה אך שהרכב הוא אחד מהיפניות.. אני לא בטוח שהייתי מעוניין לקבל גמל בתור רכב חלופי:-P

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

העולם אינו מתחלק לצ'מפיון ויפניות בלבד.

אתה בהחלט צודק. אך תשים לב לדרישות, מנוע חזק משולב בתיבה ידנית עם איזושהי זיקה ספורטיבית..

על מי היית ממליץ?? יונדאי?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה בהחלט צודק. אך תשים לב לדרישות, מנוע חזק משולב בתיבה ידנית עם איזושהי זיקה ספורטיבית..

על מי היית ממליץ?? יונדאי?

לפני שכולם עושים עליי פוגרום וולסטר :roll: ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לדעתי מספיק חומר על הוולוסטר המעניינת לעת עתה. בוא ניתן לה עוד כמה עשרות אלפי קילומטרים על הכביש שיחשפו את תחלואיה..

 

ללא כל קשר, הבחירה בלאון הגיונית יותר בזכות המנוע הגדול והמוגדש והאופצייה הידנית..

 

במקרה שאחליט בסוף על תיבה אוטומטית.. אכן השוק מוצף באופציות לא רעות. החל מהפוקוס החדשה וכלה באקורד לבית הונדה..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קח בחשבון גם את הבראבו - אומנם היא חלשה מהן ובקרוב יופסק היצור. יופי של אוטו :-)

אם בתקלות עסקינן..

 

אין לי מידע לגבי מנוע הדגל שלהם ה MULTIAIR, מישהו מכיר? נוהג על אחת כזו?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4517 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...