Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אחרי 25 שנה הגיע תורה - פרוייקט שיפוץ מרצדס 1949 170V


zvir
שימו לב! השרשור הזה בן 1593 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 271
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

רכב יפיפיה אחד היפים בתחילת דרכו של המועדון,נראה שמור מאד.

בהצלחה בשיפוץ!

זכור לי כזה שחור בתחילת שנות השמונים במגרש בדרך נמיר בת"א האם זה הרכב שלך?

חן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שיהיה בהצלחה!!!!

 

הרכב במצב ממש טוב !!!!

הכל באהבה :agrue:

מוזמנים להציץ בשירשור על שיפוץ הטריומף ספיטפייר קבריולט שלי

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=254662

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה אין היום עדכון תמונות ? :-D

בהצלחה.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז השבוע לא הספקתי לעבוד כפי שרציתי משום שצה"ל קרא לי לשורותיו לשבוע של מילואים, אבל אתמול המשיכה מלאכת הפירוק.

בראשית השבוע נחת בחנייה מנוף קרן בעזרתו הרבה של אורןסאאב אשר הקל מאוד על העבודה.

באופן כללי מרצדס בנו באופן פשוט ביותר ואמין מאוד את כלל המעכות באותו, (שלא כמו חברינו הבריטים:wink:) , המנוע תפוס בסה"כ עם תושבת אחת בחזית ממש מתחת למשאבת המים ובתושבת השנייה היא בקצהו השני של הגיר בחיבור לגל ההינע.

אבל טרם למנוע יש הוריד את הרדיאטור שהיה הראשון לסרב לאחר שפקק הרדיאטור נגזר בעודי מנסה לפתוחו ונשארתי ביד עם המעטפת וכל צילינד ההברגה נשאר בתוך הרדיאטור. שני ברגי פלדה עם ראש קודח ופתיחה עדינה עם מברג עשו את העבודה.

משם הרדיאטור ירד ופינה את מקומו למנוף ולהנפת המנוע, לאחר שחרור כל מערכות הדוושות ,ולאחר 5 דק' המנוע הונח לאחר כבוד ליד השלדה ושם ימתין לשעתו.

עד אז ממשיכים בפירוק והבא בתוך הוא כל מכלול הפרונט, תפוחים עקשנים שכנראה לא הוצאו ממקומם מעולם נונתים מאבק קשה אבל גם הם מרימים ידיים לאחר הרבה WD40 וקצת שכנוע ואיתם גם משאבת היגוי , שללא ספק צריכה שיפוץ מקיף. ומיד לאחריה הגיע תורם של בולמי הזעזועים ההידראולים הייחודיים (שמרצדס החליפו לטלסקופים בדיוק במודל הבא אחרי שלי משנת 1950) שעשו חיים קשים וכל מה שקשור לגומי בפרונט החזיר את נשמתו לבורא מזמן.

והיום אני מקווה שכבר הסרן האחרוי ומכלול הפרונט ירדו מהשלדה...

 

טוב ,תמונות!

 

1. מפרידים את גל ההינע מהגיר

attachment.php?attachmentid=270713&stc=1&d=1325413172

2.מכסה הרדיאטור הסורר, בגדול הוא הכיר לאורך כל חיו (הרדיאטור ,לא הרכב) נוזל קירור אז הצלעות במצב טוב ולא יידרוש החלפה רק ניקוי טוב ותיקון של הריתוכים בצדדיו.

attachment.php?attachmentid=270706&stc=1&d=1325413172

 

 

3.רדיאטור ירד , אפשר לראות כבר את הנזקים של השנים

attachment.php?attachmentid=270707&stc=1&d=1325413172

 

 

4.כניסת המים למנוע ,כמובן שהכל יוחלף וישופץ

attachment.php?attachmentid=270708&stc=1&d=1325413172

 

5.לאחר שחרור וניתוק של המנוע מהשאסי וכלל המערכות אפשר להניף !

attachment.php?attachmentid=270709&stc=1&d=1325413172

 

6.לאט לאט יצא ממש בקלות

attachment.php?attachmentid=270711&stc=1&d=1325413172

 

 

7.תפס את מקומו לפחות לשנה הקרובה (לא לדאוג חברים הוא יכוסה 8))

attachment.php?attachmentid=270712&stc=1&d=1325413172

IMG_5229.JPG

IMG_5233.JPG

IMG_5235.JPG

IMG_5243.JPG

IMG_5242.JPG

IMG_5247.JPG

IMG_5251.JPG

IMG_5222.JPG

מייסד מועדון החמש - בעל מרצדס 170v ליומן השיפוץ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

8. "היה מנוע?!":wink: , ואיתו גם הגלגלים ירדו ופינו את מקומם (איציק תודה :wink:)

attachment.php?attachmentid=270714&stc=1&d=1325413965

 

9.הבאה התור היא משאבת ההיגוי

attachment.php?attachmentid=270715&stc=1&d=1325413965

 

10.מאבק קצר עם התפוחים וכל המערכת ירדה

attachment.php?attachmentid=270716&stc=1&d=1325413965

 

11.אלו הם בולמי הזעזועים הייחודים, חלקכם אולי מזהה את הדמיון לאלו ברובר P2 שחברנו מהרובר משפץ ואכן היו מספר רכבים עם סוג של של בולמי. בזמנו אבי ניסה לשפצם ובארץ איש לא התעסק אם זה, גם לגבי כל מועדוני האספנות של הדגם בחו"ל ,היה אדם אחד בגרמנייה ששיפץ אותם שמר על המלאכה בסוד והייתה צריך לשלוח אליו את הבולמים.

attachment.php?attachmentid=270717&stc=1&d=1325413965

 

 

12.לאחר קילוף שכבות של ג'יפה הוצאתי את הבוקסות המחברות לפרונט וכפי שאת רואים אין זכר לגומי :lol:

attachment.php?attachmentid=270721&stc=1&d=1325413965

 

13. תמונה נוספת

attachment.php?attachmentid=270719&stc=1&d=1325413965

 

14.קפיצי העלים נפרדים מהשלדה לאחר אי אלו שנים

attachment.php?attachmentid=270720&stc=1&d=1325413965

 

15.כל הצינורות פורקו ונשאר רק להניף,

attachment.php?attachmentid=270718&stc=1&d=1325413965

 

 

 

עד כאן להיום ,

וזה המקום לאכל לכל חברי הפורום שנה אזרחית טובה ומחמם את הלב לראות את כל התגובות שלכם, זה נותן המון דלק להמשיך :-)

 

איל

IMG_5254.JPG

IMG_5259.JPG

IMG_5261.JPG

IMG_5270.JPG

IMG_5274.JPG

IMG_5268.JPG

IMG_5272.JPG

IMG_5265.JPG

מייסד מועדון החמש - בעל מרצדס 170v ליומן השיפוץ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעניין בולמי הזעזועים: טינו + המשפץ כבר התמחו בעניין, כך שיש עם מי לדבר בארץ. ראה עוד כאן:

http://wp.me/pXLKy-j6

ברזלים מעופפים שעושים בום, רובר חוזר מהמתים:

http://lulisml.wordpress.com/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעניין בולמי הזעזועים: טינו + המשפץ כבר התמחו בעניין, כך שיש עם מי לדבר בארץ. ראה עוד כאן:

http://wp.me/pXLKy-j6

 

קראתי בעיון עוד בזמן הפרסום וזו אחת הסיבות שאני לא שוקל לשלוחם לחו"ל.

 

תודה!

מייסד מועדון החמש - בעל מרצדס 170v ליומן השיפוץ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יום נוסף של עבודה, המשכתי את הליך הפירוק והמטרה היום בעצם הייתה להגיע למצב שכל המכלולים נפרדים מהאשייה.

הסרן האחורי עשרה קצת חיים קשים עם ברגים שלא נפתחו שנים לאחר מכן עברתי מאחור לפנים בפירוק על-מנת לא לפספס כלום, ראשית ירדה מערכת בלם היד אשר מופעלת מכנית כמובן ע"י כבלי פלדה, משם המשכתי לצינורות הבלמים האחרויים ,מערכת הדוושות יחד עם מוטות הקלאץ (ששפצנו לפני לא הרבה זמן) ,משאבת הבילום המרכזית, מערכת השימון הכללית של הרכב והפרונט שאחרון נפרד מהאשייה.

 

 

1.הסרן האחורי - תמונת ה "לפני"

attachment.php?attachmentid=270746&stc=1&d=1325446897

 

2. על מנת להוריד את בולמי הזעזועים יש לפרק את חבק המתכת אשר מונע מהצירייה לצנוח לרצפה , ולכן יש לכווץ את הקפיצים בכדי שלא יהיה לחץ במערכת.

attachment.php?attachmentid=270747&stc=1&d=1325446897

 

3.בולם הזעזועים האחורי יחד עם החבק

attachment.php?attachmentid=270748&stc=1&d=1325446897

 

4.השלב הבא הוא פירוק כבלי מתיחת בלם היד, לכן יש לפתוח את תופי הגלגל ולפרקם משם, יש לציין שהתופים יצאו בקלות רבה , גם בזכות השימוש בבורג ארוך וגם משום שהיו משוחררים לגמרי.

attachment.php?attachmentid=270749&stc=1&d=1325446897

5.שימו לב למצב מערכת הבלמים האחוריים

attachment.php?attachmentid=270756&stc=1&d=1325447328

 

 

6.אחרי שהבקאקס על הרצפה ממשיכים לפירוק מערכת בלם היד אשר אפשר לראות במרכז התמונה

attachment.php?attachmentid=270757&stc=1&d=1325447464

 

7.הבא בתור היא משאבת הבילום המרכזית - מצבה מעורר דאגה :lol:

attachment.php?attachmentid=270751&stc=1&d=1325447464

 

8. אזור הדוושות ,לאחר פירוק המערכות

attachment.php?attachmentid=270752&stc=1&d=1325447464

IMG_5276.JPG

IMG_5279.JPG

IMG_5283.JPG

IMG_5287.JPG

IMG_5316.JPG

IMG_5322.JPG

IMG_5288.JPG

IMG_5301.JPG

מייסד מועדון החמש - בעל מרצדס 170v ליומן השיפוץ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וזוהי התוצאה הסופית ,השלדה ערומה לחלוטין וכל המכלולים אוחסנו וממתינים.

 

 

 

attachment.php?attachmentid=270759&stc=1&d=1325447663

 

ככעט עלינו לבצע ניקוי חול לכלל השלדה וצביעה בבסיס אפוקסי וצבע לגימור ושמרה,

 

אני מחפש מקום איכותי ואמין באזור המרכז לביצוע העבודה לשלדה ועוד כמה חלקים קטנים ,יש משהו עם נסיון טוב באחד מבתי המלאכה?

 

כמו כן אני שוקל לבצע את הצביעה בעצמי עם מדחס בבית , על איזה צבעים אתם ממליצים? ראיתי צבע קרמי לשלדות של Eastwood יש משהו שניסה אותו ?

 

תודה מראש

 

איל

IMG_5330.JPG

מייסד מועדון החמש - בעל מרצדס 170v ליומן השיפוץ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1593 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...