Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5291 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפי מה שאתם אומרים, כל רכב שעבר תאונה (מעבר לפגוש) מקומו בגריטה.. :shock:

 

לפותח השרשור,

על פניו הבדיקה טובה למעט התאונה.

לדעתי זה לא סוף העולם.

אם זו לא הייתה תאונה כזו קשה אשר פגמה בבטיחות הרכב (אני מניח שפחח טוב יכול להעריך זאת), ובעל הרכב מוכן להוריד סכום נכבד (יותר מ-4%, תחליט אתה כמה שווה לך), אני לא רואה סיבה שלא לרכוש את הרכב.

שים לב שיש להחליף גם 4 צמיגים, דבר אשר מסתכם ב-2K ש"ח נוספים.

פורסם

השוק של הפריוס חלש ולא חסרים רכבים במצב טוב הרבה יותר מזה אשר נבדק, אני הייתי מוותר על הרכב הנ"ל ומחפש אקזמפלר במצב טוב יותר.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
לפי מה שאתם אומרים, כל רכב שעבר תאונה (מעבר לפגוש) מקומו בגריטה.. :shock:

 

לפותח השרשור,

על פניו הבדיקה טובה למעט התאונה.

לדעתי זה לא סוף העולם.

אם זו לא הייתה תאונה כזו קשה אשר פגמה בבטיחות הרכב (אני מניח שפחח טוב יכול להעריך זאת), ובעל הרכב מוכן להוריד סכום נכבד (יותר מ-4%, תחליט אתה כמה שווה לך), אני לא רואה סיבה שלא לרכוש את הרכב.

שים לב שיש להחליף גם 4 צמיגים, דבר אשר מסתכם ב-2K ש"ח נוספים.

 

אתה רציני??? הרכב 2008 ועבר החלפת עמודים!!! זה רכב שעבר תאונה משמעותית ביותר ואתה קורא להורדה של 4% סכום נכבד??? על תאונה כזו צריך להוריד 15-20% מערכו בשקט! נראה אותו מצליח למכור אותו אחר כך! ואתה עוד לא רואה סיבה לא לרכוש אותו במחיר הזה... נו באמת...

DOMO2

WELLCOME TO THE END OF THE WORLD

פורסם
לפי מה שאתם אומרים, כל רכב שעבר תאונה (מעבר לפגוש) מקומו בגריטה.. :shock:

 

לא, אבל זה רכב שעבר תאונה קשה מאוד. אני לא אתפלא אם זה רכב שהוכרז כאובדן להלכה וחזר לכביש.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
אתה רציני??? הרכב 2008 ועבר החלפת עמודים!!! זה רכב שעבר תאונה משמעותית ביותר ואתה קורא להורדה של 4% סכום נכבד??? על תאונה כזו צריך להוריד 15-20% מערכו בשקט! נראה אותו מצליח למכור אותו אחר כך! ואתה עוד לא רואה סיבה לא לרכוש אותו במחיר הזה... נו באמת...

 

 

עודף סימני פיסוק לא עושים אותך צודק ובטח לא חכם.

אולי לא התנסחתי כראוי, ואולי הבנת הנקרא שלך לוקה בחסר.

על כל מקרה, הכוונה הייתה ש 4% היא ככל הנראה לא ההנחה המתאימה, ההנחה המתאימה היא בידי הרוכש ולפי ראות עיניו ומה שהוא מוכן לשלם בעבור הרכב.

10, 20 או 30 אחוז זה כבר בין המוכר לרוכש, אני לא יודע מה היה חומרת הנזק בכדי להעריך על גבי הפורום (בניגוד לאנשים אחרים כאן).

אגב, העמודים לא הוחלפו אלא תוקנו, וזה יכול לקרות כמעט מכל תאונת צד.

 

איתמר, מאיפה יש לך את המידע והידע בכדי להחליט כי הרכב עבר תאונה קשה אשר הביאה אותו לאובדן להלכה?

 

 

בקיצור, לכל רכב יש מחיר, ואם זה לא מהווה ליקוי בטיחותי אני לא הייתי נמנע מלרכוש את הרכב בהנחה משמעותית.

ואכן, הנחה שלך 4% היא אינה משמעותית!

פורסם

איתמר, מאיפה יש לך את המידע והידע בכדי להחליט כי הרכב עבר תאונה קשה אשר הביאה אותו לאובדן להלכה?

 

פשוט מאוד.

הפריוס הוא רכב יקר ומחירי החלפים של טויוטה לא ממש זולים, בלשון המעטה.

הרכב עבר פגיעה בקורות B ו C (מה שנקרא בדו"ח הבדיקה "עמודים"), מה שאומר שזו הייתה יותר ממכת חנייה וכנראה יותר בכיוון שנכנסו ברכב מהצד. אם העמודים נפגעו יש סיכוי לא רע שהשלדה חטפה עיוות שכן העמודים הם חלק מהשלדה. בנוסף הוחלפה גם הכנף הימנית + תאונת חזית. מעניין איך העמודים נפגעו ולא מוזכר שום דבר לגבי הדלתות, שכן אם העמודים נפגעו הדלתות היו צריכות ללכת קפוט. כל זה ולא הזכרנו את כריות האוויר שהפריוס התברכה בהן, שבמקרה של תאונה צריכות להיפתח והחלפתן עולה אלפי שקלים.

 

עוד משהו מוזר זה "חתך צמיג לא תואם", השאלה היא האם הכוונה לצמיגים שונים על אותו הסרן או שמורכבים צמיגים במידה לא תקנית ומאושרת.

 

בקיצור - רב הנסתר על הגלוי והרכב הזה בטח לא שווה 4% פחות במחירון, זה יותר נראה שהשמיטו 0 אחד.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
עודף סימני פיסוק לא עושים אותך צודק ובטח לא חכם.

אולי לא התנסחתי כראוי, ואולי הבנת הנקרא שלך לוקה בחסר.

על כל מקרה, הכוונה הייתה ש 4% היא ככל הנראה לא ההנחה המתאימה, ההנחה המתאימה היא בידי הרוכש ולפי ראות עיניו ומה שהוא מוכן לשלם בעבור הרכב.

10, 20 או 30 אחוז זה כבר בין המוכר לרוכש, אני לא יודע מה היה חומרת הנזק בכדי להעריך על גבי הפורום (בניגוד לאנשים אחרים כאן).

אגב, העמודים לא הוחלפו אלא תוקנו, וזה יכול לקרות כמעט מכל תאונת צד.

 

איתמר, מאיפה יש לך את המידע והידע בכדי להחליט כי הרכב עבר תאונה קשה אשר הביאה אותו לאובדן להלכה?

 

בקיצור, לכל רכב יש מחיר, ואם זה לא מהווה ליקוי בטיחותי אני לא הייתי נמנע מלרכוש את הרכב בהנחה משמעותית.

ואכן, הנחה שלך 4% היא אינה משמעותית!

 

אז לך תיקח קורס בניסוח עצמי או שתמשיך לתרגל דיבורים עם עצמך בראי לפני שאתה כותב בפורום. אולי אז לא תהיה לנו בעיה בהבנת הנקרא...

DOMO2

WELLCOME TO THE END OF THE WORLD

פורסם
אז לך תיקח קורס בניסוח עצמי או שתמשיך לתרגל דיבורים עם עצמך בראי לפני שאתה כותב בפורום. אולי אז לא תהיה לנו בעיה בהבנת הנקרא...

 

לא יפה! :nono:

פורסם

לאבא שלי הייתי תאונה עם רכב בכלום מהירות הנהג לקחת סיבוב רחב מידי הוריד שתי דלתות וכנף..

הייתה ירידה של 10 אחוז אבל התאונה הייתה ממש קלה.

הרכב הזה הנהג אמר שהוא פגע במעקה בטיחות.

פורסם

האם וידאת כי מי שרשום ברשיון הוא זה שמוכר את הרכב? לא אח, לא גיס ולא דוד?

 

זה בערך 20% מתחת למחירון. עדיין, לא הייתי לוקח את הרכב גם בחצי (ושלא לדבר על לנסות למכור אותו אחרי זה).

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

×
×
  • תוכן חדש...