Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8026 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה רכב מדהים וקל מאד לשימור כרכב אספנות ואפילו ליום יום. אבל הערך שלו לא יהיה מי יודע מה. ובסיכומו של דבר. מי שמתגעגע למכונית של הוריו מימי ילדותו ואוסף קורטינה או וולוו 244, שיקבל את כל הפירגון בעולם. הובי זה לא רק כסף.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

לעניין שווי הרכב,

 

כתב כבר בני בעבר וזה תמיד יהיה נכון - אין ערך קבוע לרכב, וגם בוודאי לא המחיר שבעליו דורש. המחיר היחידי הוא הסכום ש ב א מ ת מישהוא יסכים לשלם על הרכב.

 

ולגבי ערך ריגשי, כל מחיר נמוך מידי . . .

 

אבי.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם

פשוט חבל שאוטו כל כך יפה, עם כל כך השקעה, מקבל צבע של פיאט טיפו 89' משכם...

 

"על טעם וריח אין להתווכח" - וקצת פירגון (שנעשה נדיר במקומותינו) לא יזיק. האיש שיפץ את האוטו שלו, לא את האוטו שלך, וזכותו לבחור איזה צבע שהוא רוצה. מה גם שהצבע שהוא בחר מאפיין את גווני הפסטל של האמריקאיות משנות החמישים והשישים.

 

 

לרגע לא התכוונתי לפגוע, ואם תחפש ממש טוב, תשים לב שיש המון פרגון והמון הערכה לבחור ששיפץ את האוטו שלו :) (באמת לא הבנתי מה עושה לארק בחניה שלי, ככה סתם פתאום)

אבל כן אמרתי, שלדעתי, צבע "ישן" יותר היה הולם את האופי של האוטו.

 

 

רון.

-אם הובנתי אחרת, הרי אני מתקן את עצמי-

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

ואני רוצה לחזק את דבריו של הנסיך כי אם תשימו לב הצבע באמת קצת לא קשור.

וחוץ מיזה הדרך שבה הוא כותב היינה חצי צינית

אז

Koby Millo

תפתח טיפה לסגנון כתיבה של חלק מהאנשים פה (לא צריך להיות כל הזמן פוליטיקורקט תשאיר את זה למנהל הפורום).

 

kobyiso

שלשם שינוי באמת לא מנסה לפגוע באף אחד.

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם
ואני רוצה לחזק את דבריו של הנסיך כי אם תשימו לב הצבע באמת קצת לא קשור.

וחוץ מיזה הדרך שבה הוא כותב היינה חצי צינית

אז

Koby Millo

תפתח טיפה לסגנון כתיבה של חלק מהאנשים פה (לא צריך להיות כל הזמן פוליטיקורקט תשאיר את זה למנהל הפורום).

 

kobyiso

שלשם שינוי באמת לא מנסה לפגוע באף אחד.

 

מה לעשות - אני קצת פנאטי לנושאים הקשורים בתרבות-דיון. יש לי גם זיכרון של פיל, ולכן קשה לי לקבל ביקורת כל-שהיא מאדם שלא מזמן הגדיר אותי ואת שאר חברי מועדון החמש כ-"רקובים".

MGC Roadster 1969

Jaguar 420 1967

פורסם

ואני עומד מאחורי המילים שלי..

ועוד רשימה של 50 איש...

בנתיים. ואנחנו גדלים... וגדלים...

:twisted:

 

ועל מנת שהדיון לא יתדרדר בלי מעצורים (שטנגות או ברקס כח...) אני נועל את הדיון כאן. מה גם שמזמן לא מדובר כאן על הצבע של הלארק

בני, מנהל הפורום

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8026 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...