Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8030 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה להרכיב מערכת קמפלט ברכב ואני לא יודע מה כדי לי.

הרכב שלי הוא מזדה 6 5 דלתות(ככה שאין לי מקום ל6*9).

ברכב יש מקום לקומפוננט קדמי ואחורי.

יש לי סאב 100 RMS רוקפורד ומגבר בשבילו וזהו.

מה כדי לי לעשות?

קומפוננט 1?

2 קומפוננט?

לעשות חורים ל6 על 9?

מה להגביר ומה לא?

עוד דבר זה שעכשיו יש לי מקדימה זוג רמקולי די נחמדים שניתן להשתמש בהם ללא להגביר אותם.

מה אתם מציעים?

פורסם

בעיקרון סט קומפ' איכותי עם הגברה מתאימה בשילוב הסאב יעשו ת'עבודה (למרות ש100 RMS נשמע מעט חלש לסאב....אבל זה מה יש ועם זה תנצח)

פורסם
אצל קאיה מערכות אמרו לי שרק 2 זודות קומפוננטים יעשו את העבודה.

האמנם?

 

כל מתקין יגיד לך מה הוא מעוניין למכור.

 

לדעתי.

 

תשים זוג קומפוננט איכותי מקדימה -> מוגבר.

(מחיר מוערך: כ-800-1000 ש"ח לקומפוננט טוב).

תשים סאב טוב מאחורה -> מוגבר מן הסתם, כי סאב לא עובד בלי מגבר.

(מחיר מוערך: כ-700 ש"ח לסאב טוב וכ-1,000-1,500 ש"ח למגבר).

ותשאיר את האחוריים שיש לך עכשיו -> בלי הגברה (אם אין לך רמקולים אחוריים עכשיו תעביר את הקדמיים הנוכחים אחורה).

 

סע ככה, שבוע-שבועיים.

אם תהיה מבסוט אז שיחקת אותה.

 

אם עדיין יהיה חסר לך משהו יהיו עוד 2 אופציות להמשיך משם:

1. לשפר את הרמקולים האחוריים ברמקול רגיל או קומפוננט פשוט ללא הגברה (מחיר כ-200-350 ש"ח).

2. לקנות עוד קומפוננט טוב כמו הקידמי (עוד 800 ש"ח) לחבר אותו למגבר ולקנות מגבר מונבלוק חזק לסאב (כ-1,000 ש"ח נוספים).

 

אני ממליץ לך לעשות את ההתקנה ב-2 שלבים.

זה לא ייצא לך יותר זול אם תעשה הכול במכה.

ואולי סתם תבזבז כסף שאתה לא צריך.

 

מערכת לדעתי בונים לאט לאט, מרכיב מרכיב.

פורסם

בגדול זה מה שתכנתתי לעשות אבל ישלי כמה הערות:

1)אם אניעושה את ההתקנה בשלבים אני חושב שזה יותר יקר כי המתקין מוציא ומכניס את הפלסטיקים עודפעם והוא יקח על זה יותר כסף.

 

2)מה אתה אומר על האפשרות לקנות מגבר 4 ערוצים לקדימה ולקנות זוג קומ' 1 ובעתיד לקנות עוד 1 (הכוונה שתיהיה לי הכנה להגברה בדלתות האחוריות).

 

3)סאב אמרתי שיש לי כבר הרוקפורד 100RMS.

 

4)תודה לך על הכל אתה באמת מבין ורואים את זה.

פורסם

המגבר שיש לי הוא רק לסאב, אין לי מגבר לקומפוננטים אני יקנה בהתאם לקומפוננטים ולתקציב שלי.

×
×
  • תוכן חדש...